Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nurtuje mnie fakt, że kupujący może wystawić negatywną opinię nawet przez zwykłą złośliwość, a sprzedający nie ma na nią wpływu. Może warto zainteresować się tym tematem ? Jestem przekonany, że wiele osób ma ten sam problem.
@HadulaMa, i nawet opisywało to już w postach poniżej.
Oceny powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem transakcji, jeśli jest inaczej można wnioskować do Allegro przez formularz o ich usunięcie. Niestety Allegro nie może zweryfikować na przykład zgodności przedmiotu z opisem i wtedy odmówi działań, a kupujący może złośliwie napisać o tej niezgodności. Moim zdaniem to margines i warto działać tak, aby nie dawać powodów do tych "złośliwości".
Wiadomo, że jest to mały % ale każdego się nie zadowoli, a tym bardziej konkurencji... Więc w niektórych przypadkach warto by było mieć coś do powiedzenia.
Nic nie zrobisz.
Allegro umywa ręce, bo prowizje im się zgadzają. I nie ingeruje w "prawo do wyrażenia dowolnej opinii".
Zrobisz, wrzucisz na czarną listę.
Problem jest stary jak same Allegro. I w zasadzie nierozwiązywalny, bo serwis naprawdę nie jest w stanie zweryfikować, kto ma rację.
Aczkolwiek warto by było wprowadzić pewne ograniczenia, bo na przykład nadal "kupujący" może oceniać zgodność z opisem przedmiotu którego nie widział na oczy - bo za niego nie zapłacił.
Sprzedawca ma wpływ
może sądownie domagać się usunięcia komentarza
np: od Kupującego lub od serwisu allegro
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096