anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

niesłusznie założona blokada

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:49642232
#8 Zapaleniec#

mam niesłusznie nałożoną blokade osoba każe mi poprawic termin reklamacji na 14 dni tylko nie wie,że przy blokadzie nie mam takiej możliwości wszystko jest zablokowane

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:49642232 zanim została nałożona blkoada z pewnością otrzymałeś umomnienie do ,którego we właściwy sposób się nie zastosowałeś ..... cóż olewactwo tak się kończy .

oznacz moderatorów
Client:49642232
#8 Zapaleniec#

zablokowali mi i teraz każą poprawić czas reklamacji lecz sami nie wiedzą ,że przy blokadzie nie ma takiej mozliwości

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Client:49642232 tak , zablokowali bo nie dostosowałeś zakładki do obowiązujacego prawa pomimo uponienia .

oznacz moderatorów
Client:49642232
#8 Zapaleniec#

nie poprostu z dnia na dzień miałam blokadę

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  czy  to jest możliwe ??

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
Client:49642232
#8 Zapaleniec#

pisałam i dzwoniłam nie raz

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49642232 poprosiłam o udzielenie Ci odpowiedzi w sprawie blokady i edycji zapisów w zakładce zwroty. Poczekaj proszę na odpowiedź w sprawie nr. 17248026.
 @mdrogeria  zawsze, gdy konto jest blokowane wysyłamy powiadomienie, blokada na tym koncie nie dotyczyła niewłaściwych zapisów w ofercie, tylko problemów transakcyjnych.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:49642232
#8 Zapaleniec#
4 września 2021 12:58
W związku z zaistniałym nieporozumieniem postanowiłem, że w tej sprawie odstąpimy od konieczności zwrotu pieniędzy ze strony sprzedawcy. Jeżeli zwróciła Pani nam już pieniądze, proszę o kontakt poprzez formularz kontaktowy i podanie danych do zwrotu.
a nadal konto zablokowane
oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:49642232 Proszę, żebyś poczekała na odpowiedź mailową w tej sprawie. Wkrótce ją otrzymasz.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:49642232
#8 Zapaleniec#
  1. już czekam od 27,08,2021 i cały czas tylko ktoś się z tobą skontaktuje
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Tylko sprzedawcy są zobowiązani do szybkich wysyłek ,szybkich odpowiedzi ,szybkich zwrotów i rozpatrywania reklamacji najlepiej zawsze na korzyść klienta a na allegro nikt się z odpowiedzią nie musi spieszyć bo każde trudne pytanie musi przejść przez szereg różnych konsultacji a to wymaga czasu .Sprzedawca ponoć ma czas na wszystko (oprócz urlopu) na którym też musi pracować by go jakiś klient nie zablokował .

oznacz moderatorów
DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Spkojnie. @Client:49642232 ma czas...dużo...czasu...😮... jeden.. dwa............czszy................................

oznacz moderatorów