Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił reklamację towaru. Po odesłaniu towaru i jego weryfikacji nie stwierdziliśmy wady jaką zgłaszał Klient. W związku z tym reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
Pracownik Allegro nałożył ograniczenia na nasze konto co jest dla mnie zupełnie niezrozumiałe i krzywdzące. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@volvo-rocar Była dyskusja? Odpowiadałeś w terminie?
Tak. Wszystkie odpowiedzi w terminie. W trakcie trwania dyskusji Klient zgłosił wniosek do Allegro Protect. Również w tym przypadku udzieliłem wyczerpującego uzasadnienia.
@volvo-rocar Jaki powód ograniczeń podali?
"Przykro mi, że towar jest niezgodny z opisem. Nałożyłem ograniczenia sprzedaży na konto sprzedawcy. Proszę o określenie kosztów naprawy towaru. Następnie proszę, aby wypełnił Pan krótki formularz, który jest dostępny pod linkiem: "
Sęk w tym, że towar nie jest niezgodny z opisem.
@volvo-rocar No ciekawe.
Trzeba poprosić o pomoc i zweryfikowanie sprawy
Już rozumiem...
"G-PARTS, przykro mi, że rozwiązanie Pana sprawy się wydłuża. volvo rocar, tak jak wspomnieliśmy w poprzednich wiadomościach, nie wydali Państwo decyzji reklamacyjnej w przeciągu 14 dni od dnia zgłoszenia roszczenia. Mogli Państwo odrzucić reklamację z powodu nie otrzymania towaru i dopiero wznowić po otrzymaniu przesyłki. W świetle prawa reklamacja jest uznana i nie mogą jej Państwo teraz odrzucić. Proszę o niezwłoczne wypełnienie reklamacji."
Kupujący zgłosił reklamację ale zwlekał z odesłaniem towaru 3 tygodnie. Ja w dyskusji uzależniłem wydanie decyzji od otrzymania towaru. W świetle prawa jestem na straconej pozycji.
@volvo-rocar Niestety tak - niewydanie decyzji w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji jest jednoznaczne z jej uznaniem na korzyść klienta.
Na przyszłość - w takiej sytuacji 14 dnia po złożeniu reklamacji wydaj decyzję negatywną argumentując ją brakiem odesłania towaru.
Pozostaje jeszcze pytanie czy samo założenie dyskusji jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Po założeniu dyskusji nigdzie nie pada informacja, że jest to reklamacja złożona przez klienta. Jest tylko info Powód założenia dyskusji i wybrany powód z listy.
@volvo-rocar Przykro mi, ale w tej sprawie nie mam możliwości udzielenia Ci informacji. Proszę, napisz do nas przez formularz.