anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

3 takie same opinie negatywne od jednego "klienta"

architekt_hurt
#8 Zapaleniec

Dzień dobry.

Nie wiem jak to możliwe ale wpadły mi 3 negatywy od tego samego klienta w tym samym dniu. Przecież do jednego zakupu można wystawić jedną opinię, a nie 3. Do tego zaznacza że opóźniony zwrot pieniędzy co jest nieprawdą, bo pieniądze dawno zwrócone. Proszę o skasowanie tych 2 których nie powinno być.

Client:103703562

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@architekt_hurt Zwrot pieniędzy nawet w godzinę po otrzymaniu zwrotu jest już opóźnionym zwrotem, bynajmniej dla mnie. W mojej ocenie pieniądze powinny zostać mi zwrócone już w momencie zgłoszenia zwrotu, a nie żeby jeszcze bezczelny sprzedawca czekał na odesłanie towaru. Takie mam w tej kwestii zdanie, i... i co mi zrobisz...

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel

Zgadzam się, nie ważne że jest np piątek, sprzedający otrzymał zwrot o 15:59. Punktualnie o 18:00 otwieram dyskusję i domagam się natychmiastowego zwrotu, oczywiście wcześniej negatyw że muszę aż tyle czekać.

(z życia wzięte)

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

No i co  w tym dziwnego? Ja dostaje zwroty w soboty i niedzielę. Płatność blikiem na azjatyckim portalu i masz. Jak ktoś tu rzadko kupuje to nawet nie ogarnie, że tu ta sama płatność, a zwrot 3 dni dłużej... Ostatnio anulowanie transakcji trwało 20 min od momentu kliknięcia do kasy na koncie bankowych. W Allegro tylko na pay takie cuda...

Jednak 3x pod rząd wygląda na celowe uwalanie konkurencji. @architekt_hurt weź zobacz dokładnie daty zakupów co i jak. Poszukaj magicznego punktu w regulaminie o celowym działaniu na szkodę sprzedawcy i zgłoś to jako naruszenie konkretnie tego punktu regulaminu. To jedyny punkt z jakiego czasem usuwają... Nie gwarantuję ale większa szansa niż jak sam komentarz zgłosisz...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel

@AnnaG-Antyki chciałem tylko wspomnieć że zwrot po odstąpieniu a anulowanie nowego zamówienia to dwie różne rzeczy.

Zlecić zwrot zaraz po anulowaniu to nie problem o ile już nie poszło do realizacji, u mnie zdarzało się że ktoś anulował nawet 2 minuty po zakupie i minutę później miał informację o zwrocie pieniędzy. Problem jest jak mówisz z allegro które zwykle zwrot realizuje w 1-2 dni robocze. Chociaż nawet nie wiem czy to nie operatorzy płatności mają takie zasady.

Jak niedawno kupiłem coś na a...press i sprzedający anulował przez brak towaru to zwrot na konto dostałem po 2 dniach.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Właśnie o to mi chodziło. Nie wiem czy to wina Allegro czy operatora, wiem że gdzie indziej jest szybciej. Tak samo pamiętam nietrafiony zakup z V..... Geniusz biznesu 12 dużych szklanych świeczników przełożył 1-ną warstwą cienkiej folii. Oczywiście 8 przyszło całkiem zbitych. Portal zwrócił kasę. Do tej pory to pamiętam (bo to był pierwszy mój weekendowy zwrot), bo kasę na koncie miałam w sobotę minutę po zwrocie z portalu. Także gdzie indziej działa to szybciej. I niektórzy klienci mogą być tu samym czasem czekania sfrustrowani...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel

@AnnaG-Antyki zauważ też jedną ważną rzecz, inne serwisy sprzedażowe mają taką zasadę że blokują wypłatę sprzedającemu do czasu doręczenia i potwierdzenia przez kupującego że towar dotarł w porządku, zwykle jest to 2-3 dni od doręczenia, czasem dłużej, zależy od serwisu.

Więc jeśli zgłosisz uszkodzenie/utratę towaru zaraz po otrzymaniu paczki to zwrot nie robi sprzedający tylko serwis z automatu.

Im nie zależy na sprzedającym jeszcze bardziej niż tutaj w allegro. Chociaż cholera wie jak wyglądają ich wewnętrzne regulacje w takich sprawach.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Ale tak z innej beczki to już O.. korzysta z payu i ma dłużej chyba tak jak Allegro. 

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@architekt_hurt z tego co widzę, ten klient złożył u Ciebie 3 zamówienia (9.09.2025 oraz 2 zamówienia 17.09.2025) - każde zamówienie może zostać ocenione. Skonsultuję temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@RaBarbar_ka  czyli można u konkurencji  zrobić 100 zamówień, na wszystkie zrobić zwrot i wystawić 100 negatywnych ocen🤔 wow😲

oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@KOGIEL_T Można. Warunkiem by liczyły się do średniej to odstęp 3 dni między zakupami. Jak widać w tym przypadku, do statystyk liczą się dwa zamówienia, gdyż dwa z trzech były złożone tego samego dnia. Ponadto zakładam że te dwa pierwsze zostały opłacone i nie anulowane, tylko zgłoszone do zwrotu jeszcze przed ich wysłaniem, coś mi tak mówi... 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@TechartGSM  a już myślałem, ze można hurtowo uwalić konkurencje😁, a tu się okazuje, że jest okres karencji aż trzy dni😉

oznacz moderatorów