Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"Klient" założył dyskusję, że wrzuciliśmy do paczki otwartą paczkę cukierków. Załączył też zdjęcie. Żądał zwrotu pieniędzy. Napisałem mu że paczka była na 100% zamknięta i po co mieliśmy by wkładać otwartą. Zawsze mógł też ją zwrócić. Jednak tego nie zrobił. A w tej chwili przyszła mi wiadomość z dyskusji, że mam ograniczoną sprzedaż.... a on może sobie wystąpić o zwrot kosztów
Czemu promujecie takich "agentów"... Przecież on sobie tą paczkę sam otworzył i zgłosił fikcyjną dyskusję. Promujecie to że taki delikwent może wszystko, a sprzedający to największe **piiip**o, które ma potulnie płacić prowizje i nie mieć żadnych praw...
Gdybym wiedział, że wy tak postąpicie to bym mu oddał te całe 7 zł.
Na czym ma polegać ta ograniczona sprzedaż i ile to będzie trwało?
login "klienta" tadgra3
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@architekt_hurt to była reklamacja, trzeba było odpisać że odrzucacie reklamacje i uzasadnić 😞 automaty tym się zajmują i musisz jasno pisać co i jak, automaty też dają bany, ogólnie cuda się tu dzieją 😞
@architekt_hurt W sprawie szczegółów dotyczących blokady nałożonej na Twoje konto proszę Cię o kontakt przez formularz.
To jest formularz dla kupujących, którym nie jestem.
Mam założoną jakąś blokadę, bo poznikały niektóre aukcje. Proszę o naprawienie tego.
Oddałem temu klientowi to co chciał mimo że nie było tu naszej winy... @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@architekt_hurt możesz sobie wybrać, czy jesteś kupującym, czy sprzedającym