Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
paczka miała być 11 luty. cały dzień czekalam w domu. nie doszła, bardzo nie fajnie wyszło. straciłam cały dzień czekając bo jak i na stronie zakupu była gwarancja 11 luty że dojdzie , tak samo w aplikacji dpd. nie ukrywam że jestem zdenerwowana... opinia co do dostawy będzie adekwatna. przykro mi
Paczka została odebrana przez kuriera DPD 10.02
wszystko wiem jak przebiega paczka. lecz to państwo mają podpisana umowę z doręczycielem to jest w tym przypadku dpd. W tym przypadku to wasza firma traci zaufanie u klientów . skoro państwo mają wglad jak przebiega paczka to widzieliście że jest opóźnienie. ja jak wspomniałam cały dzień siedzialam czekałam. bardzo lekceważace w stosunku do klienta
Kogo wina? jak reagować
@decori_net_pl wyjaśnię to, podaj mi proszę nr przesyłki.
na stronie zakupu była gwarancja 11 luty że dojdzie
pokaż jakiegoś screena gdzie jest taka GWARANCJA daty dostawy.
opinia co do dostawy będzie adekwatna. przykro mi
Gdzie taką opinię wystawisz?
@decori_net_pl Na stronie zakupu nigdy nie pojawia się gwarancja dostawy, ale przewidywany termin dostawy, na podstawie średnich czasów dostawy z ostatnich 30 dni.
Gwarantowane terminy dostawy, w zależności od przewoźnika wynoszą od trzech dni roboczych w górę.
@decori_net_pl "na stronie zakupu była gwarancja 11 luty że dojdzie"
Na allegro - w żadnym miejscu - nie ma i nie było informacji o gwarantowanym terminie dostawy.
Jedyne co jest widoczne to przewidywany termin dostawy.
O ile się nie mylę to DPD gwarantowany czas doręczenia ma na poziomie 3 dni roboczych od dnia nadania.
Nie ma tu żadnego opóźnienia.
I znowu się zaczyna. Sprzedawca Ci takiej gwarancji nie dał. To o czym piszesz to czas dostawy przewidywany przez Allegro, jak na to najedziesz to pisze "przewidywany" nie gwarantowany. Chcesz być uczciwa to wystaw opinie firmie dostawczej albo samemu Allegro. Sprzedawca na tym portalu nie ma wyboru. Chce dobrze dla klientów, chce wysyłać im za darmo ze smartem to musi zaakceptować cennik Allegro. A tam same najgorsze metody dostawy, za które potem zbiera takie niezasłużone opinie. Jak nie chce opinii za winę kurierów to wyłącza smarta, wtedy oczywiście również dostaje paskudne oceny za koszty wysyłki. To zamknięte koło i jedna patologia. Dajcie sprzedawcą możliwość wyboru im pasujących form wysyłki, a dopiero potem ich za nie oceniajcie... Bo w tej chwili jedyną osobą mającą jakikolwiek wpływ na wybór metody dostawy jest kupujący...