anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obsługa kupującego - Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów

Idź do rozwiązania
Serapis_
#9 Pomysłodawca#

Witam,

Czy ktoś mi wytłumaczy jak naliczana jest punktacja w temacie "Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów"

Kilka dni temu miałem 47 min i miałem ocenę "Super" , trzy dni później mam 82h 7m z oceną "Nieakceptowalny"..

 

Najśmieszniejsze jest że w okresie tych trzech dni nie było żadnego klienta z zapytaniem!

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16
kostas11
#21 Demiurg#

@Serapis_ zapewne na którąś nie odpowiedziałeś, poprosimy o sprawdzenie  @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

________
Κώστας
oznacz moderatorów
A3dam
#12 Orędownik#

Liczona jest średnia za 30 dni wstecz.
To znaczy, że trzydzieści kilka dni temu miałeś zapytania z krótkim czasem odpowiedzi (które kilka dni temu liczyły się do średniej a dziś już nie).

oznacz moderatorów
mwmonety
#20 Guru#

Nie musiało być pytania ,wystarczy że jakiś klient napisał ci "dziękuję za transakcję" lub napisał coś co nie było pytaniem a tu na wszystko trzeba odpowiadać choć jest to pozbawione sensu i logiki.

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@Serapis_, Twoja ocena spadła przez wiadomość z 12 czerwca, na którą odpowiedziałeś 1 lipca. To ona obniżyła obydwa wskaźniki. Wiadomość ta nie będzie liczona do jakości sprzedaży po upłynięciu 30 dni od jej wysłania. Jeśli chodzi o pozostałe 3 wiadomości z ostatnich 30 dni - odpowiedziałeś w terminie.
 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Serapis_ Przeoczyłem podziękowanie od kupującego o 3 tyg. i masz babo placek.🤗

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów
A3dam
#12 Orędownik#

@LEW433 

Nie przeoczył - tylko niepotrzebnie na nie zareagował przed upływem 30 dni.

oznacz moderatorów
-orbitkownia-
#12 Orędownik#

@LEW433 ja po 20 dniach odpisałam na podobna wiadomość i tylko sobie jakośc pogorszyłam

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@-orbitkownia- Czyli mowa jest srebrem, milczenie złotem.😁

x.y.z "ja się nie mylę nigdy, zapamiętaj " 😄 i to nie jest prawda
oznacz moderatorów
A3dam
#12 Orędownik#

@Serapis_ 

No i wyjaśniło się:
Zamiast odpowiadać 1 lipca na wiadomość z 12 czerwca - trzeba było poczekać jeszcze kilkanaście dni (do 13 lipca) i ew. dopiero wtedy coś napisać.
Dopóki nie zareagujesz na wiadomość (może to być pytanie lub "tylko" podziękowanie) - czas odpowiedzi nie jest liczony, a jak zareagujesz po 30 dniach to "policzony" czas odpowiedzi nie będzie brany pod uwagę w statystykach.

oznacz moderatorów
mwmonety
#20 Guru#

@A3dam To wychodzi na to że jak przez miesiąc nie odpowiem na pytanie to po tym okresie już jestem bezkarny i statystyki mi to nie rujnuje .

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderator
Moderator

@A3dam, w jakości sprzedaży liczymy wiadomości z ostatnich 30 dni. Jeśli odpowiesz na taką wiadomość po tym czasie, to faktycznie, nie wpłynie to na Twoje statystyki.

Dopóki nie zareagujesz na wiadomość - czas nie jest liczony. Takie działanie może jedynie zepsuć wskaźnik samego faktu odpowiedzi w terminie, a nie średniego czasu odpowiedzi - ale też tylko w przypadku, gdy trwa okres 30 dni od wysłania pytania. Po tym okresie nie jest ono wliczane do jakości i statystyk.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów
mwmonety
#20 Guru#

No to już jakiś konkret ,można nieco spokojniej wyjechać na urlop i dać sobie spokój z odpowiedziami na pytania typu "czemu obecnie nic pan nie sprzedaje" ,przeczekać 30 dni i zacząć od nowa jak gdyby nic. 

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#18 Luminarz#

@mr_oma  

Do tej  pory przekonywaliście nas, że na każdą wiadomość trzeba odpowiadać, były zresztą takie wątki w których sprzedający pisali, że nie odpowiedzieli wcale na spam i jakość mocno ucierpiała. A z tego co piszesz wynika, że mogę wcale nie odpowiadać na pytania i będę miała kryształową jakość sprzedaży. Serio?

Tu jest np taki wątek :

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/allegro-karze-sprzedaj%C4%85cych-za-brak-o...

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Serapis_
#9 Pomysłodawca#

Ok dzięki wszystkim za wyjaśnienia

Jeszcze tylko pytanie;

Jakie korzyści lub konsekwencje Allegro przewiduje dla sprzedających wprowadzając takie wymogi..?

 

oznacz moderatorów
A3dam
#12 Orędownik#

@Serapis_ 

Odpowiem cytatem z Kazika:
"mecenas daje złoto, mecenas wymaga"

Kolejny wers tego klasyka to już pod rozwagę "twórców" tej klasyfikacji.

oznacz moderatorów
-orbitkownia-
#12 Orędownik#

następna bzdura , tak jak komentarze i oceny , nie ma przymusu wystawiania komentarzy i na  np 300 sprzedanych przedmiotów mam 60 komentarzy (pozytywne) i już po SS

oznacz moderatorów