anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Niesprawiedliwa ocena negatywna

Bestore
#7 Wielbiciel#

Witam,

Chciałbym się dowiedzieć co mogę zrobić z niesprawiedliwą oceną negatywną wystawioną przez kupującego.

Otóż 28.01.2021 o godzinie 10;03 kupił od nas przedmiot, w aukcji czas wysyłki ustawiony jest na NATYCHMIAST, jest też wspomniane, że sprzęt zakupiony przed godziną 12.00 wysyłamy tego samego dnia roboczego(kupujący nie dodał żadnego komentarza do zakupu). Sześć minut po dotarciu przesyłki do paczkomatu (29.01.2021, godzina 11;40) kupujący napisał do nas wiadomość, cały przebieg czatu tutaj:
korespondencja-temat allegro.png

Po czym o godzinie 12;49 wystawił ocenę negatywną (ocena przedmiotu 1 na 5 gwiazdek, pomimo tego że sprzęt nie został nawet odebrany).

Konsultant na chacie allegro nie chce komentarza usunąć, pomimo oczywistych i jednoznacznych wskazań. Zostało nam przekazane by sprawę skierować do sądu.

Próbowałem też innej formy kontaktu, jednakże nie dostałem odpowiedzi na pytanie przez formularz kontaktowy.

Czy istnieje cokolwiek, co moglibyśmy zrobić by ocena została usunięta?

Jeżeli sprawę trzeba skierować do sądu, to z jakich artykułów należy pozwać autora komentarza? Podejrzewam, że zniesławienie, obniżenie przychodu spowodowane utraceniem statusu Super Sprzedawcy mogą wchodzić w grę?

Oczywiście kwestie te skonsultuję również z prawnikiem.

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

annas14-firma
#16 Inspirator#

@Bestore  Już dwukrotnie w tym roku zdarzyło mi się, że klient prosił żeby wysłać za dzień lub dwa, bo wyjeżdża do innego miasta (na badania) i nie wie czy wróci żeby zdążyć odebrać z paczkomatu obturator. No i jaki mam wybór? Odmówić czy zgodzić się. Każda decyzja grozi obniżeniem oceny. Klient może wystawić negatywa. Allegro na pewno odnotuje opóźnienie wysyłki. 

Takie to supermarket. 

oznacz moderatorów

Bestore
#7 Wielbiciel#

@annas14-firma  Problem w tym, że nas kupujący o niczym nie poinformował. A pretensje rościł na podstawie danych, które na aukcji wyświetla serwis allegro. Gdyby poprosił o późniejszą wysyłkę, a następnie dał negatywa, argumentując że wysłaliśmy produkt za późno, również chcielibyśmy bronić swoich praw.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

Bestore jak dla mnie problem w tym że czas wysyłki szacuje serwis allegro natomiast klient myśli że robi to sprzedawca. Może po prostu allegro powinno CZYTELNIEJ DLA KLIENTA oznaczać że czas jest szacowany i wyliczany przez serwis a nie deklarowany przez sprzedawce. Może powinien pojawić sie komuniat że za szacunkowy czas dostawy odpowiedzialnośc bierze serwis allegro? Tak aby klienci potem nie mieli pretensji do sprzedawców

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Bajzel robi się z programerm ,,szybka dostawa ,, Przed weekendem Klient kupujac ze ,,smartem ,,otrzymuje info zgodnie z wyliczeniami w dniach roboczych natomiast te przesyłki dostarczane sa do paczkomatu również w soboty i niedziele .W tym przypadku powinna być informacja ,że przesyłka może być wcześniej .

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@mdrogeria faktycznie niektóre przesyłki InPostu w czwartek i piątek są "weekendowe" ale myślałem że to wynik świadomego wyboru kupującego.

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Bestore "Problem w tym, że nas kupujący o niczym nie poinformował. A pretensje rościł na podstawie danych, które na aukcji wyświetla serwis allegro" - no bo wiesz jak to jest. Wejdzie taki kupujący na forum, naczyta się jakichś bzdur o tym, że "przewidywany czas dostawy" (podawany przez allegro) jest wiążący (gdzie nawet allegro stwierdza, że nie jest), a "deklarowany czas wysyłki" (ustalany przez sprzedającego) zasadniczo nic nie znaczy i później takie są skutki słuchania porad (nie tych osób co trzeba), które wzięło się za pewnik tylko dlatego, że taki "ekspert" napisał (nie bez powodu) dokładnie to, co ktoś chciał przeczytać.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

za taki tekst

"NIE POLECAM !!!!!!!!!! DOBRZE ZASTANÓW SIE ZANIM ZROBISZ U NICH ZAKUPY"

tylko sąd

nie odnosi sie do przeprowadzonej transakcji

tylko nawołuje do niekupowania u sprzedawcy i znacząco wybiega poza ramy regulaminu allegro i normalnego komentarza bo nie odnosi sie do samej transakcji

a na to są paragrafy

oczywiście @msniezek @_HolaOla_ nic z tym nie zrobią

bo lepiej tutaj kasować niewygodne teksty o allegro

niż zająć się przeciwdziałaniu publicznego szkalowania Sprzedawcy na portalu allegro

mi dzisiaj allegro odpowiedziało

że można nazywać bezkarnie nieuczciwym Sprzedawców bo to nie narusza prawa

jaki portal takie postrzeganie prawa a potem ból że są klauzule abuzywne

oznacz moderatorów