anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Orlen - brak paczki

kaia-baby
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Proszę o interwencję w sprawie paczki Allegro AD00OJ6Z88. Powinna być doręczona w sobotę,  a klient nadal jej nie otrzymał i nie wiadomo nawet gdzie jest.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kaia-baby Konsultuję tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kaia-baby
#9 Pomysłodawca

I od razu proszę o wykluczenie z jakości ww.paczkę. Dziękuję 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@kaia-baby Zamówienie możemy wykluczyć ze statystyk Jakości sprzedaży, dopiero gdy zostanie oznaczone jako opóźnione. 

Dostałam informację, że wyjaśniamy sprawę przesyłki z przewoźnikiem. Twój klient otrzymał od nas wiadomość mejlową.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kaia-baby
#9 Pomysłodawca

Dziękuję 

oznacz moderatorów

kaia-baby
#9 Pomysłodawca
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kaia-baby niestety nie. Wciąż czekamy na informacje od przewoźnika, ale jak tylko je otrzymamy, zgodnie z obietnicą nasz pracownik wróci do Ciebie w korespondencji mailowej. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

kaia-baby
#9 Pomysłodawca

Czy w takim razie można po zlokalizowaniu paczki wydać dyspozycję ,aby paczka została do nas zwrócona , bo my już wysłaliśmy nową paczkę do klienta .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kaia-baby tak, przekazaliśmy już do oddziału prośbę o zwrot do Ciebie (jeśli się znajdzie). 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów