Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
w zakładce "zamówienia" pojawiły się w nowym widoku.
Czy można wrócić do poprzedniego widoku?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
W tym nowym zamówienia zlewają się ze sobą - są słabo od siebie oddzielone. Proponuję, by tak jak w "Mój asortyment" wyświetlały się w różnych kolorach na przemian. Dodatkowo brakuje informacji o wybranym rodzaju przesyłki i oznaczenia czy zamówienie jest SMART! czy nie.
Proszę o wzięcie pod uwagę tych sugestii.
Pozdrawiam,
Krzysztof
@musashi2007 upewnij się proszę czy nie masz włączonego kompaktowego widoku w zakładce.
@la_nika
Faktycznie miałem włączony widok kompaktowy.
Przepraszam za zawracanie głowy.
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
@musashi2007 nie ma sprawy! Cieszę się, że udało się rozwiązać problem 🙂