Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupujący wystawił mi złą opinię. Ponieważ paczka spotkała się z wypadkiem, aktywnie rozwiązujemy problem i rekompensujemy. Ale kupujący skomentował, że nie rekompensujemy i jesteśmy kłamcami. Nie jest to ten sam komentarz, co fakt. Co powinienem zrobić? Jeśli ten kupujący anuluje zamówienie, czy nie można usunąć recenzji?
@Laifen_Official Ty musieć szybko działać bo klient się denerwować jak długo czekać , Ty prosić klient to on usunąć ocena ,ale Ty musieć szybko robić rekompensata .
Dokonujemy rekompensaty. Jeśli wypłacimy odszkodowanie, a klient odmówi usunięcia złej opinii, co powinniśmy zrobić?
@Laifen_Official jeśli odmówi Ty musieć to wziąć to na klatę .