anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

NIEZDYSCYPLINOWANI SPRZEDAWCY

Daniel_70
#9 Pomysłodawca#

Chciałem poruszyć temat niekulturalnych Sprzedawców którzy mają pretensje że się z nimi otwiera dyskusje, miałem już takie SYTUACJE że gdybym NIE OTWORZYŁ DYSKUSJI TO NIC BYM NIE ZAŁATWIŁ, niektórzy sprzedawcy na ALLEGRO bawią się z kupującymi w głuchy telefon, nie odbierają telefonów wogóle, nie odpisują na maile, ba wysyłają jakieś automatyczne maile że - za towar nie zostały wpłacone pieniądze, jak były zapłacone i zaksięgowane już dawno np - tydzień temu .

Padają tutaj głosy żeby kupujący nie otwierali dyskusji z byle błahego powodu, nie proszę państwa to nie jest błahy powód - jeżeli kupujący nie ma odpowiedzi od Sprzedawcy na zadane pytanie w mailu, lub nie odbiera wogóle telefonu, a często zdarzyło się mi na ALLEGRO - że TELEFON BYŁ NIEAKTUALNY, choć nadal widniał jako kontaktowy z Sprzedawcą . Cóż dlatego kupujący często otwierają z państwem Sprzedawcami Dyskusje, bo państwo - [niektórzy sprzedawcy] ignorują KUPUJĄCYCH i nie można z nimi nawiązać kontaktu, więc pozostaje tylko OTWARCIE DYSKUSJI i pomoc Adminów ALLEGRO .

pozdr

oznacz moderatorów
79 ODPOWIEDZI 79

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Chodzi o to, że za brak dyskusji na [x] zrealizowanych zamówień dostajesz dodatkowe punkty, którymi możesz nadrobić braki z innych sekcji, aby podbić jakość sprzedaży. Nawet jedna otwarta dyskusja odbiera wszystkie dodatkowe punkty. Niby tylko mały dodatek, ale zawsze coś z tego jest + jakaś tam mała motywacja dla sprzedających, którzy lubią numerki. Niestety takie dyskusje bez sensu (drobne sprawy nie związane z transakcją) są po prostu demotywujące.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@DarkStoorM Dodatkowe punkty???Ani jednego mi nie dali, a nigdy nie miałam żadnych dyskusji.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@WREDZIA-W1  punkty są od 100 zamówień 😉 a nie, od 10 do 99 jest 5pkt. od 100 jest 20 😄

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@WREDZIA-W1 Ja miałem dyskusje, a ich szybkie zakończenie wpływają na wyższy wynik. Mam SUPER, a nie jak ty Dobry

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@TATLOK  No, przecież masz 0 dyskusji. Koń by się uśmiał z tej allejakości i metod jej obliczania 🙂

@msniezek

@cloudcloud 

Wzywam Was w celu wyjaśnienia szczegółów.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@WREDZIA-W1 ale szczegółów czego? Co dokładnie budzi Twoje wątpliwości? Jeżeli to, że 0 dyskusji nie daje max punktów - to zależy od liczby zamówień. Im więcej zamówień, tym więcej punktów za brak dyskusji. To ma sens, przy dużej liczbie zamówień trudniej utrzymać tak wysoką jakość, niż przy małej.

Jeżeli coś innego, opisz co dokładnie.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@msniezek Dziękuję. O to mi chodziło i jasno wytłumaczyłeś 🙂 Zaczynam dostrzegać sens 🙂 Macie szczęście!

Ula

Ula
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Odpowiem Wam tu zbiorczo, nie przewidujemy zmiany nazwy "Dyskusja" z zasady jest to narzędzie, które ma być kanałem kontaktu na linii sprzedawca - kupujący. 

Wiem, że może to być dla niektórych partnerów problematyczne, ale dla nas jest to jeden z nielicznych kanałów kontaktu między K-S, gdzie możemy realnie wpłynąć na jakość Obsługi Klienta. Pozostałe procesy są zautomatyzowane. Obawiam się, że bez Dyskusji niektórzy sprzedawcy czuli by się mniej zobligowani do odpowiadania klientom. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud " Obawiam się, że bez Dyskusji niektórzy sprzedawcy czuli by się mniej zobligowani do odpowiadania klientom. "

Sami sobie trochę zaprzeczacie. Z jednej bowiem strony, rozliczacie sprzedawców z szybkości odpowiadania na maile, co już ma działać mobilizująco, z drugiej jednak strony, dajecie możliwość zakładania dyskusji nawet, jeśli klient wcześniej w ŻADEN sposób nie kontaktował się ze sprzedawcą, a sprawa jaką porusza w dyskusji, nie ma nic wspólnego np. z nienależytą obsługą ze strony sprzedawcy.

