Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy jest możliwa zmiana w regulaminie nakazująca kupującym zawsze przed zamiarem wystawienia opinii negatywnej sprzedającemu rozmowa pojednawcza w celu wyjaśnienia problemu i uniknięcia konfliktów na linii klient pan a sprzedawca .często opinie są krzywdzące pisane bez zastanowienia .komentarz negatywny można by było wystawić gdy problem byłby nierozstrzygnięty? czekam na wasze opinie zwłaszcza kogoś od sterów tego portalu
@mwmonety Moim zdaniem nie jest to dobry pomysł bo doprowadzi do przekrętów
nie wiem o jakich przekrętach myślisz ale ja widzę zahamowanie pochopnie wystawianych negatywów
@mwmonety Takie jak dogadywanie się i przekupywanie żeby komentarz nie był negatywny
jeśli dostaje negatywa za coś czego nie jestem w stanie naprawić to ja to rozumie i nie ma krzywdy do tego co mi go napisał ale w innych przypadkach według mnie należało by najpierw zrobić proces(rozmowa próba dogadania) a dopiero później wyrok a tak to tak jakbym dostał wyrok bez procesu.
Może małym kroczkiem byłoby to że kupujący może wystawić komentarz np po 3 dniach ochłonął by i komentarz byłby bardziej obiektywny
Oczywiście 3 dni po dostawie towaru !!!!
Po 7 dniach od odebrania towaru i wystarczy 🙂
@konto zamknięte A patyk gdzie się wsadził jak go nie było ???🤣🤣🤣 Może być i 7 dni ,to tylko pierwsza myśl !!!
Też się zastanawiałem gdzie był @konto zamknięte jak go nie było 🙂 Jakiś taki nieobecny ostatnio. Zastanawiałem się czy nie skończył z banem jak ja 🙂
@konto zamknięte Może "wakacje " albo nie ban a na "bani"!!!!
@konto zamknięte Ana...lfabeta tęsknił za tobą 🤣🤣🤣
@LEW433, @konto zamknięte, eee.. nie tam, nic takiego, poprostu nie czuję potrzeby przesiadywania na AG tyle co wcześniej, w końcu i tak na wszystkie tematy odpisuje Największy Obrońca Kupujących, a ja piszę co myślę, jak powinno być, niekoniecznie dosłownie z regulaminem 🙂
dwa miesiące temu dostałem negatywa za aukcje ze stycznia tylko za to że kupujący pewnie zapomniał co kupował i od kogo walnął mi po gwiazdkach spytałem za co i żeby wytłumaczył mój błąd z jego punktu i anulował ten komentarz to jedynie co zrobił to go anulował i walnął NEGATYWA i tyle było z nim gadki
@mwmonety dziękuję za sugestię, przekażę ją.
dzięki .fajnie by było jakby coś w tym temacie można by uregulować tak uczciwie bez szans na przekręty i niepotrzebne przepychanki kto jest gorszy sprzedawca czy klient
@mwmonety Jeżeli jest pochopnie wystawiony zawsze można go zmienić
zawsze? chyba żart za długo sprzedaje i miałem już różnych klientów z którymi nie było żadnej mediacji w wielu pomogła nawet allegro by wycofać pochopne opinie bo pan klient nie chciał
@mwmonety już jakiś czas temu pisałem tutaj o czymś podobnym. Właśnie aby przed wystawieniem negatywa, klient np. zakładał dyskusję, gdzie tłumaczyłby swoją decyzję. Ew. żeby po wystawieniu takiego negatywa, sprzedawca miał możliwość ZAŁOŻENIA DYSKUSJI Z KUPUJĄCYM jeśli jego zdaniem, komentarz jest niesprawiedliwy.
Wówczas pracownik Allegro powinien być MEDIATOREM, który oceni argumenty obu stron i podejmie decyzję czy komentarz zostanie czy będzie usunięty. Jednak jeśli usunięty, to klient nie powinien mieć już możliwości ponownego wystawienia żadnego komentarza do tej transakcji.
Znając jednak realia i biorąc pod uwagę, że obecnie pracownicy Allegro mają w nosie pomoc w dyskusjach i tolerują łamanie prawa, to nie ma na to szans 😕