anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

obrona przed oceną niesłusznie wystawioną przez kupującego

PIOTRSS
#9 Pomysłodawca#

witam

co w przypadku moim zdaniem niesłusznie wystawionej negatywnej oceny przez roszczeniowego klienta

bo chyba nie tylko mój problem tylko wielu sprzedawców na Waszej wielkiej platformie uznającej zasadę klient ma zawsze rację bo wy za to nie płacicie 

z góry dzięki za konstruktywną odpowiedż ale powoli mam dośc takiego traktowania klienta ,któy daje Wam zarobić przez paredziesiąt lat

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@PIOTRSS Rozumiem, że możesz nie zgadzać się z jakąś opinią, ale kupujący mają prawo do wystawienia komentarza na temat transakcji, czy produktu. Opinię możemy usunąć, jedynie w wyjątkowych przypadkach. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

gargulce2
#11 Animator#

A tak z ciekawości za co dostałeś negatywa?

oznacz moderatorów

Becia51095
#9 Pomysłodawca#

A niech sobie kupijacy wystawia oceny subiektywne ile chce i jak chce, tylko że opinia subiektywna nie powinna mieć konsekwecji typu ograniczanie sprzedaży, pozbawienie smart wysyłek czy blokada konta!! To jest różnica między opinia subiektywna a potwierdzonym złamaniem prawa. 

*Przykład handluje na targu ale klientowi nie spodobal się pomidor ok, tak bywa handluje dalej kto chce kupi kto nie chce nie kupi, nie robię nic zlego, może ocenić produkt pod kątem że widział lepszy itd 

*2 przykład allegro władcy świata, handluje na targu i pomodor się nie spodobał klientowi, zarządza blokuje bramki mi sprzedaż, stawia moje stanowisko na samym końcu płotu z 2 strony targu a nie daj Bóg przyjdzie inny klient i powie to samo że ogórek powinien być dłuższy i następnego dnia targ dla mnie zamknięty 

3 opcja handluje specjalnie złym towarem, oszukuje łamie prawo, allegro policja i sąd ma prawo mnie skazać i zabronić sprzedaży 

 

Allegro opinia głupia subiektywna, nie prawdziwa, wystarczy aby skazać człowieka!

oznacz moderatorów

PIOTRSS
#9 Pomysłodawca#

w końcu ktoś kto zna się na problemach a nie jest podstawiony przez WIELKIE ALLEGRO LUB SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ    BRAVO TY 

JAK DOBRZE ,ŻE W HANDLU INTERNETOWYM MAMY WIELE KANAŁÓW SPRZEDAŻY A PRZEZ BASELINKERA INTEGRACJA MEGA PROSTA i dostęp do ali express,**piiip** i setki innych kanałów dystrybucji

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Owszem może, ale nie złośliwie.

A co wy możecie zrobić?

Przywrócić prawo wystawienia opinii kupującemu przez sprzedawcę. Jeśli to zabiera zbyt dużo miejsca na waszych serwerach, to chociaż częściowo, w przypadku negatywnych. 

Bo to był może nie bat ale "bacik" na tych wszystkich co się wyżywają na sprzedawcach za niezawinione winy, a to źle zapakowana paczka, a to kurier nie podjechał i dostawa nie była na następny dzień, a to sznurek był krzywy, a coś coś tam innego. Wszyscy sprzedający to znają a wy rączki umywacie i nic nam nie pomagacie, byleby kasa się zgadzała.

oznacz moderatorów

NipponShorty
#14 Krzewiciel#

@AptekaNatolinska i za odpowiednią ilość negów cofnąć smarta i skończyłaby się era wypożyczalni @.@

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ma prawo, ale ocena powinna być obiektywna.

oznacz moderatorów

PIOTRSS
#9 Pomysłodawca#

klient zakupił latarkę warsztatową w super promo cenie i moim zdaniem produkt sprawdzony ,który sprzedajemy od wielu lat z rzeszą zadowolonych klientów marki TIROSS TS-1108 

wysłaliśmy w terminie i reagowaliśmy niezwłocznie na wiadomości klienta 

klient zgłosił ,że na jednym ze zdjęć była ładowarka na 220 v 

okazało się ,że zdjęcie mieliśmy ze starej partii a nowa już została pozbawiona tej łądowarki i stare wtyku 

teraz wedle ekologi głównie sprzedawane są produkty z kablem USB-C gdzie każdy w domu mam taka ładowarke do 220v bo to do telefonów

zaproponowałem klientowi odbiór latarki na własny koszt i zwrot całości kosztów na podane i konto

klient zamknął dyskusję i powiedział ,że zostawia ten produkt sam bym tak zrobił ,ponieważ miałem najniższa cenę w Polsce praktycznie pokosztach mojego zakupu

także jeśli to jest mega powód do negatywa to życzę klientowi powodzenia w e-comersie prędzej czy póżniej trafi na naprawde nierzetelnego sprzedawcę lub oszusta i wtedy zobaczy 

zła karma wraca i dobra też oczywiście ,twierdzę tak dlatego ,że żyję na tym padole 53 lata ,a w handlu 35 lat

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

masz fajnego nega

"Zdecydowanie odradzam kupować tutaj. Lepiej zamówić u Jarek1990_2008 ten sam wiatraczek , szybsza wysyłka, lepsza cena i pewność, że nie dostaniecie wybrakowanego/uszkodzonego produktu. Dziękuje "

wysłałem do allegro zgłoszenie by go usunęli - reklama konkurencji w negu to chyba przegięcie 🙂

 

@LEW433 allegro nie uznaje istniejących przepisów, w szczególności art 213kk

@w_kiwi zobacz podany powyżej komentarz @PIOTRSS  i nadal uważasz, że jest zgodny z waszymi zasadami - co z tym zrobisz mając o nim wiedzę?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @RED. Wpis @PIOTRSS nie dotyczy zacytowanego komentarza, dlatego Wiktoria nie odniosła się do tej kwestii. 
Zweryfikujemy ten komentarz, gdy sprzedający sam się z nami skontaktuje. Nie możemy podjąć działań bez jego wiedzy i bez jego zgłoszenia.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PIOTRSS
#9 Pomysłodawca#

to co dla was istotne i odnośnie bata na sprzedającego to działacie expresem ale w obronie sprzedającego to macie gdzieś 

nie takie platformy padały 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@MiMary od kiedy allegro reaguje na złamanie własnego tylko po zgłoszeniu?

coś przegapiłem?

czy opcja zgłoś naruszenie w komentarzach skierowana dla innych allegrowiczów nie działa?

nic nie rozumiem

a deklaracja allegro:

Allegro usuwa oceny niezgodne z Regulaminem lub na prośbę kupującego.

czego dotyczy? tylko oficjalnego sklepu Allegro?

 

oznacz moderatorów

Crow_Empire
#13 Ambasador#

"Lampka przychodzi inna niż na zdjęciu w opisie brak informacji o tym że łapka jest ładowana USB a nie ładowarkę "

 

Skoro pokazywałeś na zdjęciach ładowarkę, a wysyłasz bez niej, bo "teraz wedle ekologi głównie sprzedawane są produkty z kablem USB-C", to do kogo masz pretensje? Do klienta, który nie dostał ładowarki ze zdjęć? Wg mnie słuszna ocena, powinieneś doprowadzić ofertę do stanu faktycznego.

oznacz moderatorów

TomBanknoter
#17 Koryfeusz#

@PIOTRSS @Crow_Empire Sprzedawca popełnił błąd, ale chciał go naprawić, czyli odebrać produkt i zwrócić środki. Klient oczywiście ma prawo do oceny, ale w tym wypadku wydaje się ona niesprawiedliwa. Niestety, nie ma żadnych szans na jej zmianę - chyba że kupujący to zrobi

oznacz moderatorów

PIOTRSS
#9 Pomysłodawca#

dzięki za obiektywną ocenę 

ja kupującemu nie jestem w stanie widocznie zrobic dobrze a wychodzi na to że chyb jest nieszczęśliwy

oznacz moderatorów

Crow_Empire
#13 Ambasador#

Przede wszystkim rzetelność. Sprzedający sprzedał wadliwy towar, a powinien wiedzieć, że zmieniła się zawartość i doprowadzić ofertę do odpowiedniego stanu. Rzeczywistość jest inna, często sprzedający robią co chcą i wysyłają co chcą, a później lament.  Nie wiemy jak sprawa wyglądała z dwóch stron, bo tu znamy tylko jedną, może kupujący na już potrzebował ten towar i nie miał czasu się bawić w zwroty, które trwają długo. A może tam w rozmowie było coś więcej, co wpłynęło na ocenę. Tak, czy inaczej, jedyną winę tutaj ponosi sprzedający.

oznacz moderatorów

Becia51095
#9 Pomysłodawca#

Podejrzewam że nawet on tego nie wychwycił a producent go nie poinformował o zmianach. Teraz powinien producenta zablokować i zakazać sprzedaży rodem z prawa allegro bo go wprowadził w błąd. 

Tak samo jak ja mogę ocenić rodem z allegro że twój komentarz mi się nie podoba i najlepiej abyś opuścił allegro gadane. Negatyw za wymądrzanie po 1 gwiazdce za brak wartości zdania 

Mogę? A no mogę prawo allegro więc uciekaj kolego 😉🙂

oznacz moderatorów

PIOTRSS
#9 Pomysłodawca#

tak mea culpa jak zwykle sprzedającego 

VIVA ALLEGRO 

I WY OD RAZU SPUSZCZACIE W WASZEJ CHOREJ PUNKTACJI SPRZEDAJĄCEGO DO KATEGORI PRAWIE OSZYSTA 

 

BRAWO JAK DOBRZE ŻE TO NIE JEDYNY KANAŁ DYSTRUBUCJI 

 

oznacz moderatorów

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@Crow_Empire Szkoda że sam się tej rzetelności nie trzymasz. Towar nie był wadliwy, zmieniła się zawartość zestawu, a błędem sprzedawcy było tylko zostawienie jednego starego zdjęcia. Owszem, powinien być pilnować czy oferta jest aktualna, ale błędów nie popełnia jedynie ten co nic nie robi (poza bezmyślnym klepaniem w klawiaturę)

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów