Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Po wprowadzeniu nowego systemu reklamacji pojawia się kilka problemów. Czy możecie coś z tym zrobić, aby w tytule powiadomienia - które przychodzi na skrzynkę mailową gdy klient otworzy reklamację był nick allegro klienta? Dokładnie tak jak w przypadku dyskusji? Teraz nowy system wprowadza pewne problemy. Przykład z dzisiaj - klient otwiera reklamację - mamy powiadomienie Nowa reklamacja. Natomiast ten sam problem klient zgłasza wysyłając wiadomość do sprzedawcy poprzez komunikator allegro. Filtrując nick allegro na skrzynce mailowej nie widzę zgłoszenia reklamacji. I klient może dostać omyłkowo 2 rożne wiadomości (bo na skrzynce pracuje kilka osób). Proszę o pomoc - i dodanie nicku allegro do powiadomienia o reklamacji.
@AMSO-komputery dziękuję za Twoją sugestię! Przekazałam Twoje uwagi do zespołu odpowiedzialnego za wysyłane powiadomienia. 😊
@AMSO-komputery to jest zrobione celowo, byś przestał używać maila, a korzystał z systemu allegro
@RED gdyby taki był nasz cel, to nie wysyłalibyśmy powiadomienia mailowego. 🙂
@AMSO-komputery Twoja sugestia jest weryfikowana. Gdy dowiem się więcej, czy będziemy wprowadzać taką zmianę, to dam znać. 😊
Dzięki!