anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucona reklamacja a zwrot pieniędzy z allegro protect i zabranie pieniędzy sprzedawcy

MAMY ROZWIĄZANIE!
republicbikes
#9 Pomysłodawca

Cześć,
prosiłbym o poradę.
Pierwszy raz nam się dzisiaj zdarzyło, że allegro wypłaciło klientowi po reklamacji pieniądze z allegro protect i jednocześnie nam pobrało środki.
Czy moglibyście napisać co mogło pójść u nas nie tak, czy to jakiś błąd allegro i zwróci nam środki?
Odrzuciliśmy reklamację jako niezasadną z powodu braku odsyłki produktu przez klienta - udostępniając klientowi kod zwrotu do odsyłki przesyłki.
Odpowiedź terminowa na reklamację. allegro3.png

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28
republicbikes
#9 Pomysłodawca

Cześć,
kod do nadania przesyłki w paczkomacie wygenerowałem. 
Brak jakiejkolwiek reakcji/wiadomości od klienta poza zgłoszeniem.

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@republicbikes 

Konsultuję temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@republicbikes 

Otrzymałem informację, że była to błędna decyzja za którą przepraszam i została już zlecona korekta po odwołaniu w zgłoszeniu nr 56110629.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów
wojtekmarchewka
#13 Ambasador

@gdvorek A czy ten błąd zostanie naprawiony?

Ponieważ, ja miałem według Allegro czas na decyzję reklamacyjną nr.1022099/2025 do 27.11 23:59

Zrzut ekranu 2025-11-21 185647.png

Gdy przed chwilą, wszedłem, aby dokończyć formalności reklamacyjne. Reklamację odrzuciłem, ponieważ kupująca, od założenia reklamacji, nie odezwała się oraz nie udostępniła dowodów ( zdjęć) z opisaną wadą. O, które prosiłem kilkukrotnie.

To w tym miejscu oznaczonym powyżej miałem informację, tego typu 

"Upłynął 14-dniowy termin na odrzucenie reklamacji nr ..., zgłoszonej ..., przez .....

Wydaj decyzję reklamacyjną. Możesz ją odrzucić tylko w przypadku niedopełnienia wymogów formalnych po stronie kupującego (np. kupujący nie uzupełnił informacji lub nie odesłał towaru).

Ze względu na przekroczony termin na odpowiedź na reklamację, kupujący może wnioskować o zwrot pieniędzy z Allegro Protect." 

Niestety, nie podam screenów, ponieważ po decyzji reklamacyjnej ten komunikat zginął

Maila o przekroczeniu, czasu reklamacji nie otrzymałem.

Kupująca została zaproszona do złożenia wniosku AOK.

Co w przypadku, gdy go złoży i zostanie pozytywnie rozpatrzony, a ja zostanę obciążony ?

 

oznacz moderatorów
republicbikes
#9 Pomysłodawca

Cześć,
w naszym przypadku mieliśmy maila z taką samą informacją jak u Ciebie (w dyskusji nie mieliśmy/nie zauważyliśmy tej informacji - jedynie, że czas na rozpatrzenie jest do końca dnia).
W naszym przypadku klient pomimo braku kontaktu w dyskusji wystąpił do allegro protect o zwrot - allegro poinformowało nas, że przyznaje klientowi i że pobierze od nas pieniądze. Po odwołaniu się do allegro otrzymaliśmy informację po paru dniach tutaj i mailowo, że pieniądze zostaną nam zwrócone.

oznacz moderatorów
republicbikes
#9 Pomysłodawca

Tytuł maila od allegro u nas: "Reklamacja - przekroczony termin na decyzję", tylko tyle, bez nicku klienta.

oznacz moderatorów
wojtekmarchewka
#13 Ambasador

Tak, pamiętam, bo nawet udzielałem się, w tej dyskusji 😁

oznacz moderatorów
Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@wojtekmarchewka podeślij proszę numer zamówienia, do którego była składana ta reklamacja. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów
wojtekmarchewka
#13 Ambasador

@Syrena_zT  proszę bardzo 🙂

d14dda50-a7a8-11f0-b93f-1dd1ec1cc5f9

oznacz moderatorów