O złych opiniach

Laifen_Official
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-07-2023
10:54
Witam.
Kupujący wystawił mi złą opinię. Ponieważ paczka spotkała się z wypadkiem, aktywnie rozwiązujemy problem i rekompensujemy. Ale kupujący skomentował, że nie rekompensujemy i jesteśmy kłamcami. Nie jest to ten sam komentarz, co fakt. Co powinienem zrobić? Jeśli ten kupujący anuluje zamówienie, czy nie można usunąć recenzji?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-07-2023
11:01
@Laifen_Official Ty musieć szybko działać bo klient się denerwować jak długo czekać , Ty prosić klient to on usunąć ocena ,ale Ty musieć szybko robić rekompensata .
oznacz moderatorów

Laifen_Official
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-07-2023
11:05
Dokonujemy rekompensaty. Jeśli wypłacimy odszkodowanie, a klient odmówi usunięcia złej opinii, co powinniśmy zrobić?
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-07-2023
11:07
@Laifen_Official jeśli odmówi Ty musieć to wziąć to na klatę .
oznacz moderatorów