anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ograniczenia na koncie

MAMY ROZWIĄZANIE!
daily-torebki
#11 Animator#

ręce opadają co się dzieje na allegro. Właśnie otrzymałam informacje , że na moje konto zostały nałożone ograniczenia( powód nie odpowiedziałam w dyskusji w ciągu 24h ) no tak bo odpowiedziałam w ciągu 16 minut. Klient ze Słowacji kupił buty wysłałam DHL jak wybrał. Po trzech tygodniach (!!!!!) otrzymałam paczkę z powrotem ( na stronie dhl brak informacji o co chodzi i z jakiego powodu nie została dostarczona ) klient założył dyskusję , napisałam , że nie wiem dlaczego paczka nie została dostarczona podałam numer itp i napisałam, że moge paczkę nadać ponownie, więc odpisał, żeby nadać mu paczkomatem (podał  adres paczkomatu ) zleciłam  taką wysyłkę i w dniu jutrzejszym ma wyjść (na aukcji mamy podany czas realizacji zamówienia do 4 dni ale zazwyczaj realizujemy je w ciągu 2-3 dni)   i przed chwilą taki mail od allegro. Staram się szybko to wyjaśnić ale wiem że na odpowiedź z formularza czeka się od kilku godzi do kilku dni  , może tutaj ktoś pomoże mi szybciej bo moim zdaniem to pomyłka ewidentnie  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
LEW433
#21 Demiurg#

Zawieszają szybko- odwieszają kiedy chcą, musisz kontaktować się  działem bezpieki.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@daily-torebki przepraszam za tę sytuację, wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
daily-torebki
#11 Animator#

Dziękuje

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@daily-torebki przykro mi, jednak otrzymałam odpowiedź, że chodzi o brak odpowiedzi na wiadomość kupującego z informacją o dostawie przesłaną 07.04.2024 o 22:10. 
Kupujący poprosił nas o pomoc dzisiaj, ponieważ od 07.04 nie otrzymał od Ciebie żadnej odpowiedzi. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
daily-torebki
#11 Animator#

zupełnie tego nie rozumiem . kupujący zgłosił problem , zaproponowałam jego rozwiązanie i poprosiłam żeby sprawdził czy nie ma błędu w adresie , a on napisał, żeby wysłac mu paczkomatem. To co powinnam na końcu napisać "ok"   

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@daily-torebki tak, powinnaś odpisać cokolwiek, co potwierdzi, że odczytałaś wiadomość i wyślesz przesyłkę na podany przez niego adres. W tej sytuacji kupujący nie otrzymał żadnego potwierdzenia, nie wiedział co się dzieje, co potwierdza to, że poprosił nas o pomoc. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
daily-torebki
#11 Animator#

dobrze rozumiem (nie do końca ale ok) , kiedy mogę liczyć na odblokowanie konta??  

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@daily-torebki tę decyzję może podjąć tylko Dział bezpieczeństwa, więc poczekaj proszę na naszą odpowiedź w wiadomości e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

@daily-torebki kolejne typowe działanie allegro

sami się nie zawieszą, gdy przestają odpowiadać na reklamacje

my mieliśmy identyczny przypadek - wszystko było uzgodnione z kupującym a allegro zawiesiło nam konto bo nie było "ok" i konto zawieszone

odwieszanie trwało tydzień,bo dział bezpieczeństwa odpowiadał po 48h i do tego nie na temat


regulamin allegro o tym "ok" nic nie mówi

 

mieliśmy też kiedyś przypadek złośliwca, który po każdym naszym wpisie wybierał opcję poproś o pomoc allegro -niezależnie od treści

dyskusja skończyła się jako nierozwiązana

 

@la_nika gdzie w regulaminie allegro jest opisany sposób "powinnaś odpisać cokolwiek, co potwierdzi, że odczytałaś wiadomość i wyślesz przesyłkę na podany przez niego adres"

oznacz moderatorów
daily-torebki
#11 Animator#

czytam regulamin i nic właśnie nie znalazłam o tym i dlatego byłam zaskoczona . Oczywiście ciągle czekam na odpowiedź nikt nie odpisuje od wczoraj od 14.00. Najgorsze jest w tej sytuacji to, że kilkaset aukcji się usunęło i 2 dni  zajmie ich przywracanie 

oznacz moderatorów
Monika__L
#16 Inspirator#

Nie wiedział co się dzieje- to nie miał dopiętego numeru wysyłki w zakupach? 

oznacz moderatorów
AQUASYSTEMS
#13 Ambasador#

Masa klientów nawet nie wie, że przy zamówieniu ma numer do śledzenia - zwłaszcza z zagranicy. Piszesz/ tłumaczysz, gdzie to znaleźć a tu odpowiedź: nie mam (ja widzę, że jest, on że nie). 

oznacz moderatorów
daily-torebki
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_    otrzymałam informacje od allegro 

Allegro Kontakt 

 
 

 

 

 

 
Dzień dobry,


dziękuję za wyjaśnienia.

Na ten moment mogę uznać wszystkie dyskusje z kupującymi za rozwiązane.

Kwestię sankcji przekazuję do odpowiedniego zespołu i wkrótce wrócimy z informacją zwrotną. Proszę o chwilę cierpliwości.

Z pozdrowieniami
Anna

Zespół Allegro


Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Wierzbięcice 1B, 61-569 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 40 000 000 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553

to było kilka godzin temu ! Ile jest tych działów jeden informuje , drugi podejmuje decyzje trzeci usuwa sankcje . Ile to jeszcze może trwać ????

oznacz moderatorów