Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jakiś czas temu zauważyłem, że mimo wysyłanych przesyłek w deklarowanym przeze mnie terminie dostawy miara "Wysyłka w terminie" jest ciągle dość nisko punktowana.
Gdy pobrałem szczegółowy raport zauważyłem, że mimo terminowego wysyłania przesyłki PALETOWE , są zaliczane jako NIE wysłane w terminie!
Już tłumaczę dokładniej.
Sprzedajemy towar, który mieści się w paczki kurierskie oraz taki który musi być wysłany na europalecie. Wynegocjowałem korzystną umowę z firmą spedycyjną na te przesyłki paletowe.
Jednak allegro "nie zna" tego przewoźnika i do wpisania numerów przesyłki muszę wybrać przewoźnika "INNY", co robię, i podaję numery przesyłki. Klient może śledzić przesyłkę poprzez stronę przewoźnika, która nie jest połączona z allegro.
Nie miałbym z tym żadnego problemu gdyby nie to, że z automatu każde zamówienie, które wysyłam na palecie obniża mi miarę jakości sprzedaży "Zamówienie wysłane w terminie" oraz "Zamówienie wysłane szybko".
Proszę o odpowiedź co mam zrobić w takim przypadku by utrzymać wysoką jakość sprzedaży?
Proszę też odpuścić sobie odpowiedzi bym wysyłał przesyłki paletowe kurierem DPD, GLS czy pocztą polską, bo i dla mnie i klienta jest spora różnica między kosztem rzędu 280 a 100 złotych. Nie wspominając już o przesyłkach międzynarodowych.
Musisz prosić allegro o wykluczenie tych przesyłek z jakości.
@aston2015 podaj proszę numery zamówień z ostatnich 30 dni, które z tego powodu negatywnie wpływają na jakość Twojej sprzedaży.
3df05540-a5e1-11ef-b322-33efbbedf010
2b5d4d50-a0e3-11ef-86fa-8561677f2e72
ba60c3b0-95f3-11ef-b894-8fa3c172848f
3a85a9f0-910f-11ef-b70a-2db83f59a572
@aston2015 Poprosiłam o wykluczenie zamówień z Twojej jakości sprzedaży. Możesz do nas zgłaszać takie przypadki przez ten formularz.
@aston2015 Otrzymałam odpowiedź, że do weryfikacji Twojego przypadku będą potrzebne linki do śledzenia wskazanych zamówień na stronie przewoźnika. Proszę prześlij mi je z informacją, którego zamówienia dotyczy przesyłka. 😊
U tego przewoźnika nie można wygenerować linka do śledzenia.
Trzeba wpisać numer zlecenia na stronie poniżej:
Numery zlecenia są dodane do każdego z zamówień na allegro.
@aston2015 Dziękuję, konsultuję kwestie zamówień i wrócę z informacją.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Czy dostanę jakąś odpowiedź?
@aston2015 Przepraszam, że czekasz - jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi w sprawie wykluczenia zamówień. Wysłałam ponaglenie w tej sprawie.
Dobry wieczór, czy też tak mogę zrobić? 90% wysyłek to palety, których allegro nie ogarnia, przewoźnik nie połączony. Dlatego cały czas mam wysyłkę na 22-24%
@Sa_nova czy doczekam się rozpatrzenia tych zgłoszeń? Czy po prostu minie miesiąc i ulegną one przedawnieniu?
@aston2015 zamówienia zostały wykluczone z jakości Twojej sprzedaży.
Od wczoraj nie są brane pod uwagę w statystykach.