Zacytuję tutaj swoje ostatnie dyskusje jakie zakładają mi klienci:

"01 września 2020 08:50

Powód otwarcia dyskusji: nie otrzymałem towaru po wpłacie

Dzień dobry, Przepraszam bardzo za problem, w wyniku pomyłki w sms-ach nie odebrałam paczki z paczkomatu, czy jest możliwość ponownej wysyłki? pozdrawiam
 

24 sierpnia 2020 20:30

Powód otwarcia dyskusji: nie otrzymałem towaru po wpłacie
Witam. Powód dyskusji wybrany nie zgodnie z aktualna przyczyną jednakże nie było innej możliwości.
 

08 sierpnia 2020 10:26

Powód otwarcia dyskusji: przedmiot jest uszkodzony
Witam zakupiłem oświetlenie led do oczka. Po miesiącu użytkowania zepsuł się czujnik zmierzchu.
 
08 sierpnia 2020 10:26
Powód otwarcia dyskusji: odesłałem przedmiot i mam problem
Witam serdecznie, z powodu braku odebrania przesyłki w terminie niestety wróciła do państwa. Czy istnieje możliwość ponownego przesłania????
 
08 lipca 2020 09:01
Powód otwarcia dyskusji: nie otrzymałem towaru po wpłacie
Dzień dobry, zamówiłem u państwa pare przedmiotów i czekałem codziennie na paczkę, nie dostałem informacji o pojawieniu się jej w paczkomacie. Z czasem zapomniałem o niej i dziś zauwazylem ze paczka została odesłana do pana. Czy jest możliwość wyslaniapaczki jeszcze raz?
 
No i tak to mniej więcej wygląda.
Albo ktoś się po prostu pyta co ma robić bo nie odebrał paczki, albo zgłasza sobie przez dyskusję reklamację, albo ma inną sprawę, zakłada dyskusję, wybiera świadomie temat, do którego to nie pasuje "i jedzie z koksem". Ręce opadają.
Ja naprawdę wszystko rozumiem i nie neguję dyskusji jako takich. Jednak czas najwyższy aby klienci zdali sobie sprawę do czego to powinno być wykorzystywane.
Ewentualnie niech Allegro przestanie rozliczać sprzedawców z odpowiedzi na maile, to wtedy niech sobie klienci zakładają te dyskusje. Tylko jeszcze warunek, niech to nie będzie narzędzie do walki z konkurencją, jak ma to miejsce obecnie! Czego też doświadczyłem!
No i jeszcze kwestia tego, aby w momencie gdy np. widać, że dyskusja powinna być zakończona jako rozwiązana, pracownik Allegro powinien zamykać sam! taką dyskusję, a nie czekać łaskawie na decyzję klienta. Może bowiem (i pewnie nie raz tak jest) dochodzić do sytuacji, że np. klient zgłosi problem z odstąpieniem, sprzedawca zwróci pieniądze, załączy dowód zwrotu w dyskusji albo zrobi to przez AF gdzie pracownik i tak to widzi, a klient i tak może zakończyć dyskusję jako nierozwiązaną. Tym sposobem np. pozbawiając sprzedawcę SS. A w takiej sytuacji pracownik Allegro widzi wszystko i na 100% ma pewność, że sprawa jest załatwiona. Mimo to, nie reaguje i jedyne co robi to w kółko zachęca klienta do zakończenia dyskusji. Przerabiam to nawet obecnie z tym sprzedawcą, który mi robił problemy jako klientowi, a później kupił u mnie w odwecie żeby jeszcze dodatkowo mi szkodzić.
Co Ty na to @cloudcloud  ?
 
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@konto zamknięte przykro mi, ale nie mogę się z Tobą zgodzić. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud "przykro mi, ale nie mogę się z Tobą zgodzić. " czy mogę prosić o rozwinięcie tego stwierdzenia?

Nie możesz się zgodzić zarówno z tym, że sami sobie zaprzeczacie z jednej strony pisząc, że dyskusje mobilizują sprzedawcę do odpisywania, a z drugiej strony, rozliczając nas z czasu udzielenia odpowiedzi, również mobilizujecie do odpisywania na zwykłe pytania?

