anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opłacone lub Nieopłacone zamówienie.

991221
#11 Animator

Dzień dobry, proszę o pomoc. Kupujący złożył zamówienie, u mnie status widnieje jako płatność rozpoczęta oraz Anulowane ( zamiennie). Kupujący twierdzi, że zamówienie opłacił u niego zeszły pieniądze z konta. 

Nr zamówienia: 

922a4120-9d07-11f0-b553-89d5fd34eef5
 
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_    Czy możecie sprawdzić czy to błąd. Czy po prostu wyjątkowo długo się księguje. Zawsze w przypadku Allegro Finance środki były od razu lub z niewielkim opóźnieniem księgowane. Kupujący się niecierpliwi. Chciałby abym dziś wysłał zamówienie. 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@991221 przy błędzie płatności pieniądze są pobierane z konta. Jeżeli masz opcje płatność rozpoczęta oraz anulowane to znaczy, że operator odrzucił tą płatność. Poproś o ponowne opłacenie jak ma taką możliwość. Ewentualnie niech kupi ponownie. A pieniądze z pierwszej płatności wrócą do 3 dni roboczych.

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@991221 

Widzę, że przelew jest cały czas w statusie "pending". Oczywiście możemy go zweryfikować co poszło nie tak, ale to kupujący musiałby z nami skontaktować się osobiście przez formularz kontaktowy.

Natomiast podsumowując, przelew nie został zaksięgowany.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

991221
#11 Animator

Proszę o weryfikację. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@991221 

Powyżej wyjaśniłem, że kupujący musi się z nami sam skontaktować przez formularz.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów