anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ograniczenie funkcjonalności pomimo braku aktywnych aukcji

ohayo_pl
#11 Animator#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Pomimo wyłączonej (zakończonej) sprzedaży od 7 dni, na koncie dostaliśmy od Państwa ograniczenie funkcjonalności.

Rano dostaliśmy 9:04 informację o "odłączeniu produktów" (które nie były aktywne, były zakończone), a teraz 12:06 o blokadzie konta.

Spytam kolokwialnie, "za co" ? za to że nie prowadzimy sprzedaży ? od 1,5miesiąca nie łączymy niczego ręcznie. Co się dzieje z systemem ? Prosimy o zdjęcie blokady.

 

1,5 miesiąca temu dostaliśmy ostrzeżenie o błednym łączeniu, przestaliśmy łaczyć produkty, i zadaliśmy Państwu pytanie numer zgłoszenia: #3958429, miesiąc później przypomnieliśmy się i w zgłoszeniu: #40344541 i tutaj na "gadane" o poprzednie zgłoszenie, dostaliśmy blokadę na sprzedać 3 dniową - z informacją że zdejmują Pańśtwo wszystkie aukcje. 48h mineło, nie zdejmowaliśmy aukcji, zrobiliśmy to ręcznie.

mija tydzień jak wszystko jest zamknięte, a tu rano jeden maila teraz drugi.

Czy dostaliśmy własnie bana z 2 miesięcznym opóxnieniem przez Pańśtwa system za nic ?

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ohayo_pl Bardzo mi przykro, ale nie mam możliwości wypowiadania się na forum w sprawie ograniczeń kont. Tę kwestię wyjaśnisz wyłącznie z Działem Bezpieczeństwa drogą mailową. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów