anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ORLEN PACZKA a Jakość Sprzedaży

jolantab
#10 Popularyzator#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_

Jakość mojej sprzedaży została obniżona poprzez parametr: "Zamówienie wysłane w terminie?" - NIE

Zamówienie dotyczy Orlen Paczki, nadawanej w Automacie Paczkowym.

Co się okazuje:

Zamówienie złożone 24 sty 2024, 09:00
zamówienie wysłane: 24-01-2024, 14:53 - NADANE W AUTOMACIE PACZKOWYM
Zamówienie dostarczone do Automatu Odbiorczego - 26-01-2024, 14:44
 
Termin do wysłania podany przez allegro: 
czas na wysłanie - do śr., 24 sty 2024, 23:59
przewidywany czas dostawy - czw., 25 sty 2024
 
Złożyłam reklamację - poprzez kontakt Allegro, o usunięcie tego zamówienia z jakości sprzedaży - "Przesyłka  nadana zgodnie z deklaracją, opóźnienie leży po stronie przewoźnika"
 
No i odpowiedź konsultanta, po dobie od mojego zgłoszenia:
"Paczka nadana w Automacie Paczkowym według regulaminu ORLEN ma 36 godzin na podjęcie przez kuriera"  oraz "W związku, że nasi partnerzy logistyczni nie potwierdzili winy po swojej stronie nie mogę przekazać zamówień do wykluczenia."
 
Czy to jest prawidłowa interpretacja? Szukałam wszędzie w allegro - godzin granicznych nadań w Automatach Orlen - i nie znalazłam...
Proszę o wskazanie linku, jak ktoś posiada....
 
Dlaczego więc Allegro - wskazuje ten rodzaj dostawy jako 1 dzień po nadaniu?
 
Dla moderatorów - zamówienie
637ea2b0-ba8e-11ee-be35-d959fd21a861
oznacz moderatorów
76 ODPOWIEDZI 76

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@majteczki_com_pl Wskazane zamówienia zostały przekazane do wykluczenia. Sprawdzamy z zespołem technologicznym, co się stało, że nie zostały wykluczone. Kiedy rozwiążemy ten problem, zamówienia zostaną wykluczone. 

oznacz moderatorów

majteczki_com_pl
#8 Zapaleniec#

No fajnie, 

problem sam się rozwiąże za kilka dni... bo minie okres 28 dni, z których liczycie statystki.

Tylko, w jaki sposób ZREKOMPENSUJECIE mi wasze - jak to sama wskazałaś - PROBLEMY? Które sprawdzacie z zespołem "technologicznym"?

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

Proszę o usunięcie zamówienia 3965c480-d100-11ee-a322-bd440457d659
z jakości sprzedaży - wysyłka.
Zamówienie zostało wysłane w deklarowanym czasie.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab Wykluczyliśmy to zamówienie ze statystyk. Przestanie być uwzględniane po nocnej aktualizacji danych.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Mam pytanie.

Czy możecie w tym temacie przeszkolić pracowników allegro?

Po każdym moim zgłoszeniu wykluczenia takiego zamówienia ze statystyk, dyskusja trwa kilka dni - gdzie podają BZDURY, dokładnie takie jak przytoczone wcześniej w tej dyskusji,

oraz nowe typu: "Godziny graniczne dla automatów i podjazdów kurierskich są takie same - sprawdzić je mogą Państwo tutaj: https://www.orlenpaczka.pl/odbiory-kurierskie/." a potem "Z obserwacji godzin granicznych przewoźników wynika, że najczęściej godziny graniczne podjazdów i nadawania w punkcie, aby paczka była odebrana tego samego dnia są takie same."

OBSERWACJI??!!

Czy nie możecie wypracować jakichś SPÓJNYCH zasad dotyczących takich problemów? Czy każdorazowo trzeba toczyć o to walkę?

O co tu chodzi?

Proszę o wykluczenie ze statystyk zamówienia nr 0f2e5b50-d2f9-11ee-b07f-9b20a1cbd923

Proszę o WYEDUKOWANIE doradców w zgłoszeniu nr 40431182

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

Coś się zmieniło od informacji: @la_nika  napisałaś: "wracam z informacjami. Dziękuję, że napisałaś do nas w tej sprawie, zamówienie zostało wykluczone z Twojej jakości i od jutra nie będzie się wliczać do wyników.
Teraz w podobnym przypadku, gdy przesyłka została nadana w automacie ORLEN i odebrana później, przez co ma status opóźnionej, będziemy mogli wykluczyć zamówienie z jakości, aby nie psuło statystyk. "

Jest to podobny przypadek -  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Może jakaś informacja zwrotna?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab nic się nie zmieniło, a to zamówienie również wykluczyliśmy już z Twojej jakości sprzedaży. Jeśli będziesz miała kolejne, zgłaszaj je proszę w tym wątku, wówczas będziemy mogli natychmiast reagować. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

Co stoi na przeszkodzie, aby wyszkolić waszych pracowników obsługujących zgłoszenia?

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab oczywiście przekażemy im te informacje, ale tutaj zareagujemy i pomożemy Ci znacznie szybciej, ponieważ znamy już sprawę. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Słabe to, że muszę zgłaszać te zamówienia tutaj, bo wasi doradcy nie radzą sobie z problemem, ale ok.

Proszę o wykluczenie zamówienia 3851b880-da2c-11ee-a57a-0f892902d4cb

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab Konsultuję to z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab Zamówienie zostało wykluczone. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KarbonPrint
#8 Zapaleniec#

Przesyłka 

2100940582210

Obniża mój poziom sprzedaży pomimo nadania w terminie 😕 

5ab40ad0-dbe0-11ee-81c7-df2f9e866ef3

oznacz moderatorów

bialmplex
#8 Zapaleniec#

mamy ten sam problem z zamówieniami

17567cb0-c8d4-11ee-af9e-05274d690783

f8045930-c8e3-11ee-b3ec-6f52323942c1

proszę o ich wykluczenie z statystyk

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bialmplex @KarbonPrint poprosiłam o wykluczenie Waszych zamówień, wrócę z potwierdzeniem, gdy otrzymam odpowiedź 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bialmplex @KarbonPrint zamówienia zostały wykluczone, od jutra nie będą już się liczyć w Waszej jakości sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KarbonPrint
#8 Zapaleniec#

Pięknie dziękuję ❤️ 

oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

proszę o wykluczenie przesyłek zamówień

07deba40-df7c-11ee-8d48-83b2ba07b4af

59bfa230-dcb0-11ee-986d-e1277878dc84

79ec0250-e2f1-11ee-8fb2-31304f20e823

c6d86ee0-db9f-11ee-af02-fb3267871e3a

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@jolantab Proszę bardzo, skierowałam prośbę o wykluczenie zamówień. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jolantab
#10 Popularyzator#

Proszę o usunięcie ze statystyk zamówienia 

4b503d40-f1d2-11ee-ae30-517c1e445d9c
 
przesyłka została nadana terminowo
oznacz moderatorów