anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałem wpłaty za zamówienie?

zrolowani_com
#8 Zapaleniec

Próbowałem ustalić z konsultantem, ale nie wyszło.

Mam czekać, jeszcze kilkanaście minut zanim złożę zawiadomienie na Policji.

Mam te dwa zamówienia z dzisiaj:

1670 zł 315ed7c0-9f73-11f0-8234-ff8a51029ee2

540 zł 05fff890-9f8a-11f0-9850-c106a85f19e5
 
Allegro pobrało sobie prowizję za oba w wysokości 490,56 zł, zostało na saldzie 49,44 zł, które wypłaciłem co zostało potwierdzone mailem.  OK.
 
Ale... co się stało z kwotą 1670 zł? Nie widzę jej w rozliczeniach, środkach ani nowym tworze centrum finansów. Na koncie też ich nie mam. Dwóch albo trzech konsultantów zrzucało z siebie odpowiedzialność, dopiero niejaka Pani Paulina podjęła temat, ale był problem bo nie miałem firmowego telefonu pod ręką do potwierdzenia konta jakby noszenie telefonu było wymagane prawem. Macie inne możliwości weryfikacji. Do tego na rękę było jej widocznie zakończenie rozmowy jak zacząłem się denerwować.
 
Więc moje pytanie brzmi: gdzie są moje pieniądze?
 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

zrolowani_com
#8 Zapaleniec

Ciekawostka.

Temat się wyjaśnił - Pani Paulina się odezwała - allegro zablokowało mi pieniądze na ponad 3 tygodnie, czyli do 26.10, bo klientka chciała kupić teraz, ale ze względu na dostawy do mnie raz w tygodniu elementów potrzebnych do produkcji (czwartki, ale zamówienie muszę złożyć do wtorku do godziny 16) i nakładający się urlop mojej klientki zgodziłem się na wysłanie jej towaru w zaproponowanym przez nią terminie 17.10, bo do 20.10 jest na urlopie.

1) skoro mnie zablokowaliście środki to dlaczego pobraliście prowizję? Trzeba się było wstrzymać do 26.10

2) czemu nie ma nigdzie śladu po tej transakcji?

3) czy jest możliwość wypłacenia teraz tych środków a nie czekanie, aż do 26?

oznacz moderatorów

zrolowani_com
#8 Zapaleniec

4) dlaczego allegro samo z siebie, bez mojej wiedzy zmieniło mi tytuł posta na ten widoczny z "Czy allegro przywłaszczyło moje pieniądze?"

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zrolowani_com opóźnienie wypłaty nie ma związku z pobraniem prowizji, doszło do transakcji.
Wpłata od kupującego jest widoczna w zakładce Środki i historia operacji
Zapytaj proszę o to, czy jest możliwość zdjęcia blokady wypłat w korespondencji e-mail, prześlij proszę w zgłoszeniu zrzut wiadomości od kupującej, w której prosi o późniejszą wysyłkę. Doradczyni będzie mogła zweryfikować, czy w związku z tym możliwe będzie zdjęcie opóźnienia wypłat. 
Dodam, że nie jest to nic dziwnego, że Doradcy musieli się upewnić, że piszą na WhatsApp z właściwą osobą o Twoich finansach. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

zrolowani_com
#8 Zapaleniec

To o prowizji to retoryczne było...

Upewnić? Jasne, ale skoro podaję szczegóły i szczególiki zamówienia i konta, wysyłam screeny z konta, zdjęcie z czata na kompie, bo mnie o o rozpoczęcie rozmowy na czacie Pani Paulina prosiła, podaję nr telefonów, maile i macie wiele innych kanałów do weryfikacji a robi się z tego problem nie do przejścia i wymaga ode mnie przyspawania do telefonu no to sorry.

Wpłata od kupującego jest widoczna w zakładce Środki i historia operacji

W którym miejscu @la_nika ?Clipboard02.jpg

 

Ustalone telefonicznie, tak - zdarza się jeszcze, że sprzedający z klientem rozmawia jak człowiek z człowiekiem. Mam taki wycinek z dzisiejszej rozmowy. Napisałem z tym zapytaniem o zwolnienie środków do Pani Pauliny O., ale Pani Paulina O. chyba już śpi. Proszę screen, z pełnym nr telefonu mogę wysłać, tu nie podam.

Screenshot_2025-10-02-20-38-23-49_0ce57feeccaa51fb7deed04b4dbda235.jpg

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@zrolowani_com zgodnie z procedurą szczegółowych informacji na temat konta, można udzielać tylko po weryfikacji tożsamości. Ktoś mógłby się włamać na Twoje konto i poznać wszystkie szczególiki, Doradca musi mieć pewność, że odpowiada właściwej osobie.
Podjedź proszę wyżej w tej zakładce, obok DOSTĘPNE, zobaczysz też OCZEKUJĄCE, tam znajdziesz informacje o tej wpłacie.
Przykro mi, ale otrzymałam odpowiedź, że blokada nie może zostać zdjęta. Niezależnie od powodu, termin zwolnienia środków jest już ustalony i widoczny w powyższej zakładce, nie mamy możliwości zwolnienia tej płatności ręcznie.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów