Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
piszę tutaj, bo support sam sobie przeczy w wiadomościach.
Nowa zakładka -> https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/podsumowanie-kosztow
Odkryłam w niej dopłaty dla UPS o których nie wiedziałam wcześniej:
Support w uparte twierdzi jednocześnie, że nie ma takich opłat w rachunku, że są takie w nowym panelu i jednocześnie w mejlach piszą, że nie widzą problemu i dla nich wszystko się zgadza 🙂
Proszę o kontakt, ticket -> Odpowiedź na zgłoszenie nr "25327048" [ ref:_00D24aE05._5003VRXhrY:ref ]
Dobrego popołudnia
@sunsetearn, dzięki za zgłoszenie. Zweryfikuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@sunsetearn w imieniu Mai, wracam do Ciebie z odpowiedzią.
To co widzisz na podsumowaniu zgadza się z tym co widzisz w rozliczeniu.
Za lipiec miałaś 73,38 zł opłat dodatkowych.
Natomiast w sierpniu na ten moment 89,82 zł.
Narzędzie działa prawidłowo. Możesz to sprawdzić w ten sposób:
Po ustawieniu takich filtrów w zakładce Rozliczenia z Allegro wyjdą Ci takie same kwoty jak w Podsumowaniu kosztów.
Przepraszam, że nasi koledzy nie wyjaśnili działania nowej zakładki, mam nadzieję, że teraz wszystko będzie się zgadzało 🙂
Czyli jest tak jak zakładałam, wszystko jasne.
Przeprosiny przyjęte, niepotrzebne było tylko to 18 mejli pisanych w ciągu minuty pod wpływem emocji z pokrętnym tłumaczeniem.
Dobrego dnia 🙂