Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Nie wiem jak to możliwe ale wpadły mi 3 negatywy od tego samego klienta w tym samym dniu. Przecież do jednego zakupu można wystawić jedną opinię, a nie 3. Do tego zaznacza że opóźniony zwrot pieniędzy co jest nieprawdą, bo pieniądze dawno zwrócone. Proszę o skasowanie tych 2 których nie powinno być.
Client:103703562
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@architekt_hurt Zwrot pieniędzy nawet w godzinę po otrzymaniu zwrotu jest już opóźnionym zwrotem, bynajmniej dla mnie. W mojej ocenie pieniądze powinny zostać mi zwrócone już w momencie zgłoszenia zwrotu, a nie żeby jeszcze bezczelny sprzedawca czekał na odesłanie towaru. Takie mam w tej kwestii zdanie, i... i co mi zrobisz...
Zgadzam się, nie ważne że jest np piątek, sprzedający otrzymał zwrot o 15:59. Punktualnie o 18:00 otwieram dyskusję i domagam się natychmiastowego zwrotu, oczywiście wcześniej negatyw że muszę aż tyle czekać.
(z życia wzięte)
@architekt_hurt z tego co widzę, ten klient złożył u Ciebie 3 zamówienia (9.09.2025 oraz 2 zamówienia 17.09.2025) - każde zamówienie może zostać ocenione. Skonsultuję temat i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@RaBarbar_ka czyli można u konkurencji zrobić 100 zamówień, na wszystkie zrobić zwrot i wystawić 100 negatywnych ocen🤔 wow😲
@KOGIEL_T Można. Warunkiem by liczyły się do średniej to odstęp 3 dni między zakupami. Jak widać w tym przypadku, do statystyk liczą się dwa zamówienia, gdyż dwa z trzech były złożone tego samego dnia. Ponadto zakładam że te dwa pierwsze zostały opłacone i nie anulowane, tylko zgłoszone do zwrotu jeszcze przed ich wysłaniem, coś mi tak mówi...
@TechartGSM a już myślałem, ze można hurtowo uwalić konkurencje😁, a tu się okazuje, że jest okres karencji aż trzy dni😉