Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Otrzymaliśmy maila że dwa rodzaje wiadomości które wysyłamy do klientów są niezgodne z zasadami i możemy mieć zablokowane konto. Ta automatyczne potwierdzenie zamówienia i wysyłki FV z naszego systemu, nic w nich nie zmienialiśmy i idą od lat. Czy musimy zmienić coś w treści tych wiadomości, czy całkowicie je zablokować? Proszę o pomoc, treść poniżej:
## Wpłata za Twoje zamówienie nr 10766 jest już na naszym koncie
Wszystko się zgadza więc tak szybko jak to możliwe wysyłamy do Ciebie naszego kuriera 🙂
Dziękujemy za zaufanie!
Twój BabyU Team
Szczegóły transakcji
Numer zamówienia: 10766
Metoda płatności: Autopay
Kwota: 97,00 zł
Data płatności: 2025-03-05 09:16:17
______________________
Cześć Joanna,
to jeszcze raz my.
Wpadliśmy tylko na chwilę zostawić fakturę za Twoje ostatnie zakupy.
Jeszcze raz dziękujemy i pozdrawiamy 🙂
Twój BabyU Team
Poniżej znajdziesz link do strony z informacjami o Twoim zamówieniu:https://orders-b.baselinker.com/216933824/ugwwd8fhg5/
_______________________________________________________________________________
Pozdrawiam
Maciek
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Sleepdo_eu nie ma konieczności wysyłania potwierdzanie zamówienia do klienta, otrzymuję on je od nas mailowo.
@gdvorek wg was nic nie trzeba potwierdzać, wg przepisów odwrotnie
informacje otrzymywane od allegro często rozmijają się z polskimi przepisami czy też regulaminem samej oferty
przykład: możliwość zwrotów, gdy regulamin oferty tego nie przewiduje
czy też brak potwierdzania braku roszczeń sprzedawcy po przeprowadzeniu procedury odstąpienia od umowy
@RED zapewniam Ciebie, że wszystkie działania u nas są zgodne z prawem, które wskazuję jasno jakie obszary mogą warunkować wewnętrzne regulaminy.
@gdvorek napisał(a):
@RED zapewniam Ciebie, że wszystkie działania u nas są zgodne z prawem, które wskazuję jasno jakie obszary mogą warunkować wewnętrzne regulaminy.
@gdvorek Skoro wszystkie działania Allegro są zgodne z prawem, to dlaczego Allegro ma pierwsze miejsce w kwotach kar nakładanych przez UOKiK?
Dziękuję za szybka odpowiedź. Poproszę naszego informatyka o zablokowanie wiadomości z potwierdzeniem.
A co powinniśmy zrobić z tą druga wiadomością z fakturą za zakup, aby klient ją otrzymał?
Pozdrawiam
Maciek
@Sleepdo_eu nie możesz wysłać komunikatu o jakim pisałem, natomiast fakturę możesz wysłać do klienta przez Centrum Wiadomości.
@Sleepdo_eu W wiadomościach jest adres waszej strony, na której stoi sklep.
Allegro nie toleruje konkurencji.
OK.
Dziękuję, poprawiamy 🙂
@Sleepdo_eu świetnie! Pamiętaj, że zawsze możesz podesłać treść wiadomości przez formularz kontaktowy i poprosić o zweryfikowanie czy narusza regulamin. Wszystkiego dobrego:))