Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jakość mojej sprzedaży została obniżona poprzez parametr: "Zamówienie wysłane w terminie?" - NIE
Zamówienie dotyczy Orlen Paczki, nadawanej w Automacie Paczkowym.
Co się okazuje:
@majteczki_com_pl Wskazane zamówienia zostały przekazane do wykluczenia. Sprawdzamy z zespołem technologicznym, co się stało, że nie zostały wykluczone. Kiedy rozwiążemy ten problem, zamówienia zostaną wykluczone.
No fajnie,
problem sam się rozwiąże za kilka dni... bo minie okres 28 dni, z których liczycie statystki.
Tylko, w jaki sposób ZREKOMPENSUJECIE mi wasze - jak to sama wskazałaś - PROBLEMY? Które sprawdzacie z zespołem "technologicznym"?
Proszę o usunięcie zamówienia 3965c480-d100-11ee-a322-bd440457d659
z jakości sprzedaży - wysyłka.
Zamówienie zostało wysłane w deklarowanym czasie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam pytanie.
Czy możecie w tym temacie przeszkolić pracowników allegro?
Po każdym moim zgłoszeniu wykluczenia takiego zamówienia ze statystyk, dyskusja trwa kilka dni - gdzie podają BZDURY, dokładnie takie jak przytoczone wcześniej w tej dyskusji,
oraz nowe typu: "Godziny graniczne dla automatów i podjazdów kurierskich są takie same - sprawdzić je mogą Państwo tutaj: https://www.orlenpaczka.pl/odbiory-kurierskie/." a potem "Z obserwacji godzin granicznych przewoźników wynika, że najczęściej godziny graniczne podjazdów i nadawania w punkcie, aby paczka była odebrana tego samego dnia są takie same."
OBSERWACJI??!!
Czy nie możecie wypracować jakichś SPÓJNYCH zasad dotyczących takich problemów? Czy każdorazowo trzeba toczyć o to walkę?
O co tu chodzi?
Proszę o wykluczenie ze statystyk zamówienia nr 0f2e5b50-d2f9-11ee-b07f-9b20a1cbd923
Proszę o WYEDUKOWANIE doradców w zgłoszeniu nr 40431182
Coś się zmieniło od informacji: @la_nika napisałaś: "wracam z informacjami. Dziękuję, że napisałaś do nas w tej sprawie, zamówienie zostało wykluczone z Twojej jakości i od jutra nie będzie się wliczać do wyników.
Teraz w podobnym przypadku, gdy przesyłka została nadana w automacie ORLEN i odebrana później, przez co ma status opóźnionej, będziemy mogli wykluczyć zamówienie z jakości, aby nie psuło statystyk. "
Jest to podobny przypadek - @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Może jakaś informacja zwrotna?
@jolantab nic się nie zmieniło, a to zamówienie również wykluczyliśmy już z Twojej jakości sprzedaży. Jeśli będziesz miała kolejne, zgłaszaj je proszę w tym wątku, wówczas będziemy mogli natychmiast reagować.
Co stoi na przeszkodzie, aby wyszkolić waszych pracowników obsługujących zgłoszenia?
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Słabe to, że muszę zgłaszać te zamówienia tutaj, bo wasi doradcy nie radzą sobie z problemem, ale ok.
Proszę o wykluczenie zamówienia 3851b880-da2c-11ee-a57a-0f892902d4cb
Przesyłka
2100940582210 |
Obniża mój poziom sprzedaży pomimo nadania w terminie 😕
5ab40ad0-dbe0-11ee-81c7-df2f9e866ef3
mamy ten sam problem z zamówieniami
17567cb0-c8d4-11ee-af9e-05274d690783
f8045930-c8e3-11ee-b3ec-6f52323942c1
proszę o ich wykluczenie z statystyk
@bialmplex @KarbonPrint poprosiłam o wykluczenie Waszych zamówień, wrócę z potwierdzeniem, gdy otrzymam odpowiedź 🙂
@bialmplex @KarbonPrint zamówienia zostały wykluczone, od jutra nie będą już się liczyć w Waszej jakości sprzedaży.
Pięknie dziękuję ❤️
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
proszę o wykluczenie przesyłek zamówień
07deba40-df7c-11ee-8d48-83b2ba07b4af
59bfa230-dcb0-11ee-986d-e1277878dc84
79ec0250-e2f1-11ee-8fb2-31304f20e823
c6d86ee0-db9f-11ee-af02-fb3267871e3a
Proszę o usunięcie ze statystyk zamówienia