Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś z Państwa miał taki problem? - Dlaczego jest brak pomocy sprzedawców w przypadku gdy kupujący zgłosi problem, który jest opisany w produkcie. Kiedy chcemy to naprawić i wyjaśnić kupujący nie odpowiada a gdy zgłaszamy problem do Allegro nie otrzymujemy wyjścia z tej sytuacji i zostajemy z negatywną opinią. Aktualnie mamy taki problem, że przez nieuwagę kupujących nasze konto zostało zablokowane a Allegro dalej nie daje wiadomości co mamy zrobić w tej sprawie.
Klient po wystawieniu negatywnej opinii, znikł nie odpowiadał na nasze wiadomości, my zostaliśmy z negatywną opinią. Punkty jakości wygasły i konto wróciło a Allegro nie pomogło rozwiązać problemu, nie posiadacie Państwo w tej sprawie żadnego zabezpieczenia dla sprzedających.
Sam fakt, że w ciągu miesiąca posiadaliśmy kilkanaście takich przypadków gdzie klienci nie zapoznawali się z opisem, specyfikacją, zamówili produkt zgodny z ogłoszeniem, wystawili negatywne opinie co poskutkowało zamknięciem naszego konta.
@OutFix a odrzuciłeś reklamację w ustawowym terminie, czy czekałeś jak odezwie się kupujący ?
Nie było żadnej reklamacji, klient wystawił tylko niewłaściwą opinie, gdyż nie zastosował się do naszego opisu i znikł, próby kontaktu nic nie pomogły, klient nie odpisał.
A opiszesz jaka to sytuacja , ta nieuwaga kupujących?
Klient pomimo że w ofetach jest zaznaczony stan odnośnie produktu, jak i również w opisie zaznaczony dodatkowo aby została zwrócona uwaga klienta, niestety to nie pomaga i klienci dalej nie czytają opisów produktów a następnie wystawiają niezgodne opinie.