anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ostrzeżenie za wysyłanie wiadomości

Sleepdo_eu
#9 Pomysłodawca#

Witam, 

Otrzymaliśmy maila że dwa rodzaje wiadomości które wysyłamy do klientów są niezgodne z zasadami i możemy mieć zablokowane konto. Ta automatyczne potwierdzenie zamówienia i wysyłki FV z naszego systemu, nic w nich nie zmienialiśmy i idą od lat. Czy musimy zmienić coś w treści tych wiadomości, czy całkowicie je zablokować? Proszę o pomoc, treść poniżej:

________________________

BabyU.eu - Wpłata za Twoje zamówienie nr 10766 jest już na naszym koncie

## Wpłata za Twoje zamówienie nr 10766 jest już na naszym koncie
Wszystko się zgadza więc tak szybko jak to możliwe wysyłamy do Ciebie naszego kuriera 🙂
Dziękujemy za zaufanie!


Twój BabyU Team

Szczegóły transakcji
Numer zamówienia: 10766
Metoda płatności: Autopay
Kwota: 97,00 zł
Data płatności: 2025-03-05 09:16:17

______________________

BabyU.eu - Faktura nr PL/85/3/2025 do Twojego zamówienia

Cześć Joanna,
to jeszcze raz my.
Wpadliśmy tylko na chwilę zostawić fakturę za Twoje ostatnie zakupy.
Jeszcze raz dziękujemy i pozdrawiamy 🙂

Twój BabyU Team

Poniżej znajdziesz link do strony z informacjami o Twoim zamówieniu:https://orders-b.baselinker.com/216933824/ugwwd8fhg5/

_______________________________________________________________________________

Pozdrawiam
Maciek

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

gdvorek
Moderator
Moderator

@Sleepdo_eu nie ma konieczności wysyłania potwierdzanie zamówienia do klienta, otrzymuję on je od nas mailowo.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@gdvorek wg was nic nie trzeba potwierdzać, wg przepisów odwrotnie

informacje otrzymywane od allegro często rozmijają się z polskimi przepisami czy też regulaminem samej oferty

przykład: możliwość zwrotów, gdy regulamin oferty tego nie przewiduje

czy też brak potwierdzania braku roszczeń sprzedawcy po przeprowadzeniu procedury odstąpienia od umowy

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@RED zapewniam Ciebie, że wszystkie działania u nas są zgodne z prawem, które wskazuję jasno jakie obszary mogą warunkować wewnętrzne regulaminy. 

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

drekenzes
#18 Luminarz#

@gdvorek  napisał(a):

@RED zapewniam Ciebie, że wszystkie działania u nas są zgodne z prawem, które wskazuję jasno jakie obszary mogą warunkować wewnętrzne regulaminy. 


@gdvorek Skoro wszystkie działania Allegro są zgodne z prawem, to dlaczego Allegro ma pierwsze miejsce w kwotach kar nakładanych przez UOKiK?

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@gdvorek 99% procent dopisków i zmian w regulaminie serwisu łata właśnie wady prawne, które wg Ciebie @gdvorek nie istnieją - jak to możliwe?

 

oznacz moderatorów

Sleepdo_eu
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za szybka odpowiedź. Poproszę naszego informatyka o zablokowanie wiadomości z potwierdzeniem. 

A co powinniśmy zrobić z tą druga wiadomością z fakturą za zakup, aby klient ją otrzymał? 

Pozdrawiam
Maciek

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Sleepdo_eu nie możesz wysłać komunikatu o jakim pisałem, natomiast fakturę możesz wysłać do klienta przez Centrum Wiadomości.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

fox_paws
#16 Inspirator#

@Sleepdo_eu W wiadomościach jest adres waszej strony, na której stoi sklep.
Allegro nie toleruje konkurencji.

------------------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
oznacz moderatorów

Sleepdo_eu
#9 Pomysłodawca#

OK. 
Dziękuję, poprawiamy 🙂 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@Sleepdo_eu świetnie! Pamiętaj, że zawsze możesz podesłać treść wiadomości przez formularz kontaktowy i poprosić o zweryfikowanie czy narusza regulamin. Wszystkiego dobrego:))

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów