Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący chciał kupić jeden z moich produktów poza allegro. W wiadomościach sms wymagał wydania towaru stawiając warunki czasu, miejsca jak i ceny. Nie zgodziliśmy się, zaproponowaliśmy aby zakupił towar od kogoś innego. Zaczął nas obrażać, ale i tak kupił przedmiot. W komentarzu do zakupu napisał: "Nie było czasu wyjść przed dom w umówionym czasie, to teraz trzeba znaleźć czas żeby zapakować, wystawić paragon i grzecznie nad paczkę." Treść komentarza negatywnego to: "Nieprzyjemna jest ta pani, która odbiera telefon." a nigdy z tym Panem nie rozmawiałam. Wszystko do nas pisał przez sms-y. I dobrze bo mamy dowody. Przewidując co się dzieje zaraz po jego zamówieniu napisałam do allegro że prawdopodobnie otrzymamy ocenę negatywną i opisałam całą sytuację. Otrzymaliśmy odpowiedź że dopóki nie ma oceny nic nie mogą zrobić. No więc jest - ponownie napisaliśmy do allegro ale jest cisza.... Czy taka ocena może zostać usunięta jak i ocena produktu?
@MajraM-3D raczej nie bedzie usunięta ,jest zgodna z regulaminem , źle to rozegrałeś .
to w jaki sposób mam "rozgrywać" nieuczciwych kupujących?
@MajraM-3D każdy klient jest inny ,trzeba mieć opracowany plan na każdą sytuację ,podpowiem Ci tylko jedno -- czas , czas zawsze będzie działał na Twoją korzyść
Czyli zwlekasz z odpowiedzią np.😁
@LEW433klienta , który oczekuje więcej czy w inny sposób niż jest to opisane w ofercie z góry należy traktować jako potencjalne zagrożenie dlatego trzeba dać klientowi czas na wylanie tego co go boli i samemu sobie ,aby podjąć decyzję co z fantem zrobić .
@MajraM-3D odpowiedź typu ,, nie mogę sam podjąć decyzji , skonsultuję z szefem czy mogę udostępnić Panu odbiór osobisty ,, bo jak zrozumiałem w tym tkwił problem . Po takiej odpowiedzi masz czas i możesz go przedłużać odp. ,,, nie mam jeszcze odpowiedzi od szefa ,, .W tym czasie zapewne klient pokaże swoje oblicze i zdecydujesz bo może lepiej ulec jak zerwać taką ocenę .
Nie ulegam gamoniom. Zdecydowałam i namawiam wszystkich moich znajomych aby za jakiekolwiek zakupy na allegro wystawiać wszystkim sprzedającym negatyw bez jakiegokolwiek wpisu - czyli zgodny z regulaminem... A oficjalnemu sklepowi allegro zawsze dokładam coś od siebie...
@MajraM-3D uważasz , że takie działanie okryje Cię chwałą ?😂
lepiej siedzieć na dooopie i czekać na kolejne wspaniałe zmiany regulaminu...
@MajraM-3D W sumie za patriotyczną postawę wobec allegro i odmowie sprzedaży poza portalem to negatywa powinni usunąć i może jakiś talon zaoferować.
Za kilka złotych narażać się skarbówce... po co?
Nie powinni takiej opinii wystawiać, ludzie są tak....zróżnicowani, teraz to już świat idzie do...
@MajraM-3D hmm a czy namawianie do sprzedaży poza allegro to nie jest czasem łamanie regulaminu portalu ?
Wiec mając smsy z taka propozycjąze strony kupującego uważam że miałbym dobry argument aby go wezwać do usunięcia nieprawdziwego komentarza.
Zdaje sie że w takich przypadkach allegro nie pobłaza takze dla kupującym i jesli ktoś proponuje takie rzeczy jest dośc szybko i sprawnie blokowany.
no jak widać nie... Odpowiedź: "Dzień dobry,
dziękuję Państwu za wiadomość oraz jednocześnie przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Rozumiem Państwa obawy dotyczące otrzymania negatywnego komentarza. Natomiast nie mogę wypowiedzieć się o sytuacji hipotetycznej, gdy nie widzę treści oceny oraz wszystkich aspektów, do których ewentualnie odnosi się klient i tym samym jednoznacznie Państwa zapewnić, że nasza ingerencja będzie możliwa.
W przypadku, gdy kupujący ****** doda komentarz, zachęcam Państwa do ponownego kontaktu - wówczas dokładnie przyjrzymy się jego treści."
zgłoszone - cisza....
No i oczywiście odpowiedź "kopiuj wklej":
"Dobry wieczór,
dziękuję Pani za wiadomość.
Widzę, że kupujący podkreślił w komentarzu kontakt z Panią. Jest to część transakcji, której nie mogę w pełni sprawdzić.
Zdaję sobie sprawę, że usunięcie tej oceny jest dla Pani bardzo ważne, jednakże w tym przypadku nie mogę tego zrobić.
Może Pani poprosić kupującego o zmianę oceny przez zakładkę Otrzymane oceny w ciągu 90 dni od daty transakcji.
W ten sposób kupujący będzie mógł edytować lub usunąć swój komentarz.
Widzę, że udzieliła Pani odpowiedzi na komentarz kupującego. Dzięki temu inni klienci będą mogli poznać Pani perspektywę.
Mam świadomość, że czasem kontakt z kupującym może być utrudniony, jednak zachęcam do podjęcia takiej próby. Wierzę, że dzięki temu uda się Państwu wyjaśnić tę sytuację.
Zaznaczę również, że ocenę mogę usunąć tylko w wyjątkowej sytuacji. Takie przypadki zostały opisane przez nas w artykule."
Nigdy z kupującym nie rozmawiałam!!!!!
@MajraM-3D cóż ja bym chyba odpisał na taką wiadomosć konsultanta ze następnym razem aby kupujący był zadowolony zgodzisz sie na prośbe kupującego załatwić transakcje poza allegro.
Wówczas kupujacy z pewnością bedzie zadowolony i nie bedzie problemów z komentarzem
Wy wyślij przedsądowe wezwanie do usunięcia i zachowaj spokój, może pójdzie po rozum do głowy jak nie to sad i zbieraj dowody.
Słuchajcie jaką otrzymałem odpowiedź z działu allegro: "Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość.
Przykro mi z powodu Państwa sytuacji.
Kupujący mają również prawo do dokonywania zakupów poza serwisem... // Gabriela [edycja]
yyyyyy to jak to się ma do regulaminu który zakazuje sprzedaży poza allegro??? Pracownik się nie wyspał???
@MajraM-3D w poprzedniej wiadomości nasz pracownik poinformował Cię o istotnym powodzie takiej, a nie innej decyzji dotyczącej pozostawienia tej oceny, a mianowicie: "podejmując decyzję o usunięciu oceny, nie sugerujemy się zrzutami ekranu korespondencji ani innymi interakcjami pomiędzy kontrahentami. Ocena kupującego nie narusza regulaminu."
Czyli wystarczy wasze nazwiska tu wklejać i jednak moderatorzy się pojawiają???? W poprzedniej wiadomości napisała także że można sprzedawać poza allegro nieprawdaż??? A niby tak dbacie o zdrową konkurencję??? tyle wpisów w regulaminach... a jak chcę być uczciwa co do WAS to wy mnie kopiecie w DOOOOPĘ? ok. teraz każdy kto będzie chciał kupić u mnie poza allegro będzie miał taką możliwość.... chętnie będę nawet to proponować... Wasze prowizje przecież ominę jak to mi napisał klient 😉 POZDRAWIAM niemiło....