anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Obsługa reklamacji przez allegro :(

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jakiś czas temu opisywałem tutaj jak allegro nie pozwala mi wystawić komentarza negatywnego,

bo podobno robiłem to by zaszkodzić kupującemu

mimo, że pisałem prawdę i samą prawdą

- właśnie nastąpił dalszy ciąg tej sprawy

Allegro odpowiedziało na złożoną reklamację,

oczywiście w swoim stylu

lecimy z datami po kolei

2025.07.16

Towar został dostarczony nieterminowo - podobno sprzedawca wywiązał się wg Państwa opinii z umowy
więc pozostaje reklamacja do allegro - wg mnie tak nie było - bo wysyłka określona jako natychmiast
nie jest zdefiniowana jako czas wysyłki w 29 godzin
Domagam się wyjaśnienia sytuacji oraz stosownego odszkodowania przewidzianego prawem pocztowy dla takiej sytuacji

 

 

Dzień dobry Red Systems,
właśnie otrzymaliśmy Twoją reklamację o numerze 53190997.

Wszystkie zgłoszenia staramy się rozpatrzyć w ciągu:
  • 14 dni, lub
  • 30 dni, jeśli reklamacja dotyczy usług dostawy i/lub usług dodatkowych. Zwracamy uwagę, że jest to termin instrukcyjny, który może ulec wydłużeniu zwłaszcza w przypadku konieczności pozyskania niezbędnych informacji od wykonawców usług.
Decyzję prześlemy na Twój adres e-mail.
Wiadomość jest automatyczna. Prosimy na nią nie odpowiadać.

Pozdrawiamy,
Zespół Allegro

--------------------------------------------------------------------------------
Dnia 2025-08-13
Dzień dobry,

kontaktuję się z Panem w sprawie reklamacji numer 53190997, która dotyczy przesyłki 687100228570315125740802.

Moja wiadomość nie zawiera jeszcze decyzji reklamacyjnej w sprawie opóźnienia Pana przesyłki.

W Pana imieniu złożyłam reklamację do przewoźnika InPost. Jak tylko otrzymam odpowiedź zwrotną, niezwłocznie skontaktuję się z Panem ponownie.

Bardzo proszę o cierpliwość.
---

Możliwe, że w osobnej wiadomości e-mail wyślemy krótką ankietę dotyczącą procesowania reklamacji. Zachęcam do jej wypełnienia.

Pozdrawiam
Ekspert ds. reklamacji
Zespół Allegro
 

i na koniec:

dnia 2025.08.25

Dzień dobry,

wracam do Pana z decyzją reklamacyjną w sprawie numer 53190997, która dotyczy przesyłki 687100228570315125740802.

Przewoźnik InPost częściowo uznał reklamację.

Przewoźnik potwierdził, że doszło do opóźnienia. W związku z tym, przyznałam Panu 10 Monet, które może Pan wykorzystać przy najbliższych zakupach na Allegro. 

Pozostałe roszczenia nie zostały spełnione.
---

Możliwe, że w osobnej wiadomości e-mail wyślemy krótką ankietę dotyczącą procesowania reklamacji. Zachęcam do jej wypełnienia.

Pozdrawiam
Ekspert ds. reklamacji
Zespół Allegro


---------------------------------------------------------------

Reklamacja rozpatrzona po terminie, niezgodnie z zapisami regulaminu allegro, prawa pocztowego

niby uznana, niby nie

co pisze o tym uokik

https://cik.uke.gov.pl/uslugi-pocztowe/dochodzenie-roszczen/reklamacje/

 

Chciałem kasę od allegro to dostałem ich monety - jakoś ustawa nie wspomina o takim środku płatności bardzo śmieszne i niesmaczne 🙂

 

co wy na to?

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@RED zapoznam się dokładnie ze sprawą i wrócę do Ciebie, proszę o cierpliwość.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@RED wracam do Ciebie z odpowiedzią. Widzę, że reklamacja była procesowana poprawnie.

Złożyłeś reklamację na opóźnienie w dostawie przesyłki InPost. W przypadku opóźnienia i uznanej reklamacji nadawcy przysługuje maksymalnie dwukrotność opłaty za nadanie. Kupiłeś w Smarcie więc nie płaciłeś nic za dostawę.

Jako Allegro w ramach dobrych relacji przyznajemy monety dla Ciebie jeśli chodzi o opóźnienie.

Oczywiście jeśli nie zgadzasz się z decyzją możesz składać odwołanie lub skierować sprawę do sądu.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@gdvorek krótko i treściwie ale:

przepisy podane w/w linku allegro nie obowiązują?

ponadto serwis twierdził, że przesyłka była dostarczona prawidłowo i usuwał mi komentarz negatywny, który twierdził co innego

ktoś tu ostro kłamie lub mataczy, czy moderatorzy wprowadzali mnie w błąd?

oznacz moderatorów