Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Pomimo wyłączonej (zakończonej) sprzedaży od 7 dni, na koncie dostaliśmy od Państwa ograniczenie funkcjonalności.
Rano dostaliśmy 9:04 informację o "odłączeniu produktów" (które nie były aktywne, były zakończone), a teraz 12:06 o blokadzie konta.
Spytam kolokwialnie, "za co" ? za to że nie prowadzimy sprzedaży ? od 1,5miesiąca nie łączymy niczego ręcznie. Co się dzieje z systemem ? Prosimy o zdjęcie blokady.
1,5 miesiąca temu dostaliśmy ostrzeżenie o błednym łączeniu, przestaliśmy łaczyć produkty, i zadaliśmy Państwu pytanie numer zgłoszenia: #3958429, miesiąc później przypomnieliśmy się i w zgłoszeniu: #40344541 i tutaj na "gadane" o poprzednie zgłoszenie, dostaliśmy blokadę na sprzedać 3 dniową - z informacją że zdejmują Pańśtwo wszystkie aukcje. 48h mineło, nie zdejmowaliśmy aukcji, zrobiliśmy to ręcznie.
mija tydzień jak wszystko jest zamknięte, a tu rano jeden maila teraz drugi.
Czy dostaliśmy własnie bana z 2 miesięcznym opóxnieniem przez Pańśtwa system za nic ?
@ohayo_pl Bardzo mi przykro, ale nie mam możliwości wypowiadania się na forum w sprawie ograniczeń kont. Tę kwestię wyjaśnisz wyłącznie z Działem Bezpieczeństwa drogą mailową.