anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odblokowanie do konta do wypłat po zmianie właściciela

etumi_pl
#7 Wielbiciel#

Witam,

Chcielibyśmy uzyskać dostęp do możliwości dokonywania wypłat środków z konta dorime_pl.
Ponad miesiąc temu, właściciel konta uległ zmianie, co wiązało się z ponowną weryfikacją i odblokowaniem wszystkich form płatności. Na pozostałych kontach, wszystko udało się bez problemu, jednak na koncie dorime_pl wciąż, opcja wypłaty jest zablokowana.

Kontaktowaliśmy się z obsługą allegro wielokrotnie, zarówno przez formularz jak i telefoniczne. Za każdym razem dostawaliśmy obietnicę, weryfikacji tego przypadku jednak sytuacja nadal nie uległa zmianie.

Wszystkie niezbędne dokumenty zostały wysłane a przelewy aktywacyjne wykonane.

Proszę o pomoc ! @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Prawdopodobnie na tym koncie jest spora kwota do wypłaty, dlatego opcja wypłaty jest zablokowana, choć na innych kontach zablokowana już nie jest. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@etumi_pl Postaram się pomóc, ale czy możesz podać mi dokładny numer Twojej korespondencji z nami w tej sprawie? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

etumi_pl
#7 Wielbiciel#

Odpowiedź na zgłoszenie nr "19514997" [ ref:_00D24aE05._5003VKeyy1:ref ]

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@etumi_pl  Dziękuję, sprawdziłam dokładnie status Twojej sprawy i wczoraj dostaliśmy odpowiedź od PayU, że Twoje zgłoszenie jest wciąż w trakcie weryfikacji po ich stronie. Dlatego bardzo mi przykro, ale nie jesteśmy w stanie tego przyspieszyć. Nasi pracownicy zajmują się Twoją sprawą, ale zarówno Ty jak i my musimy czekać na informacje od PayU. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów