Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Bardzo proszę o pilną interwencję
Liczba przesyłek jako opóźnione bądź niewysłane rośnie niemiłosiernie szybko
Gdy kontaktowałem się z ORLEN - przesyłki są procesowane - a wg Allegro nie nadane nawet, - od wczorjaszego zgłoszenia nic nie zrobiliście
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
załączam jeden przykładowy list
Wg Allegro paczka nadana :
W drodze 2025-05-20, 11:51
W doręczeniu 2025-05-20, 18:36
A wg Orlen nadana
@wdowki bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji. W przypadku przewoźnika Packeta mamy obecnie opóźnienia w otrzymywaniu statusów. Proszę Cię o cierpliwość, gdyż status może zostać zaktualizowany w ciagu kilku dni. Jeśli sytuacja się nie zmieni - daj znać, a poproszę o weryfikację możliwości wykluczenia tych zamówień.
No tak ale skoro co dzień moje statystyki będą spadać to za kilka dni wysyłka w terminie dojdzie do 50% - nie z mojej lecz Państwa winy - proszę o pilne wykluczenie przesyłek tak aby jutro nie było bałaganu.
@wdowki zweryfikuję możliwość wykluczenia wskazanych zamówień.
A może łaskawie wyłączycie aktualnie liczenie zamówień orlen/packeta do jakości sprzedaży? Czy może mamy wam podstawiać wszystkie zamówienia, które są źle liczone z waszej winy? Śmieszne.
Nie wiem. Róbcie tak aby było dobrze - to Państwo pobieracie za swoje usługi takie grube pieniądze, że wszystko powinno śmigać a nie powinniśmy się prosić o naprawę błędów Waszego systemu.
@wdowki tak jak pisałam wcześniej, zamówienia są już oznaczone poprawnie. Niestety obecnie od przewoźnika Packeta dostajemy statusy z opóźnieniem, ale pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu. Zachęcam do odrobiny cierpliwości dla zamówień nadawanych tą metodą metoda dostawy 😉