Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chcielibyśmy uzyskać dostęp do możliwości dokonywania wypłat środków z konta dorime_pl.
Ponad miesiąc temu, właściciel konta uległ zmianie, co wiązało się z ponowną weryfikacją i odblokowaniem wszystkich form płatności. Na pozostałych kontach, wszystko udało się bez problemu, jednak na koncie dorime_pl wciąż, opcja wypłaty jest zablokowana.
Kontaktowaliśmy się z obsługą allegro wielokrotnie, zarówno przez formularz jak i telefoniczne. Za każdym razem dostawaliśmy obietnicę, weryfikacji tego przypadku jednak sytuacja nadal nie uległa zmianie.
Wszystkie niezbędne dokumenty zostały wysłane a przelewy aktywacyjne wykonane.
Proszę o pomoc ! @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Prawdopodobnie na tym koncie jest spora kwota do wypłaty, dlatego opcja wypłaty jest zablokowana, choć na innych kontach zablokowana już nie jest.
@etumi_pl Postaram się pomóc, ale czy możesz podać mi dokładny numer Twojej korespondencji z nami w tej sprawie?
Odpowiedź na zgłoszenie nr "19514997" [ ref:_00D24aE05._5003VKeyy1:ref ]
@etumi_pl Dziękuję, sprawdziłam dokładnie status Twojej sprawy i wczoraj dostaliśmy odpowiedź od PayU, że Twoje zgłoszenie jest wciąż w trakcie weryfikacji po ich stronie. Dlatego bardzo mi przykro, ale nie jesteśmy w stanie tego przyspieszyć. Nasi pracownicy zajmują się Twoją sprawą, ale zarówno Ty jak i my musimy czekać na informacje od PayU.