Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam,
mam problem ze śledzeniem przesyłek realizowanych kurierem InPost, które nadajemy za pośrednictwem strony https://kurier.inpost.pl/.
Podczas generowania etykiety system automatycznie pobiera adres e-mail klienta wygenerowany przez Allegro. W efekcie numer przesyłki przypisywany jest do zamówienia w Allegro, lecz jako przewoźnik „Inny: Kurier InPost”, przez co:
przesyłki nie są uwzględniane w statystykach,
klienci nie mają dostępu do śledzenia paczek i widzą cały czas status jako "W przygotowaniu "
Jeżeli ręcznie skopiuję numer przesyłki i dodam go w zamówieniu w allegro jako przewoźnik InPost, wszystko działa poprawnie.
Czy możliwe jest rozwiązanie tego problemu od strony Allegro?
@selkar_pl podaj proszę przykładowy numer zamówienia.
6e7ae380-8cfc-11f0-9663-29033773bab5
dfb4a1e0-8ce2-11f0-9360-61e2679a32df
@selkar_pl proszę o cierpliwość, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
W porządku czekam.
@gdvorek Czekam cierpliwie
@gdvorek Czy udało się coś ustalić?
@selkar_pl wracam do Ciebie z odpowiedzią.
To narzędzie nie przekazuje do nas poprzez publiczne REST API odpowiedniego identyfikatora carrierId - zamiast INPOST jest przekazywany OTHER i dodatkowy opis carrierName=Kurier InPost.
Nie jest to narzędzie Allegro i musiałoby to zostać poprawione po stronie InPostu.
@selkar_pl u mnie to normalnie działa, biorę "integracja allegro", po wydrukowaniu etykiety numer pojawia się sam w allegro, zmieniam status na wysłane i wszystko mi liczy poprawnie 🙂