Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam.
Jak długo będziecie blokować mi sprzedaż na koncie?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Chciałbym się przypomnieć w temacie. Aukcje nie wznawiają się, sprzedaż spada.
Nikt nie odpowiada nawet na wiadomości wysyłane przez formularz kontaktowy.
Powód nałożenia ograniczeń:
"Na Twoje konto nałożyliśmy ograniczenia sprzedaży, ponieważ nie otrzymaliśmy Twoich wyczerpujących wyjaśnień w dyskusji."
Uważam, że jest to błędny powód i niezgodny ze stanem faktycznym.
04.09 - Kupujący założył dyskusję, w tym samym dniu obszernie mu odpisałem. Zgłoszenie zostało potraktowane jako reklamacja. Mam 14 dni na jej rozpatrzenie, tym bardziej, że temu problemowi musiałem się lepiej przyjrzeć.
- Potem klient nie zadawał żadnych pytań wymagających odpowiedzi.
08.09 - kupujący prosi Allegro o pomoc, po 20-tu minutach Allegro nakłada ograniczenia sprzedaży na konto, i każe kupującemu wypełnić wniosek do POK.
09.09 - sobota (dzień wolny) wniosek POK zaakceptowany, Allegro wypłaca kasę kupującemu, kupujący zamyka dyskusję.
A ja zostaję ze znikającymi aukcjami.
- Nawet nie miałem czasu na odpisanie na wniosek POK
- Nawet nie zdążyłem rozpatrzyć reklamacji, na co mam 14 dni , a nie cztery.
No i sprzeczne informacje od Allegro:
- "Na Twoje konto nałożyliśmy ograniczenia sprzedaży, ponieważ nie otrzymaliśmy Twoich wyczerpujących wyjaśnień w dyskusji."
- "Kwoty nie doliczymy do Twojego rozliczenia z Allegro, ponieważ otrzymaliśmy potwierdzenie, że przedstawiłeś swoją decyzję wraz z jej uzasadnieniem kupującemu"
Więc jak to w końcu jest z tymi wyjaśnieniami? - Zaznaczam, że nie zdążyłem przedstawić kupującemu żadnej decyzji ani żadnego uzasadnienia.
Pozdrawiam i proszę o jak najszybsze odblokowanie sprzedaży.
@AGD-SERVICE cóż ci mam powiedzieć "mondrość" konsultanta allegro i działu bezpieczeństwa nie zna granic. Musisz się skontaktować z działem bezpieczeństwa @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ może wytłumaczą dlaczego wniosek z ap rozpatrzono pozytywnie zanim padła decyzja reklamacyjna i minął termin ustawowy na rozpatrzenie? co za odpowiedź reklamacyjną dostał kupujący skoro sprzedawca nie zdążył wydać decyzji reklamacyjnej? dlaczego narażacie firmy na szkody ekonomiczne blokując im konto? za takie działanie to się należy odszkodowanie sprzedawcy takie by łaskawie was do sądu nie podał...
Ja chcę tylko jednego - jak najszybszego przywrócenia sprzedaży.
Na resztę nie mam czasu ani ochoty.
miałes kiedyś do czynienia z działem bezpieczeństwa?
@az1rael - Tak miałem. I to chyba kilka razy.
Raz "udupili" mi jedno konto - bo taki był wymóg. Akcja na na portalu związanym z wykopkami ziemniaków, niesamowity wzrost sprzedaży przez 14 dni na All i w sklepie internetowym, ale na All 2 lub 3 zakupy dla wystawienia negatywa. Zrobili blokadę na konto, 3 razy zmieniali powód, gdyż wszystkie "obalałem" - w końcu podali ostateczny powód "że nie dbam o wizerunek Allegro", no to już "wymiękłem." Nie wiedziałem co odpisać.
Następny blok - to w czasie tej pandemii - w sobotę przygotowałem przesyłki, w poniedziałek rano dowiaduję się, że idę na kwarantannę. I to z powodu żony, która pracowała w szpitalu i po kilku dniach okazało się, że mieli pacjenta z Covidem. Cały zespół na kwarantannę i rodziny też. Ja tylko na 10 dni, bo zamieszkałem w przyczepie Campingowej. Normalnie siedziałbym 20 dni. Internet ograniczony, brak możliwości odpowiadania w dyskusjach.
A w poniedziałek już wszyscy kurierzy mieli mój adres zakapowany jako "zadżumiony" i nikt nie chciał odbierać przesyłek.
Jeden głąb się trafił co miał z tym problem i nie mógł zrozumieć sytuacji. No i blokada - Allegro wymagało zgłoszeń urlopu min 7 dni wcześniej, w/g nich Covid nie istniał, wszyscy musieli pracować lub min 7 dni wcześniej przewidzieć, że zachorują. A nawet jak zachorowali, to musieli odpowiadać na wiadomości , reklamacje, zwroty itp.
@AGD-SERVICE Cześć. Zgodnie z Regulaminem Allegro (który zaakceptowałeś) Twoim obowiązkiem jest wypowiadać się w dyskusjach w ciągu 24 godzin (z wyjątkiem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy). Kupujący napisał do Ciebie wiadomość 5 września i nie otrzymał od Ciebie żadnej odpowiedzi do dnia dzisiejszego. Dlatego na Twoje konto została nałożona blokada.
Zwrot dla klienta w ramach Allegro Protect nie został doliczony do Twojego salda.
Jeśli chodzi o blokadę konta, to poczekaj na odpowiedź mejlową.
to gdzie została udzielona odpowiedź?
04.09 - Kupujący założył dyskusję, w tym samym dniu obszernie mu odpisałem. Zgłoszenie zostało potraktowane jako reklamacja. Mam 14 dni na jej rozpatrzenie, tym bardziej, że temu problemowi musiałem się lepiej przyjrzeć.
- Potem klient nie zadawał żadnych pytań wymagających odpowiedzi.
skoro pisze że odpowiedział to przecież nie wyparowało?
@az1rael Kupujący nie otrzymał odpowiedzi na swoją wiadomość z 5 września. Interpretacja sprzedającego dotycząca tego, czy wiadomość "wymagała odpowiedzi", czy nie, nie ma znaczenia. Zgodnie z naszymi zasadami sprzedający powinien odpowiedzieć na tę wiadomość w ciągu 24 godzin.
moderatorko więc gdzie sprzedający odpisał kupującemu? w wiadomosci prywatnej przez panel? bo twierdzi że odpisał
@az1rael Sprzedający odpisał tylko na pierwszą wiadomość 4 września. Bez odpowiedzi pozostała kolejna wiadomość z 5 września.
czyli w dyskusji najważniejsze jest by ostatnią odpowiedzią była nawet kropka postawiona po ost wypowiedzi kupującego przez sprzedawcę. Kiedyś pamiętam był post że nie że liczy się ost merytoryczna odpowiedź a tu wychodzi że autoresponder konieczny od zaraz nawet jakby miał stawiać kropki
Wypowiedź kupującego z dnia 05.09.2023 dotyczyła uwag odnośnie propozycji zmian konstrukcyjnych przedmiotu, które należy raczej kierować do producenta, a nie do sprzedawcy.
Ponad 2000 kupujących ten przedmiot w ciągu ostatnich 10-lat nie miało z tym problemu. To też o czymś świadczy.
Właściwa odpowiedź Allegro powinna być typu: "sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji". Dodatkowo - ostatnio w dyskusji Allegro napisało, żeby kupujący określił swoje żądania odnośnie złożonej reklamacji - i od tego czasu będą liczyć czas na rozpatrzenie reklamacji przez sprzedającego. Czyli zgodnie z prawem. Ja nie czekałem na te żądania, uwzględniłem reklamację kupującego (na tzw. "gębę") - i wysłałem mu ponoć brakujący towar.
Tak też było dotychczas - kupujący był informowany o obowiązujących prawach, zarówno sprzedawcy jak i kupującego. W tym przypadku tego zabrakło. Rozumiem, że w przypadku zgłaszania dalszych reklamacji przez tego kupującego nie będą one rozpatrywane, kupujący otrzymał kasę, którą sobie zażyczył na naprawę, a ja wiem, że z tego i tak nic nie będzie - kupi komorę i otrzyma taka samą.
W dniu 05.09.2023 klient nie napisał do mnie żadnej wiadomości, która wymagałaby mojej odpowiedzi.
Owszem, napisał 2 wiadomości. Lecz opisał w nich tylko swoje spostrzeżenia odnośnie konstrukcji produktu. O nic nie pytał, o nic nie prosił.
Nie dostał odpowiedzi do dnia dzisiejszego i nie dostanie jej - bo zamknął dyskusję w sobotę.
Myślę, że nie mam tutaj co więcej pisać.
Tylko jeszcze raz zacytuję informację od Allegro:
- "Kwoty nie doliczymy do Twojego rozliczenia z Allegro, ponieważ otrzymaliśmy potwierdzenie, że przedstawiłeś swoją decyzję wraz z jej uzasadnieniem kupującemu"
@AGD-SERVICE Jak już pisałam wyżej — i warto zapamiętać to na przyszłość — musisz odpowiedzieć na każdą wiadomość klienta, która pojawi się w Dyskusji. Klient poprosił nas o pomoc, zatem mimo Twojej interpretacji, oczekiwał od Ciebie odpowiedzi.
Klient poprosił Was o pomoc. Nie wiadomo z jakiego powodu. Ja myślę, że po prostu trafiłem na jakiegoś nadgorliwego pracownika, nawet przypuszczam, że na jakiegoś stażystę, który nie ma zielonego pojęcia o regulaminie Allegro i obowiązującym prawie.
Sami stworzyliście problem, standardowo w takich sytuacjach klient jest informowany przez pracownika Allegro o obowiązującym prawie, czyli "sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji". W tym przypadku tego nie było.
Teraz nadal pojawiają się prawidłowe informacje w dyskusjach (jak wcześniej) - że sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do złożonej reklamacji. A nie jak w tym przypadku - po 4-ech dniach od złożenia reklamacji pracownik Allegro każe kupującemu skorzystać z programu ochrony kupujących i w następny dzień kupujący otrzymuje zwrot kwoty, jaka tylko sobie zażyczył.
To jest chore i niezgodne z prawem i regulaminem Allegro.
Natomiast ja dochodzę do innego wniosku. Moim zdaniem (podkreślam, że to tylko moje zdanie) - Allegro dąży do nałożenia jak największej ilości blokad na konta. Chodzi oczywiście o kasę - tacy sprzedający nie będą się musieli rozliczać z Allegro na "bieżąco", czyli kasa wpływa do Allegro natychmiast, a środki zwracane przez Allegro będą pomniejszone o należności dla Allegro.
Widzę, że w ramach pomocy paniekna z allegro ograniczyła ci sprzedaż. Zapewne każda z kolejnych twoich wiadomości była już ignorowana. Wiadomo szantażować to można tych, którym zależy, bądź się jeszcze nie ocknęli i dalej w to brną.
Dziękuję bardzo i uprzejmie za odblokowanie mi konta i możliwość dalszej sprzedaży w serwisie Allegro.pl i generowanie zysków dla tego serwisu.
Do mnie zwykle piszą, że chcą kupić poza allegro.