Nie zgadzasz się również z przykładem, który podałem powyżej? Do tej pory jeśli był jakiś problem to pracownicy Allegro rzucali standardowy tekst, że "nie jesteśmy w stanie zweryfikować rzeczywistego przebiegu transakcji", albo coś w tym stylu.

Skoro więc podaję konkretny przykład. Ktoś zakłada dyskusję podając jako powód, że nie otrzymał pieniędzy po zwrocie. Sprzedawca tymczasem dokonał wcześniej, czy dokonuje takiego zwrotu w momencie gdy już jest dyskusja. Załączy potwierdzenie przelewu, a mimo to, klient nadal nie zamyka dyskusji, albo co gorsza, zamknie jako nierozwiązaną, to dlaczego z automatu nie wkroczycie do akcji i nie zweryfikujecie takiego sporu jako rozwiązanego lub wcześniej sami go nie zamkniecie? Problem, który zgłaszałby bowiem klient był już wcześniej rozwiązany lub zostałby rozwiązany w trakcie dyskusji. Mielibyście niezbite dowody na to i nic więcej tutaj nie potrzeba. W czym więc problem abyście w podobnych sytuacjach bardziej ingerowali w system dyskusji?

Obecnie jak to wiele razy pisałem, przez Waszą bierność, dyskusje są często polem nadużyć i walki z konkurencją lub po prostu sposobem złośliwych klientów na szkodzenie sprzedawcom. Ot tak, czasami bez powodu.

Proszę więc o info czy coś w tej kwestii planujecie zmieniać. Przy okazji przydałoby się zmienić zasady SS i liczby takich dyskusji. Obecnie bowiem wystarczy 1 nierozwiązana, do chyba aż 3000 zamówień i SS idzie sobie w las. To chore, bo w dzisiejszych czasach trafić na kogoś po prostu złośliwego, naprawdę nie jest ciężko, a wówczas ciężka praca z miesiąca, albo i dłużej idzie na marne. Tracą też uczciwi klienci, bo np. nie mają przez pewien czas monet u swojego ulubionego sprzedawcy. No, chyba, że o to Wam chodzi. Robić coraz ostrzejsze warunki SS, zmniejszać monety "z urzędu", jak ma to już miejsce, na rzecz takich, które sami sprzedawcy z własnej kieszeni będą wykładać.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud dlaczego mój wpis skierowany z konkretnymi pytaniami i sugestiami do Ciebie, został usunięty???

Wcześniej ktoś inny na tym forum pisał, że usunęliście jego wpis. Teraz mój. Był normalny, żadnych wulgaryzmów ani niewłaściwych rzeczy. O co chodzi?

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@konto zamknięte poszperałam i znalazłam, wpadł nam do spamu. Powinien być już widoczny.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud, to że jak, zszedł wpis ze strony i poszedł do spamu?
Ja już wcześniej czytałam ten wpis, więc on tu był, potem zniknął, a teraz znów jest. 😳 Cuda na kiju🙂

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@konto zamknięte ja tu tylko odpowiadam, a nasz weryfikator spamu czasem funkcjonuje w dziwny sposób. Nie trzeba się wszędzie doszukiwać teorii spiskowych 😉 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@cloudcloud, nie szukam teorii spiskowych🙂 Ale dziękuję za wyjaśnienie, wasz weryfikator spamu rzeczywiście dziwnie działa.🙂

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@konto zamknięte dzięki temu unikamy nigeryjskiego spamu, ale czasem Wasze wpisy (mimo, że są ok) też tam wpadają.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@cloudcloud To już nawet na forum jest tajny folder "spam" do którego wpadają posty?😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Knowhere jak na każdym forum, czasem - wydaje mi się, że to może wynikać z szybkiego dodania jednego posta po drugim, wpadają tam posty użytkowników. Spam jest bieżąco przeglądany i sprawdzany. Pozwala uniknąć nam to ataków spamerów, jakie miały miejsce ostatnio na forum. Ciebie również proszę o niedoszukiwanie się w tej kwestii teorii spiskowych. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@cloudcloud Z całym szacunkiem, ale gdzie tam widzisz jakąś teorię spiskową?🤔
Kiedyś gdzieś widziałem takie stwierdzenie, że wystarczy rzucić hasłem "teoria spiskowa" (zamiast argumentu) i każda dyskusja z miejsca jest położona.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów