Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Systematycznie wraca temat dopłat do dpd, sama pisałam o sprawdzaniu statusu oddawania paczke w punktach dpd. No i wykrakałam:
czy jest to oszustwo w punkcie dpd ?
Wczoraj nadałam paczkę w punkcie ul. przez grzeczność narazie nie podam adresu , dzis sprawdzam:
2023-04-24 | 18:48:33 | Przesyłka odebrana przez Kuriera | WA1 |
2023-04-24 | 11:41:29 | Powiadomienie mail | WA1 |
2023-04-24 | 11:38:35 | Nadanie przesyłki w punkcie Pickup | WA1/PL17521 |
2023-04-24 | 11:38:10 | Przekazanie przesyłki kurierowi | WA1/PL17521 |
2023-04-24 | 11:10:10 | Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana |
Zadzwoniłam do infolinii dpd, po dłuuugich oczekiwaniach, pani jakas odebrała , zajrzała po numerze i mówi, że oddane w punkcie, ale godzinowo widzę kuriera i potem dopiero punkt.
Z ciekawości cofnęłam sie kilka dni wczesniej 21.04.2023 paczka - 0000420208982W
I sprawdziłam ponownie rozpiskę :
2023-04-21 | 19:15:47 | Przesyłka odebrana przez Kuriera | |
2023-04-21 | 18:53:34 | Przesyłka odebrana przez Kuriera | WA1 |
2023-04-21 | 13:26:47 | Powiadomienie mail | WA1 |
2023-04-21 | 13:22:16 | Przekazanie przesyłki kurierowi | WA1/PL17521 |
2023-04-21 | 13:22:05 | Nadanie przesyłki w punkcie Pickup | WA1/PL17521 |
2023-04-21 | 12:47:14 | Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nienadana |
Jest nieco inaczej.
Tu jednak godzinowo napierw jest punkt dpd a potem kurier. Czyli jesli dpd policzy dopłate za tę pierwszą paczkę - 0000420371579W nadana wczoraj, będzie to jasny sygnał, że oszustwa maja miejsce w punktach odbioru. Co dalej, nie wiem, póki co wydrukowałam obydwie historie i jutro zapytam się w punkcie dlaczego tak, a nie inaczej.
Pacz Pani jak to się trzeba pilnować. Klienci oszukują, przewożnicy oszukują, to wszyscy wkoło, ino brać pieniądze.
według info ze strony DPD w przypadku pierwszego nadania, wygląda jakby paczka została odebrana przez kuriera, a on 25 sekund póxniej nadał ją w punkcie DPD pickup. Większej bzdury dawno nie słyszałem. DPD już całkiem odpłynęło.
Zresztą w drugim przypadku info jest równie dziwne, bo wygląda, że 10 sekund po nadaniu paczki w dpd pickup odebrał ją kurier. To musiałby być w tym samym czasie w lokalu i zabierać paczki w trakcie nadania jej w pickup. Moim zdaniem te skany są fikcyjne i można dowolnie i swobodnie zmieniać ich treść. Tylko po to, żeby manipulować opłatami i oszukiwać potencjalnych klientów korzystających z usług tej firmy.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ no to , którego kuriera polecacie jako drugą opcję od jesieni ??
oczywiście że DPD, które standardową paczkę 27 kg 50x50x50 potrafi w Allegro SMART doliczyć do opłat 99 zł 😉 i dowiemy się dopiero po kilku tygodniach od wysłania 😉
@brakestop musiłabys poszukać na forum ale rekord jest chyba 11 lub 12 miesięcy od nadania...
@AptekaNatolinska cały czas się przewija DPD z dopłatami i cudami, a nie myśleliście zgłosić i opisać tego UOKiK ??? Dostaną karę to się ogarną 🙂
Wypowiem sie jako wlasciciel punktu DPD PICKUP:
Przyjmujac paczke od klienta mamy obowiazek ja zeskanowac (przyjac na punkt), a nastepnie, gdy kurier przyjedzie po paczki zeskanowac ja ponownie jako przekazanie kurierowi.
W obu przypadkach nie nastapilo zadne naruszenie - po prostu wlasciciel jakiegos punktu przyjmuje paczki i od razu je skanuje jako przekazane kurierowy, aby potem miec mniej pracy.
W pierwszym natomiast przypadku ktos sie pomylil i najpierw wydal kurierowi i dopiero potem przyjal na stan - tak wiec prosze sie nie przejmowac - tutaj ewidentnie wina pracownika punktu, a nie samej firmy DPD - i nie swiadczy to o jakichs przekretach 🙂
W drugim przypadku pomiedzy przyjeciem paczki od klienta, a przekazaniem kurierowi
W
@accadia "nie swiadczy to o jakichs przekretach "
jak to system przyjmie to czas pokaze.
Nie zdziwi mnie kolejny temat @AptekaNatolinska w ktorym przedstawi dopłaty 😉
Być może ostatni, od maja przechodzę do dhl, własnie upływa wypowiedzenie umowy dla dpd i firma traci we mnie klienta. Zobaczymy jak tam będzie.
tylko , że w tym przypadku nie jest ważne kto, jak i kiedy zeskanował te paczki. Ważne jest to, że na podstawie tych skanów DPD nalicza dodatkowe opłaty i np. jeśli pojawia się info, że paczka została odebrana przez kuriera pomimo, że została nadana w pickup, to potem na rachunku pojawia się kwota za podjazd, którego fizycznie nie było. Na ten temat była już masa wątków i nie ma opcji, że za każdym razem ktoś się myli przy skanowaniu, a jest to jakiś poważniejszy problem, którego DPD nie widzi, lub celowo nie chce widzieć.
"W obu przypadkach nie nastapilo zadne naruszenie "
Uważam, że wręcz przeciwnie, naruszenie było, nie została dochowana staranność jaka została ustalona w umowie.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Tak, to wyjasnienie przemawia do mnie, ale czy za pomyłkę pracownika punktu przyjęć , cytuję:
"W pierwszym natomiast przypadku ktos sie pomylil i najpierw wydal kurierowi i dopiero potem przyjal na stan - tak wiec prosze sie nie przejmowac - tutaj ewidentnie wina pracownika punktu, a nie samej firmy DPD - i nie swiadczy to o jakichs przekretach"
- dpd nie obciąży mnie ???
@AptekaNatolinska Przykro mi, ale jestem w stanie przewidzieć, czy DPD naliczy Ci taką opłatę czy nie. To co mogę Ci rekomendować ze swojej strony to jeżeli nie zgadzasz się z jakąś opłatą, zawsze możesz złożyć reklamację.
Tylko, że wy umywacie ręce nawet wobec oczywistych faktów nadania w punkcie dpd, a naliczenia opłaty dodatkowej przez to p...ywe dpd.
Cały czas tkwi we mnie odrzucenie reklamacji na reklaMacje itd paczki zwiezionej do punktu a obciążonej dodatkowa kradzieżą, bo tego inaczej nazwac nie mozna w wysokości 4,99 przez dpd.