Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy ktoś mi wytłumaczy jak naliczana jest punktacja w temacie "Średni czas odpowiedzi na wiadomości klientów"
Kilka dni temu miałem 47 min i miałem ocenę "Super" , trzy dni później mam 82h 7m z oceną "Nieakceptowalny"..
Najśmieszniejsze jest że w okresie tych trzech dni nie było żadnego klienta z zapytaniem!
@Serapis_ zapewne na którąś nie odpowiedziałeś, poprosimy o sprawdzenie @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Liczona jest średnia za 30 dni wstecz.
To znaczy, że trzydzieści kilka dni temu miałeś zapytania z krótkim czasem odpowiedzi (które kilka dni temu liczyły się do średniej a dziś już nie).
Nie musiało być pytania ,wystarczy że jakiś klient napisał ci "dziękuję za transakcję" lub napisał coś co nie było pytaniem a tu na wszystko trzeba odpowiadać choć jest to pozbawione sensu i logiki.
@Serapis_, Twoja ocena spadła przez wiadomość z 12 czerwca, na którą odpowiedziałeś 1 lipca. To ona obniżyła obydwa wskaźniki. Wiadomość ta nie będzie liczona do jakości sprzedaży po upłynięciu 30 dni od jej wysłania. Jeśli chodzi o pozostałe 3 wiadomości z ostatnich 30 dni - odpowiedziałeś w terminie.
@Serapis_ Przeoczyłem podziękowanie od kupującego o 3 tyg. i masz babo placek.🤗
@LEW433 ja po 20 dniach odpisałam na podobna wiadomość i tylko sobie jakośc pogorszyłam
@-orbitkownia- Czyli mowa jest srebrem, milczenie złotem.😁
@Serapis_
No i wyjaśniło się:
Zamiast odpowiadać 1 lipca na wiadomość z 12 czerwca - trzeba było poczekać jeszcze kilkanaście dni (do 13 lipca) i ew. dopiero wtedy coś napisać.
Dopóki nie zareagujesz na wiadomość (może to być pytanie lub "tylko" podziękowanie) - czas odpowiedzi nie jest liczony, a jak zareagujesz po 30 dniach to "policzony" czas odpowiedzi nie będzie brany pod uwagę w statystykach.
@A3dam To wychodzi na to że jak przez miesiąc nie odpowiem na pytanie to po tym okresie już jestem bezkarny i statystyki mi to nie rujnuje .
@A3dam, w jakości sprzedaży liczymy wiadomości z ostatnich 30 dni. Jeśli odpowiesz na taką wiadomość po tym czasie, to faktycznie, nie wpłynie to na Twoje statystyki.
Dopóki nie zareagujesz na wiadomość - czas nie jest liczony. Takie działanie może jedynie zepsuć wskaźnik samego faktu odpowiedzi w terminie, a nie średniego czasu odpowiedzi - ale też tylko w przypadku, gdy trwa okres 30 dni od wysłania pytania. Po tym okresie nie jest ono wliczane do jakości i statystyk.
No to już jakiś konkret ,można nieco spokojniej wyjechać na urlop i dać sobie spokój z odpowiedziami na pytania typu "czemu obecnie nic pan nie sprzedaje" ,przeczekać 30 dni i zacząć od nowa jak gdyby nic.
Do tej pory przekonywaliście nas, że na każdą wiadomość trzeba odpowiadać, były zresztą takie wątki w których sprzedający pisali, że nie odpowiedzieli wcale na spam i jakość mocno ucierpiała. A z tego co piszesz wynika, że mogę wcale nie odpowiadać na pytania i będę miała kryształową jakość sprzedaży. Serio?
Tu jest np taki wątek :
Ok dzięki wszystkim za wyjaśnienia
Jeszcze tylko pytanie;
Jakie korzyści lub konsekwencje Allegro przewiduje dla sprzedających wprowadzając takie wymogi..?
następna bzdura , tak jak komentarze i oceny , nie ma przymusu wystawiania komentarzy i na np 300 sprzedanych przedmiotów mam 60 komentarzy (pozytywne) i już po SS