Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
mam niesłusznie nałożoną blokade osoba każe mi poprawic termin reklamacji na 14 dni tylko nie wie,że przy blokadzie nie mam takiej możliwości wszystko jest zablokowane
Client:49642232 zanim została nałożona blkoada z pewnością otrzymałeś umomnienie do ,którego we właściwy sposób się nie zastosowałeś ..... cóż olewactwo tak się kończy .
zablokowali mi i teraz każą poprawić czas reklamacji lecz sami nie wiedzą ,że przy blokadzie nie ma takiej mozliwości
Client:49642232 tak , zablokowali bo nie dostosowałeś zakładki do obowiązujacego prawa pomimo uponienia .
nie poprostu z dnia na dzień miałam blokadę
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ czy to jest możliwe ??
@Client:49642232 Musisz to wyjaśnić z tą osobą, albo pisać do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
pisałam i dzwoniłam nie raz
@Client:49642232 poprosiłam o udzielenie Ci odpowiedzi w sprawie blokady i edycji zapisów w zakładce zwroty. Poczekaj proszę na odpowiedź w sprawie nr. 17248026.
@mdrogeria zawsze, gdy konto jest blokowane wysyłamy powiadomienie, blokada na tym koncie nie dotyczyła niewłaściwych zapisów w ofercie, tylko problemów transakcyjnych.
@Client:49642232 Proszę, żebyś poczekała na odpowiedź mailową w tej sprawie. Wkrótce ją otrzymasz.
Tylko sprzedawcy są zobowiązani do szybkich wysyłek ,szybkich odpowiedzi ,szybkich zwrotów i rozpatrywania reklamacji najlepiej zawsze na korzyść klienta a na allegro nikt się z odpowiedzią nie musi spieszyć bo każde trudne pytanie musi przejść przez szereg różnych konsultacji a to wymaga czasu .Sprzedawca ponoć ma czas na wszystko (oprócz urlopu) na którym też musi pracować by go jakiś klient nie zablokował .
Spkojnie. @Client:49642232 ma czas...dużo...czasu...😮... jeden.. dwa............czszy................................