Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Proszę o interwencję w sprawie paczki Allegro AD00OJ6Z88. Powinna być doręczona w sobotę, a klient nadal jej nie otrzymał i nie wiadomo nawet gdzie jest.
@kaia-baby Konsultuję tę sprawę.
I od razu proszę o wykluczenie z jakości ww.paczkę. Dziękuję
@kaia-baby Zamówienie możemy wykluczyć ze statystyk Jakości sprzedaży, dopiero gdy zostanie oznaczone jako opóźnione.
Dostałam informację, że wyjaśniamy sprawę przesyłki z przewoźnikiem. Twój klient otrzymał od nas wiadomość mejlową.
Dziękuję
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Czy wiadomo już gdzie jest paczka ?
@kaia-baby niestety nie. Wciąż czekamy na informacje od przewoźnika, ale jak tylko je otrzymamy, zgodnie z obietnicą nasz pracownik wróci do Ciebie w korespondencji mailowej.
Czy w takim razie można po zlokalizowaniu paczki wydać dyspozycję ,aby paczka została do nas zwrócona , bo my już wysłaliśmy nową paczkę do klienta .
@kaia-baby tak, przekazaliśmy już do oddziału prośbę o zwrot do Ciebie (jeśli się znajdzie).