Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam, moja oferta została odłączona od katalogu, gdy próbuję go ponownie podłączyć dostaję taki komunikat:
Podczas modyfikowania oferty wystąpiły błędy - Nie połączysz oferty z wybranym produktem. Produkt nie pasuje do oferty i został już wcześniej odłączony. Wybierz inny produkt.
Oferta nr. 13529662412 istnieje już ponad pół roku i wcześniej nie było takich problemów.
EAN: 5905692781402
Jaka może być tego przyczyna?
@Halo-Fit wyjaśniam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@la_nika Poprawiłem formularz towaru,
Jakimś cudem dotarły tam obce zdjęcia i zły numer EAN.
Poprawiłem zdjęcia i usunąłem nieprawidłowy EAN.
Czy może Państwo powiedzieć, kiedy zmiany w recepturze towaru zostaną zatwierdzone?
Oferta została wyłączona, nasz najpopularniejszy produkt nie jest w sprzedaży.
Czy można przyspieszyć akceptację formularza towaru?
Otrzymałem odpowiedź od supportu:
Otrzymałam informację, że oferta nie może być podpięta pod produkt ponieważ są różnice w wyglądzie przedmiotu. Zdjęcia w ofercie i w produkcie są całkowicie inne. Jeżeli zdjęcia w produkcie są błędne powinni Państwo w pierwszej kolejności zgłosić błąd:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/produkt/zglos-blad/03322b57-2bb6-4cf3-8f91-4069fd3f275f
Dopiero po ujednoliceniu zdjęć możemy zdjąć blokadę połączenia.
@Halo-Fit akceptacja sugestii dotyczących zmian w produkcie może zająć maksymalnie 2 dni robocze. Nie mam możliwości przyspieszenia tego procesu, w tej zakładce otrzymasz informacje na temat zgłoszonych zmian 🙂