Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem poruszyć temat niekulturalnych Sprzedawców którzy mają pretensje że się z nimi otwiera dyskusje, miałem już takie SYTUACJE że gdybym NIE OTWORZYŁ DYSKUSJI TO NIC BYM NIE ZAŁATWIŁ, niektórzy sprzedawcy na ALLEGRO bawią się z kupującymi w głuchy telefon, nie odbierają telefonów wogóle, nie odpisują na maile, ba wysyłają jakieś automatyczne maile że - za towar nie zostały wpłacone pieniądze, jak były zapłacone i zaksięgowane już dawno np - tydzień temu .
Padają tutaj głosy żeby kupujący nie otwierali dyskusji z byle błahego powodu, nie proszę państwa to nie jest błahy powód - jeżeli kupujący nie ma odpowiedzi od Sprzedawcy na zadane pytanie w mailu, lub nie odbiera wogóle telefonu, a często zdarzyło się mi na ALLEGRO - że TELEFON BYŁ NIEAKTUALNY, choć nadal widniał jako kontaktowy z Sprzedawcą . Cóż dlatego kupujący często otwierają z państwem Sprzedawcami Dyskusje, bo państwo - [niektórzy sprzedawcy] ignorują KUPUJĄCYCH i nie można z nimi nawiązać kontaktu, więc pozostaje tylko OTWARCIE DYSKUSJI i pomoc Adminów ALLEGRO .
pozdr
Chodzi o to, że za brak dyskusji na [x] zrealizowanych zamówień dostajesz dodatkowe punkty, którymi możesz nadrobić braki z innych sekcji, aby podbić jakość sprzedaży. Nawet jedna otwarta dyskusja odbiera wszystkie dodatkowe punkty. Niby tylko mały dodatek, ale zawsze coś z tego jest + jakaś tam mała motywacja dla sprzedających, którzy lubią numerki. Niestety takie dyskusje bez sensu (drobne sprawy nie związane z transakcją) są po prostu demotywujące.
@DarkStoorM Dodatkowe punkty???Ani jednego mi nie dali, a nigdy nie miałam żadnych dyskusji.
@WREDZIA-W1 punkty są od 100 zamówień 😉 a nie, od 10 do 99 jest 5pkt. od 100 jest 20 😄
@WREDZIA-W1 Ja miałem dyskusje, a ich szybkie zakończenie wpływają na wyższy wynik. Mam SUPER, a nie jak ty Dobry
@TATLOK No, przecież masz 0 dyskusji. Koń by się uśmiał z tej allejakości i metod jej obliczania 🙂
Wzywam Was w celu wyjaśnienia szczegółów.
@WREDZIA-W1 ale szczegółów czego? Co dokładnie budzi Twoje wątpliwości? Jeżeli to, że 0 dyskusji nie daje max punktów - to zależy od liczby zamówień. Im więcej zamówień, tym więcej punktów za brak dyskusji. To ma sens, przy dużej liczbie zamówień trudniej utrzymać tak wysoką jakość, niż przy małej.
Jeżeli coś innego, opisz co dokładnie.
@msniezek Dziękuję. O to mi chodziło i jasno wytłumaczyłeś 🙂 Zaczynam dostrzegać sens 🙂 Macie szczęście!
Odpowiem Wam tu zbiorczo, nie przewidujemy zmiany nazwy "Dyskusja" z zasady jest to narzędzie, które ma być kanałem kontaktu na linii sprzedawca - kupujący.
Wiem, że może to być dla niektórych partnerów problematyczne, ale dla nas jest to jeden z nielicznych kanałów kontaktu między K-S, gdzie możemy realnie wpłynąć na jakość Obsługi Klienta. Pozostałe procesy są zautomatyzowane. Obawiam się, że bez Dyskusji niektórzy sprzedawcy czuli by się mniej zobligowani do odpowiadania klientom.
@cloudcloud " Obawiam się, że bez Dyskusji niektórzy sprzedawcy czuli by się mniej zobligowani do odpowiadania klientom. "
Sami sobie trochę zaprzeczacie. Z jednej bowiem strony, rozliczacie sprzedawców z szybkości odpowiadania na maile, co już ma działać mobilizująco, z drugiej jednak strony, dajecie możliwość zakładania dyskusji nawet, jeśli klient wcześniej w ŻADEN sposób nie kontaktował się ze sprzedawcą, a sprawa jaką porusza w dyskusji, nie ma nic wspólnego np. z nienależytą obsługą ze strony sprzedawcy.
Zacytuję tutaj swoje ostatnie dyskusje jakie zakładają mi klienci:
"01 września 2020 08:50
Powód otwarcia dyskusji: nie otrzymałem towaru po wpłacie
24 sierpnia 2020 20:30
08 sierpnia 2020 10:26
@konto zamknięte przykro mi, ale nie mogę się z Tobą zgodzić.
@cloudcloud "przykro mi, ale nie mogę się z Tobą zgodzić. " czy mogę prosić o rozwinięcie tego stwierdzenia?
Nie możesz się zgodzić zarówno z tym, że sami sobie zaprzeczacie z jednej strony pisząc, że dyskusje mobilizują sprzedawcę do odpisywania, a z drugiej strony, rozliczając nas z czasu udzielenia odpowiedzi, również mobilizujecie do odpisywania na zwykłe pytania?
Nie zgadzasz się również z przykładem, który podałem powyżej? Do tej pory jeśli był jakiś problem to pracownicy Allegro rzucali standardowy tekst, że "nie jesteśmy w stanie zweryfikować rzeczywistego przebiegu transakcji", albo coś w tym stylu.
Skoro więc podaję konkretny przykład. Ktoś zakłada dyskusję podając jako powód, że nie otrzymał pieniędzy po zwrocie. Sprzedawca tymczasem dokonał wcześniej, czy dokonuje takiego zwrotu w momencie gdy już jest dyskusja. Załączy potwierdzenie przelewu, a mimo to, klient nadal nie zamyka dyskusji, albo co gorsza, zamknie jako nierozwiązaną, to dlaczego z automatu nie wkroczycie do akcji i nie zweryfikujecie takiego sporu jako rozwiązanego lub wcześniej sami go nie zamkniecie? Problem, który zgłaszałby bowiem klient był już wcześniej rozwiązany lub zostałby rozwiązany w trakcie dyskusji. Mielibyście niezbite dowody na to i nic więcej tutaj nie potrzeba. W czym więc problem abyście w podobnych sytuacjach bardziej ingerowali w system dyskusji?
Obecnie jak to wiele razy pisałem, przez Waszą bierność, dyskusje są często polem nadużyć i walki z konkurencją lub po prostu sposobem złośliwych klientów na szkodzenie sprzedawcom. Ot tak, czasami bez powodu.
Proszę więc o info czy coś w tej kwestii planujecie zmieniać. Przy okazji przydałoby się zmienić zasady SS i liczby takich dyskusji. Obecnie bowiem wystarczy 1 nierozwiązana, do chyba aż 3000 zamówień i SS idzie sobie w las. To chore, bo w dzisiejszych czasach trafić na kogoś po prostu złośliwego, naprawdę nie jest ciężko, a wówczas ciężka praca z miesiąca, albo i dłużej idzie na marne. Tracą też uczciwi klienci, bo np. nie mają przez pewien czas monet u swojego ulubionego sprzedawcy. No, chyba, że o to Wam chodzi. Robić coraz ostrzejsze warunki SS, zmniejszać monety "z urzędu", jak ma to już miejsce, na rzecz takich, które sami sprzedawcy z własnej kieszeni będą wykładać.
@cloudcloud dlaczego mój wpis skierowany z konkretnymi pytaniami i sugestiami do Ciebie, został usunięty???
Wcześniej ktoś inny na tym forum pisał, że usunęliście jego wpis. Teraz mój. Był normalny, żadnych wulgaryzmów ani niewłaściwych rzeczy. O co chodzi?
@konto zamknięte poszperałam i znalazłam, wpadł nam do spamu. Powinien być już widoczny.
@cloudcloud, to że jak, zszedł wpis ze strony i poszedł do spamu?
Ja już wcześniej czytałam ten wpis, więc on tu był, potem zniknął, a teraz znów jest. 😳 Cuda na kiju🙂
@konto zamknięte ja tu tylko odpowiadam, a nasz weryfikator spamu czasem funkcjonuje w dziwny sposób. Nie trzeba się wszędzie doszukiwać teorii spiskowych 😉
@cloudcloud, nie szukam teorii spiskowych🙂 Ale dziękuję za wyjaśnienie, wasz weryfikator spamu rzeczywiście dziwnie działa.🙂
@konto zamknięte dzięki temu unikamy nigeryjskiego spamu, ale czasem Wasze wpisy (mimo, że są ok) też tam wpadają.
@cloudcloud To już nawet na forum jest tajny folder "spam" do którego wpadają posty?😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere jak na każdym forum, czasem - wydaje mi się, że to może wynikać z szybkiego dodania jednego posta po drugim, wpadają tam posty użytkowników. Spam jest bieżąco przeglądany i sprawdzany. Pozwala uniknąć nam to ataków spamerów, jakie miały miejsce ostatnio na forum. Ciebie również proszę o niedoszukiwanie się w tej kwestii teorii spiskowych.
@cloudcloud Z całym szacunkiem, ale gdzie tam widzisz jakąś teorię spiskową?🤔
Kiedyś gdzieś widziałem takie stwierdzenie, że wystarczy rzucić hasłem "teoria spiskowa" (zamiast argumentu) i każda dyskusja z miejsca jest położona.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