anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odszkodowanie za barak sprzedaży ( zaniżone dane wysyłka w terminie )

kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Czy palujecie jakieś rekompensaty za spadek sprzedaży ?

Co jestem w stanie udowodnić bo sklep internetowy działa bez żadnych spadków sprzedaży 🙂

24 październik awaria 

25 październik spada mi wysyłka na 98 % ( sprzedaż w normie )

26 październik spada mi wysyłka na 96 % ( sprzedaż w normie )

27 październik zero sprzedaży

28 październik  jedno zamówienie 

29 październik zero sprzedaży

30 październik  dwa zamówienia

Co po przeprosinach 😞

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/przepraszamy-mozesz-widziec-nieaktualne-statusy-przesylek-5L6X9...

________
Κώστας
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kostas11 Cześć! Pewnie nie na takie wieści liczysz, ale nie planujemy żadnych odszkodowań z tego tytułu. Wciąż czekamy na usunięcie problemu przez Przewoźnika. Jeśli chcesz, to podaj mi numery zamówień do wykluczenia z Jakości - zostaną wykluczone. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka w którym wobec tego miejscu można Wam wystawić ,, subiektywną ,, ocenę za zaangażowanie w usunięciu problemu bo trwa to już stanowczo za  długo , a Wasze przepychanki z przewoźnikiem nie za bardzo nas interesują , 

Spełnialność godziny wysyłki tego samego dnia dla Poczty spadła mi już do 80% przy wszystkich nadanych zgodnie z deklaracją ....JAK DŁUGO JESZCZE ?????

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@ko_alka  a moze po prostu w związku z awarią udałoby sie systemowo wykluczyć przesyłki danego przewoźnika ze statystyk ???  przy wiekszej ilości przesyłek a także przy innych zajęciach trudno jest siedzieć i śledzić która przesyłka idzie prawidłowo a która "wisi" . Można by było wykluczyc przewoźnika - lub rodzaj przesylek systemowo ( ze statystyk) a po usunięciu usterki wszystko przywrócić. 

U nas takze systematycznie spada jakośc sprzedaży i szybkość wysyłki mimo że wszystkie paczki wyjeżdzają zgodnie z deklaracją i wysyłka powinna wynosić 100% 😞 Niestety z powodu braku czasu nie jesteśmy w stanie sprawdzać co sie dzieje potem z każdą nadaną przesyłką. Systemowe rozwiązanie by to wszystko pozwoliło wyprostować bez żadnych strat.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@_Likos_ Awaria nie jest naszą winą a statystyki lecą i przesyłki takie nie powinny być uwzględniane z automatu (wczoraj to już pisałem ale bez odzewu) ,jedynie co to żeby samemu szukać błędów i zgłaszać .

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka Przez Wasz błąd mam spadek sprzedaży, to czemu nie wyłączyliście wysyłki w terminie do statystyk z automaty ? 

Wymagacie wysokiej jakości do pozycjonowania ofert itp. a sami macie błędne dane 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów