Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, proszę o pomoc. Kupujący złożył zamówienie, u mnie status widnieje jako płatność rozpoczęta oraz Anulowane ( zamiennie). Kupujący twierdzi, że zamówienie opłacił u niego zeszły pieniądze z konta.
Nr zamówienia:
@991221 przy błędzie płatności pieniądze są pobierane z konta. Jeżeli masz opcje płatność rozpoczęta oraz anulowane to znaczy, że operator odrzucił tą płatność. Poproś o ponowne opłacenie jak ma taką możliwość. Ewentualnie niech kupi ponownie. A pieniądze z pierwszej płatności wrócą do 3 dni roboczych.
Widzę, że przelew jest cały czas w statusie "pending". Oczywiście możemy go zweryfikować co poszło nie tak, ale to kupujący musiałby z nami skontaktować się osobiście przez formularz kontaktowy.
Natomiast podsumowując, przelew nie został zaksięgowany.
Proszę o weryfikację.
Powyżej wyjaśniłem, że kupujący musi się z nami sam skontaktować przez formularz.