Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam od dwóch dni mamy zablokowane konto z niewiadomego nam powodu, jakość naszej sprzedaży jest na poziomie dobrym nie jest to najlepsza ocena ale jednak wystarczająca do prowadzenia konta na tym portalu, jednak na nasze konto zostały nałożone "sankcje".
Na niezliczoną liczbę maili otrzymaliśmy jedną odpowiedz w której poproszono nas o kontakt z innego konta które nigdy do nas nie należało oraz prowadzi to całkowicie inna firma z Warszawy a my jesteśmy firma z Mrągowa, mamy podobne nazwy ale tych zbliżonych nazw jest ponad tysiąc na allegro.
Konto z którego poproszono nas o kontakt w tym momencie prowadzi sprzedaż i wystawia cały czas coraz więcej aukcji a moja firma staje w bardzo trudnej sytuacji oraz traci bardzo dużo pieniędzy przez przestój który nastał na ten moment na naszym Allegro.
Teraz meritum całej sytuacji czy ktokolwiek potrafi wyjaśnić mi dlaczego moje konto na którym sprzedaje od prawie roku zostało zablokowane, konto które było podane w jedynym mailu może prowadzić sprzedaż a my na odpowiedz mailową bądź jaki kolwiek inny kontakt nie możemy się doczekać i jakim prawem moje konto zostało zablokowane. Rachunki są opłacane terminowo dyskusje zamykane i wyjaśniane na czas, odpowiedzi na wiadomości klientów są rozpatrywane oraz odpowiadane nie więcej niż w godzinę od napisania wiadomości przez drugiego użytkownika, nie zalegamy ze zwrotami pieniędzy czy czymkolwiek takim.
Proszę o szybka odpowiedzi i wyjaśnienie sytuacji zależy nam na czasie.
@alleloombard1145 Tylko Dział bezpieczeństwa allegro może tę zagadkę rozwikłać ,choć możemy wywołać nasze moderatorki @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ ,może One coś od siebie doradzą.
No właśnie tutaj jest problem ponieważ wysłałem od rana może z 20 maili oraz poprosiłem o kontakt telefoniczny i nie otrzymałem ani jednej wiadomości zwrotnej a o telefonie to już nawet nie mówię.
@alleloombard1145 Zaczekaj proszę na odpowiedź drogą mailową - Dział Bezpieczeństwa kontaktuje się tylko w ten sposób. Nie twórz nowych zgłoszeń, ponieważ są one rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafią.
No to tutaj jest bardzo ciekawa sprawa bo pierwszy mail do działu bezpieczeństwa był wysłany 23.10.2023 o godzinie 16.32 i do dzisiaj nie doczekaliśmy się odpowiedzi a jest już dokładnie 3 dni później
Tak działa allegro
nie doszukuj się symetrii
ty masz na allegro odpowiadać w ciągu 24h
a allegro może tobie odpowiadać do 30 dni
Odpowiadamy w kolejności zgłoszeń, czasem ma wrażenie że tam ktoś pracuje dorywczo.😒
Mieli byśmy do ciebie pytanie pani moderatorko co zrobić jeżeli Allegro wypowiedziało się takimi słowami "sprawa blokady jest prowadzona w korespondencji nr 36811911. Otrzymali tam Państwo wszystkie informacje od dedykowanego zespołu. Wszelkie uwagi oraz pytania, proszę kierować tam." w którym wypowiedzieli się jedynie o kontakcie z tamtego konta które nie należy do nas. czy jest możliwość jakiegoś odwołania się od tej blokady żeby jednak musieli nam odpowiedzieć o co wogle chodzi w tym wszystkim i jakie sankcje zostały nałożone na nasze konto ??