Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jakość mojej sprzedaży została obniżona poprzez parametr: "Zamówienie wysłane w terminie?" - NIE
Zamówienie dotyczy Orlen Paczki, nadawanej w Automacie Paczkowym.
Co się okazuje:
@jolantab dla przesyłek ORLEN godzina graniczna zależy od kodu pocztowego, można to sprawdzić na tej stronie.
Dla Twojego kodu pocztowego to 13:45, żeby kurier odebrał paczki tego samego dnia.
Po przesyłki nadane po godzinie 13:45, kurier przyjedzie w kolejnym dniu roboczym i tak się stało w tym przypadku 😞
Wskazany przez Ciebie link dotyczy odbioru paczek przez kuriera zamówionego do lokalizacji mojej firmy, a nie godzin granicznych nadania przesyłek w punktach paczkowych.
Proszę abyś wskazała link do godzin granicznych odbioru przesyłek z AUTOMATÓW PACZKOWYCH.
Proszę też abyś wyjaśniła mi słowa waszego pracownika: "Paczka nadana w Automacie Paczkowym według regulaminu ORLEN ma 36 godzin na podjęcie przez kuriera"
Bo jednak są to zupełnie inne informacje.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dla podpowiedzi - podsyłam link z orlenpaczki. Gdzie sam operator ROZRÓŻNIA godziny graniczne dla odbiorów kurierskich i odbiorów z automatów paczkowych
https://www.orlenpaczka.pl/godziny-graniczne-podjazdow-kurierskich/
Wskazana przez Ciebie wyszukiwarka dotyczy
"Od dnia 29.08.2023 r. wprowadzamy zmianę w metodzie zamawiania odbiorów kurierskich po paczki. Zmiana polega na wyznaczeniu godzin granicznych, do których można zamówić kuriera, aby przesyłki zostały odebrane w tym samym dniu roboczym. Zmiany dotyczą tylko odbiorów kurierskich wywoływanych na życzenie Klienta. "
a nie: "Ustalone godziny odbiorów dla zleceń stałych, a także godziny odbiorów paczek z automatów paczkowych czy punktów odbioru nie ulegną zmianie."
@jolantab dzięki za link! Dotyczy to przesyłek ORLEN, na naszej stronie godziny graniczne dla każdej metody ORLEN zależą od kodu pocztowego:
Jeśli chodzi o informację o 36h na odebranie przesyłki przez kuriera to Doradca najprawdopodobniej otrzymał ją bezpośrednio od przewoźnika, nie mogę tego podważyć, najlepiej jeśli dopytasz o regulamin Doradę, który przekazał Ci tę informację.
Link, który podajecie na waszej stronie w odniesieniu do WSZYSTKICH metod nadania ORLEN - dotyczy TYLKO odbiorów kurierskich
Tak, jak wskazałam wcześniej - podsyłam link z orlenpaczki. Gdzie sam operator ROZRÓŻNIA godziny graniczne dla odbiorów kurierskich i odbiorów z automatów paczkowych
https://www.orlenpaczka.pl/godziny-graniczne-podjazdow-kurierskich/
Wskazana przez Ciebie wyszukiwarka dotyczy
"Od dnia 29.08.2023 r. wprowadzamy zmianę w metodzie zamawiania odbiorów kurierskich po paczki. Zmiana polega na wyznaczeniu godzin granicznych, do których można zamówić kuriera, aby przesyłki zostały odebrane w tym samym dniu roboczym. Zmiany dotyczą tylko odbiorów kurierskich wywoływanych na życzenie Klienta. "
a nie: "Ustalone godziny odbiorów dla zleceń stałych, a także godziny odbiorów paczek z automatów paczkowych czy punktów odbioru nie ulegną zmianie."
Rozumiem więc - że JUŻ na etapie przekazania przez was informacji, odnośnie sposobów nadawania - WPROWADZACIE nas w błąd?
A co do twojego stwierdzenia: " Jeśli chodzi o informację o 36h na odebranie przesyłki przez kuriera to Doradca najprawdopodobniej otrzymał ją bezpośrednio od przewoźnika, nie mogę tego podważyć, najlepiej jeśli dopytasz o regulamin Doradę, który przekazał Ci tę informację. "
Rozumiem, że albo Ty, albo wskazany doradca wprowadza mnie w błąd...
Bo dla tej samej opisanej sytuacji mam dwie wykluczające się odpowiedzi:
- muszę nadać przesyłkę w automacie do 13.45 (mimo że to godzina graniczna dla odbiorów przez kuriera) aby dostawa była następnego dnia roboczego
ALBO
- Kurier wyciąga nadane przesyłki w ciągu 36 od ich tam włożenia, więc godzina graniczna przypada na jeden dzień PRZED złożeniem zamówienia.
Możesz to wyjasnić?
@jolantab wyjaśniam to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Już to wyjaśniłam. Zadzwoniłam do Orlen Paczki.
I co się okazuje?
NIE MA GODZIN GRANICZNYCH PRZY NADANIU PRZESYŁKI PRZEZ AUTOMAT PACZKOWY.
Kurier wyjmuje przesyłki z niego RAZ dziennie. Może to być 8.00 rano, a może być 18.00 wieczorem.
