Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Czy palujecie jakieś rekompensaty za spadek sprzedaży ?
Co jestem w stanie udowodnić bo sklep internetowy działa bez żadnych spadków sprzedaży 🙂
24 październik awaria
25 październik spada mi wysyłka na 98 % ( sprzedaż w normie )
26 październik spada mi wysyłka na 96 % ( sprzedaż w normie )
27 październik zero sprzedaży
28 październik jedno zamówienie
29 październik zero sprzedaży
30 październik dwa zamówienia
Co po przeprosinach 😞
@kostas11 Cześć! Pewnie nie na takie wieści liczysz, ale nie planujemy żadnych odszkodowań z tego tytułu. Wciąż czekamy na usunięcie problemu przez Przewoźnika. Jeśli chcesz, to podaj mi numery zamówień do wykluczenia z Jakości - zostaną wykluczone.
@ko_alka w którym wobec tego miejscu można Wam wystawić ,, subiektywną ,, ocenę za zaangażowanie w usunięciu problemu bo trwa to już stanowczo za długo , a Wasze przepychanki z przewoźnikiem nie za bardzo nas interesują ,
@ko_alka a moze po prostu w związku z awarią udałoby sie systemowo wykluczyć przesyłki danego przewoźnika ze statystyk ??? przy wiekszej ilości przesyłek a także przy innych zajęciach trudno jest siedzieć i śledzić która przesyłka idzie prawidłowo a która "wisi" . Można by było wykluczyc przewoźnika - lub rodzaj przesylek systemowo ( ze statystyk) a po usunięciu usterki wszystko przywrócić.
U nas takze systematycznie spada jakośc sprzedaży i szybkość wysyłki mimo że wszystkie paczki wyjeżdzają zgodnie z deklaracją i wysyłka powinna wynosić 100% 😞 Niestety z powodu braku czasu nie jesteśmy w stanie sprawdzać co sie dzieje potem z każdą nadaną przesyłką. Systemowe rozwiązanie by to wszystko pozwoliło wyprostować bez żadnych strat.
@_Likos_ Awaria nie jest naszą winą a statystyki lecą i przesyłki takie nie powinny być uwzględniane z automatu (wczoraj to już pisałem ale bez odzewu) ,jedynie co to żeby samemu szukać błędów i zgłaszać .
@ko_alka Przez Wasz błąd mam spadek sprzedaży, to czemu nie wyłączyliście wysyłki w terminie do statystyk z automaty ?
Wymagacie wysokiej jakości do pozycjonowania ofert itp. a sami macie błędne dane 😞