Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
proszę o informację, gdzie można złożyć skargę na Konsultanta, który wypowiedział się w dyskusji?
Konsultant stwierdził w dyskusji, że mamy OBOWIĄZEK nadać do Kupującego kuriera po odbiór reklamacji, podczas gdy przepisy tego wyraźnie nie określają (skonsultowane z radcą prawnym), przez co nie mamy możliwości na rozwiązanie pomyślnie dyskusji, ponieważ Kupujący się podpiera wpisem Allegro.
Dodam, że po rozmowie na czacie Allegro, inny Konsultant potwierdził Nam, ze "Mogą Państwo zlecić przyjazd kuriera po odbiór towaru, ale nie jest to obowiązkowe (mogą Państwo,
ale nie muszą)"
Co to za towar?
pióro wycieraczki
@Auto_Partner_SA Przegięcie, tak przepisy mówią od odbiorze w celu naprawy rozpatrzenia reklamowanego przedmiotu.
@Auto_Partner_SA Reklamacje obsługowe można złożyć przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
W przypadku reklamacji obejmującej wymianę lub naprawę koszt odbioru towaru jest po stronie sprzedającego.
Jeśli rozpatrzysz reklamację negatywnie i uzasadnisz ją merytorycznie, możesz oczekiwać od kupującego zwrotu środków związanych z odebraniem towaru i ponowną wysyłką. Niemniej w pierwszej kolejności to po stronie sprzedającego należy odebranie towaru do kupującego, jeśli kupujący zgłasza reklamację i oczekuję naprawy bądź wymiany.
A kto kupującemu zamontował tą wycieraczkę?
Decyzja będzie podparta opinią Producenta.
Jednak w przypadku odrzucenia oczywiście, że będziemy oczekiwać zwrotu. Jednak Konsultanci zazwyczaj biorą stronę Kupującego, mydląc mu oczy, że to Sprzedawca pokrywa koszt itp.
A później to My jesteśmy tymi złymi, bo chcemy zwrotu poniesionych kosztów, ale o tym już Klientów nie informujecie, co oczywiście odbija się na opinii o sklepie plus, jak to Klient Nam zaznaczył, obsmarowaniem firmy w Internecie.
Oczywiście jego sugestia na temat Ślązaków sugerująca matactwo również została bez odzewu.
Pomijam juz fakt, że złozyl zamówienie po godzinie 17stej (na koncie mamy deklarację z wysyłką do 14stej), towar został przekazany kurierowi następnego dnia. A tu pierwsza dyskusja z informacją, że nie wysłalismy go w terminie - "Pozatym sprzedający za późno wysłał towar i jeszcze musiałem ponaglać żeby towar wysłał i nie dostałem."- nic takiego miejsca nie miało.
"Masakra z tymi sprzedawcami na wszystko jest czas i jeszcze trzeba ich ponaglać.Dramat i żenada "
Allegro calkowicie oddala się od Sprzedawców, szkoda....