Oznacza to, że albo
- świadomie wprowadzacie nas (kupujących i sprzedających) w błąd - podając na stronie taką informację jak zamieszczonym przez ciebie linku https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/godziny-graniczne-nadawania-przesylek-u-przewoznikow-w-ramach-a...
albo
- nie macie pojęcia jak działa ta usługa??!!!@@
Nie wiem co gorsze.
Szczególnie, że wysyłki tym sposobem są wliczane do jakości sprzedaży.
I to ze skutkiem jaki opisałam w tym wątku.
Proszę o wyjaśnienie.
N
@jolantab wracam z informacjami. Dziękuję, że napisałaś do nas w tej sprawie, zamówienie zostało wykluczone z Twojej jakości i od jutra nie będzie się wliczać do wyników.
Teraz w podobnym przypadku, gdy przesyłka została nadana w automacie ORLEN i odebrana później, przez co ma status opóźnionej, będziemy mogli wykluczyć zamówienie z jakości, aby nie psuło statystyk.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Fajnie, sprawdzę jutro czy została ona faktycznie wykluczona. Szkoda, że na takie rozwiązanie czekałam 5 dni.
Jeszcze czekam na Wasze objaśnienie, co oznacza podane tutaj:
"gdy przesyłka została nadana w automacie ORLEN i odebrana później, przez co ma status opóźnionej"
???
Co oznacza - ODEBRANA PÓŹNIEJ?
Nadal też nie wiem czy
- świadomie wprowadzacie nas (kupujących i sprzedających) w błąd - podając na stronie taką informację jak zamieszczonym przez ciebie linku https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/godziny-graniczne-nadawania-przesylek-u-przewoznikow-w-ramach-a...
albo
- nie macie pojęcia jak działa ta usługa??!!!@@
Proszę o objaśnienie.
@majteczki_com_pl jeśli zamówienie będzie miało status opóźnionego ze względu na wyciągnięcie przesyłki z automatu przez kuriera następnego dnia, to będziemy mogli takie zamówienie wykluczyć z jakości.
Zgłosiłam prośbę o weryfikację tego artykułu.
@majteczki_com_pl Jeśli paczka nie zostanie zeskanowana przez kuriera, to nie ma statusu "nadanej". Jeśli paczka zostanie odebrana z automatu i zeskanowana przez kuriera z opóźnieniem, przez co Twoja Jakość sprzedaży spadnie, to możesz do nas napisać i będziemy wykluczać takie zamówienia z Jakości.
Na stronie https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/godziny-graniczne-nadawania-przesylek-u-przewoznikow-w-ramach-a... nie podajemy godzin granicznych dla ORLEN Paczki. Jest tam odnośnik do strony https://www.orlenpaczka.pl/odbiory-kurierskie/, żeby sprzedający samodzielnie mógł sprawdzić z Przewoźnikiem godziny graniczne dla kodów pocztowych nadania.
Czyli teraz twierdzisz, że godziny graniczne odbiorów przesyłek przez kuriera z automatu Orlen są TAKIE same, jak z odbiorów z lokalizacji firmy?
Jak się to ma do informacji od przedstawicieli orlen - że z automamtów paczkowych paczki są odbierany w 36h?
Nadal nie mam wyjaśnienia co oznacza: "Jeśli paczka zostanie odebrana z automatu i zeskanowana przez kuriera z opóźnieniem" KIEDY BĘDZIE TAKIE OPÓŻNIENIE?
@majteczki_com_pl Jak pisałam wyżej, jest to jedynie wskazówka, że informacje o godzinach granicznych uzyskasz od Przewoźnika.
Przewoźnik poinformował mnie, że NIE ma godzin granicznych.
Pytam więc ciebie ponownie, co oznacza wasze stwierdzenie: "Jeśli paczka zostanie odebrana z automatu i zeskanowana przez kuriera z opóźnieniem"
JAK LICZYCIE TO OPÓŹNIENIE?
@majteczki_com_pl W tym momencie nie mamy od Przewoźnika jednoznacznej deklaracji dotyczącej odbiorów z automatów, ale jesteśmy z nim w kontakcie, żeby wypracować rozwiązanie.
Na ten moment jeśli nadasz paczkę w automacie ORLEN zgodnie ze swoją deklaracją, a kurier odbierze paczkę później (czyli wpłynie to negatywnie na Twoją jakość sprzedaży), to wykluczymy dla Ciebie takie zamówienie.
No fajnie, dlaczego tylko wcześniej napisałaś, że "że informacje o godzinach granicznych uzyskasz od Przewoźnika. ", skoro "W tym momencie nie mamy od Przewoźnika jednoznacznej deklaracji dotyczącej odbiorów z automatów"
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zgodnie z informacją powyżej - proszę o wykluczenie zamówień oprócz wcześniej wskazanego
637ea2b0-ba8e-11ee-be35-d959fd21a861, również zamówienia
01ba22e0-c7e8-11ee-a251-b54760889dd6
@majteczki_com_pl Zamówienia zostaną wykluczone
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Właściwie mnie to nie dziwi, wskazane zamówienia NIE zostały wykluczone z jakości sprzedaży...
Tyle warte jest wasze zapewnienie?
Może jakieś wyjaśnienie?