anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odjęte punkty za "Średni czas odpowiedzi"

cemhurt_tools
#9 Pomysłodawca

Dzień Dobry

Dlaczego zostały odjęte punkty za średni czas odpowiedzi?

W pobranym raporcie nie widzę żadnych wiadomości z nieterminową odpowiedzią.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@cemhurt_tools tu chodzi nie tylko o nieterminowe , im dłuższy masz średni czas odpowiedzi tym więcej punktów zajumają 

oznacz moderatorów

cemhurt_tools
#9 Pomysłodawca

Tylko wszystkie odpowiedzi są w terminie, a średni czas pokazuje na 0:00Bez nazwy.jpg

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@cemhurt_tools czyli nie masz pytań od miesiąca ? 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@cemhurt_tools dzień dobry! W ciągu ostatnich 30 dni nie otrzymałeś żadnego pytania, więc nie zmierzyliśmy średniego czasu odpowiedzi, dlatego w tej mierze masz 0 punktów, za to w Terminowych odpowiedziach z tego powodu otrzymałeś 40 punktów.
Jeśli w ostatnich 30 dniach nie masz pytań od klientów i wiadomości w Dyskusjach, dostaniesz 40 punktów w mierze Terminowe odpowiedzi. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

skorpionel
#8 Zapaleniec

I według Pani to jest normalne? Brak tu logiki.

Skoro za terminowe odpowiedzi jest przyznane 40 pkt mimo braku udzielenia odpowiedzi to tym bardziej powinny być one przyznane w sekcji Średni czas odpowiedzi (bo ten wynosi 0 godz. i 0 min.)

oznacz moderatorów

Starkrak
#11 Animator

Mi odjęli prawie 100pkt za brak zapytań od klientów i brak dyskusji. Czyli jak jesteś za dobry to też ci uwalą jakość sprzedaży 😂

oznacz moderatorów

skorpionel
#8 Zapaleniec

Zgadza się. Brak pytań i dyskusji jest karany brakiem przyznania 100 pkt w sekcji "Średni czas odpowiedzi".

Twoja oferta jest przejrzysta i nie rodzi pytań w głowie Kupujących? Świetnie! Zabieramy Ci 100 pkt!

Żaden Kupujący nie chciał założyć Dyskusji? Świetnie! Zabieramy Ci 100 pkt!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@skorpionel @Starkrak nie zabieramy żadnych punktów. 
Jeśli nie masz dyskusji, ani nie masz pytań od kupujących, to otrzymujesz 40 punktów w mierze Terminowe odpowiedzi.
Tutaj celem nie jest zdobycie maksymalnej ilości punktów, tylko utrzymanie jakości na odpowiednim poziomie. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Mido
#12 Orędownik

@la_nika  I właśnie o utrzymanie jakosci sprzedaży na odpowiednim poziomie mówimy. Takie drobiazgi nie wpływają na ogólną jakośc u dużych sprzedających. Niestety u drobnych , z nieduża sprzedażą  te właśnie drobne wg was zmiany w punktacji  powodują drastyczne obniżenie jakości sprzedaży w waszej ocenie wewnętrznej. Mimo że realnie oferuję od lat najwyższą jakośc obsługi,  nie będę miał  szans na waszą "super" jakość przy braku pytań i dyskusji,Dyskusji w zasadzie nie miewam, pytań też. W tej chwili mam 340 punktów, w tym 40 za terminowe odpowiedzi i 100 za średni czas odpowiedzi na pytania, bo akurat wyjatkowo było parę pytań.  Jeśli  klienci będą jak zawsze zadowoleni z obsługi i nie będą mieć pytań dotyczących ofert,  będę miał o 100 pkt mniej a mój poziom jakości bedzie wg was zaledwie dobry. A z takiego  poziomu, przy niskiej sprzedazy, łatwo spaśc do neutralnego, jeśli losowo, wyjątkowo zdarzy się  jakaś POJEDYNCZA, wpływająca na waszą punktację sytuacja. Wygląda to niestety na celowe, systematyczne pozbywanie się drobnych sprzedających 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Mido dziękuję, że podzieliłeś się swoją opinią! Nie mamy żadnego ukrytego celu we wprowadzaniu takiego sposobu mierzenia jakości sprzedaży. Oczywiście przekażę Twoją opinię odpowiedniemu zespołowi. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cemhurt_tools
#9 Pomysłodawca

Dzień Dobry

Jak widać na zdjęciu jakieś pytania były w ciągu ostatnich 30 dni.Bez nazwy1.jpg

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@cemhurt_tools zgłosiłam to do weryfikacji i wrócę z informacją, gdy ustalę więcej szczegółów. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@cemhurt_tools wracam z informacją. Nie otrzymałeś punktów za wiadomość wskazaną na zrzucie ekranu, ponieważ liczymy tylko pierwszą wiadomość wysłaną z poziomu oferty, a wiadomość z załączonego zrzutu, to nie jest wiadomość wysłana z poziomu oferty (do tej miary, nie liczymy wiadomości wysłanych poprzez "zapytaj o zakup" w szczegółach zamówienia). O tym jak przyznajemy punkty, w każdej z miar - przeczytasz, w tym artyule

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

cemhurt_tools
#9 Pomysłodawca

Tylko w tabeli  obok jest  więcej wiadomości od kupujących. Ta pierwsza jest tylko ostatnią.

Jak mam odróżnić wiadomości "z poziomu oferty" od tych które nie są?

Powtórzę pytanie z poprzedniej wiadomości:

Czy mam sam sobie pisać wiadomości i na nie odpowiadać, żeby utrzymać poziom "Super" oraz tytuł Super Sprzedawca?

oznacz moderatorów

cemhurt_tools
#9 Pomysłodawca

Dzień Dobry

Skoro zostałem ukarany odjęciem 100 pkt za bezproblemową sprzedaż, to czy dalej mam obowiązek odpisywać klientom  w ciągu 24 godzin?

oznacz moderatorów

cemhurt_tools
#9 Pomysłodawca

Jak to ma się do jakości sprzedaży? Odjęto 100pkt, jakość spadła do poziomu "Dobry".

Czy mam sam sobie pisać wiadomości i na nie odpowiadać, żeby utrzymać poziom "Super" oraz tytuł Super Sprzedawca?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

skorpionel
#8 Zapaleniec

Witaj! Niestety tak to w praktyce wygląda, należy poprosić znajomego aby zadał pytania 😄

Mało tego cała ta punktacja jest jedną wielką betonozą. Przykładów prócz powyższego nielogicznego ZABIERANIA punktów mógłbym podać jeszcze kilka.

Pani Moderatorka pisze, że to nie zabieranie punktów - to jakich argumentów i przykładów muszę użyć, aby Pani to zrozumiała?

Nie mam pytań od użytkowników, więc czas odpowiedzi wynosi 0 ( słownie zero), więc powinno być przyznane tam maksymalne punkty i koniec tematu.

A to już jako offtop: leniwi kupujący nie muszą cię ocenić. Masz 100 transakcji, z czego 99 klientów jest zadowolonych, ale nie raczą wystawić oceny. Ale ten jeden jest niezadowolony i dostajesz negatywa. Efekt: masz 100% negatywnych opinii 😄 oczywiście Pani Moderatorka zaraz napiszę, że mogę jakoś zachęcić do wystawiania pozytywnych ocen, ale nie zatrudnię osoby, która będzie "nękać" telefonicznie moich klientów i błagała, aby otrzymać pozytywną ocenę. A wystarczy zautomatyzować proces oceniania i po 14 dniach od zakończenia transakcji (np. dostarczenia przesyłki) wystawiać ocenę pozytywną, bo skoro Kupujący nie zgłosił żadnych problemów to cała transakcja przebiegła pomyślnie.

I kolejny offtop: Punkty za szybką wysyłkę. Jesteś producentem i proces technologiczny trwa minimum jeden dzień? No to Allegro to nie miejsce dla Ciebie. Nigdy nie osiągniesz tam maksymalnej punktacji.

I Pani Moderatorka oczywiście to zgłosi do "odpowiedniego" działu, ale mam wrażenie, że ten "odpowiedni" dział to istnieje tylko na papierze albo pracują tam ludzie, którzy w ogóle nie pochylają się nad zgłaszanymi problemami.

oznacz moderatorów

991221
#11 Animator

U mnie tak samo ''nie zostały'' przyznane punkty pomimo tego, że miałem 2 pytania od kupujących. Pani na czacie napisała, że liczą się tylko pytania o oferty, a nie pytania o zakup. Pierwszy raz się spotkałem z taką bzdurą. 

oznacz moderatorów