anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oto, co Allegro zrobiło najlepszego klientom z czasem przesyłki

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

Kupiłam 2. marca. Sprzedawca deklarował przesyłkę w ciągu dwóch dni. 4.marca dostałam powiadomienie o wysłaniu i numer przesyłki - Pocztex48. W piątek 6.marca powinna być u mnie. Nie było i dzisiaj też nie. Zaraz zobaczycie co jest na monitoringu. Zadzwoniłam na infolinię poczty i dowiedziałam się, że to co jest na stronie śledzenia wcale nie oznacza, że sprzedawca wysłał (!)

Gdyby Allegro nie wymyślało cudów z przesyłkami i jakością sprzedaży, sprzedawcy nie musieliby uciekać się do takich sztuczek! Podałby dłuższy czas wysłania i przynajmniej wiedziałabym naprawdę kiedy wysłał.

 

czas.JPG

Ula

Ula
oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1  Zrobiłaś mi wieczór . Siedzę i się zaśmiewam jak nienormalna 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Kaliope_Brzeg  Ja też mam polewkę. Żal mi trochę sprzedawcy, bo pewnie ma takich, a nie innych pracowników. Jak zadzwoni, to wiele nie straci. Jak nie zadzwoni, wszystko moje 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

ifonka-zaba
#14 Krzewiciel#

@WREDZIA-W1no ale skąd ta nadwyżka? Chyba,że wysyłał kilka przesyłek i się wsie rozwaliły a Ty się pierwsza upomniałaś więc spakowano na poczcie i Ci wysłano.

____________
dla przyjaciół Żaba
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@ifonka-zabaNo, dokładnie 🙂 Na poczcie z dwóch zrobili jedną. Ja pyskiem szczekałam, to wysłali do mnie 🙂 No, jaja jak berety 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów

marky_20
#9 Pomysłodawca#

A skąd wiesz, że to sprzedający źle spakował a nie na poczcie ktoś za mocno kopnął paczką?

Pisanie takich rzeczy, że sprzedający źle pakuje to bzdura. Myślisz, że jemu zależy na reklamacji, utracie produktu, który się zniszczy?

Jak wysyłałem firmówki to średnio kilka razy w miesiącu otrzymywałem telefon od przewoźnika, że paczka im się **piiip**ała na magazynie i żebym im podał co miało być w środku, żeby mogli to przepakować i nadać dalej.

Widać na poczcie tego nie robią (ja nadawałem kurierami praktycznie wszystkimi na rynku) i po prostu co leży obok to walą do kartonu.

Dodatkowo jak masz terminale przeładunkowe to ktoś musi to zeskanować aby się status zmienił, więc Pani co ci naopowiadała, że paczka to u nadawcy dalej jest powinna z rozpędem głową jebnąć w ścianę. jeśli nadawca nie ma skanera z terminala poczty to on im statusu nie zmieni.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@marky_20Tak się składa, że na pudełku była ich firmowa taśma, więc wiem w co zapakowali.  Pudełko z dwuwarstwowej cienkiej tektury na 8 kg towaru. Za obszerne i towar w środku latał. Cud by był, gdyby to doszło całe.

Wiem że właścicielowi firmy zależy, ale pijanemu pracownikowi niekoniecznie. Tego nie pakował trzeźwo myślący człowiek.

Babie z poczty nie uwierzyłam zanadto i robiłam awantury sprzedawcy 🙂

 

Ula

Ula
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@WREDZIA-W1 Errata:  "i nie robiłam awantury...." miało być.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@marky_20Twoja wiara w cudownie pakujących wszystkich sprzedawców trochę mnie rozbawiła. Widocznie mało paczek zamawiasz 🙂  Ja współpracuję od lat z firmą , która niezmiennie pakuje fatalnie i żadne upomnienia i komentarze nie są w stanie tego zmienić. W punkcie w którym paczki odbieram krążą już żarty na ten temat . A że towar jest super, właściciel czasem też zadzwoni i się pokaja więc uznałam, że jak nie mogę czegoś zmienić to trzeba to polubić 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

marky_20
#9 Pomysłodawca#

@Kaliope_Brzegja nie tyle, że zamawiam sporo, to jeszcze posiadałem do niedawna na allegro firmę, która nadawała kilkatysięcy paczek miesięcznie. Więc pisałem to ze swojego doświadczenia.

Ale widać zamiast przeczytać moją wypowiedź od początku do końca to komentujesz "z pupy".

Ja ci pisałem, że firmy kontaktowały się ze mną, żeby im podać co było w paczce (żadna firma nie kontaktuje się z odbiorcą w takiej sprawie).

To, że tobie pasuje firma krzak, której szkoda 40gr na odpowiedni karton to super. Ja w swojej firmie oraz wcześniej w firmie, w której byłem odpowiedzialny za logistykę kładłem duży nacisk na jakość w pakowaniu, ponieważ uszkodzenie towaru w trakcie transportu nie obchodzi tego kto kupił i w przypadku uszkodzeń to JA jako firma potem jestem stratny.

oznacz moderatorów

daniel_net_pl
#11 Animator#

Czyli też uważasz jak pocztomistrz, że sprzedający nie wysłał paczki, tylko włamał się do systemu informatycznego poczty i podmienił dane, żeby ci ściemnić?

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@daniel_net_pl  Przyznam, że zgłupiałam po wyjaśnieniu baby na infolinii. Mam zamiar dzisiaj tam zadzwonić i równo ją zjechać za kłamstwa.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@WREDZIA-W1 
Godzinę temu dostałem SMS, ze paczka do odbioru, status na stronie PP wskazuje, że paczka nie opuściła jeszcze urzędu nadania. 😂🤣

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@medalik_2009  Od wczoraj mają awarię.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

a_brod
#12 Orędownik#

@WREDZIA-W1  Przydałoby się "postawić do pionu" Panią z infolinii. Ty masz prawo nie wiedzieć, kiedy które numery się pokazują w śledzeniu, ale babka dokładnie wiedziała że z przesyłką jest coś nie tak i że napewno nie leży u nadawcy. 

Endrju
oznacz moderatorów

daniel_net_pl
#11 Animator#

Jest już komunikat na stronie poczty z monitoringiem (czy tam po polsku  śledzeniem).

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@a_brod  Dokładnie.Miałam dzisiaj tam zadzwonić i zjechać babę, ale wypadło mi co innego i zrobię to jutro. Nie odpuszczę.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Client:79179573
#16 Inspirator#

Cześć, @WREDZIA-W1

Możesz napisać jak sprawa omyłkowo wysłanej do Ciebie paczki się skończyła? Udało Ci się dodzwonić do sprzedawcy i oddać towar prawowitemu właścicielowi?

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów