Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam 2. marca. Sprzedawca deklarował przesyłkę w ciągu dwóch dni. 4.marca dostałam powiadomienie o wysłaniu i numer przesyłki - Pocztex48. W piątek 6.marca powinna być u mnie. Nie było i dzisiaj też nie. Zaraz zobaczycie co jest na monitoringu. Zadzwoniłam na infolinię poczty i dowiedziałam się, że to co jest na stronie śledzenia wcale nie oznacza, że sprzedawca wysłał (!)
Gdyby Allegro nie wymyślało cudów z przesyłkami i jakością sprzedaży, sprzedawcy nie musieliby uciekać się do takich sztuczek! Podałby dłuższy czas wysłania i przynajmniej wiedziałabym naprawdę kiedy wysłał.
@WREDZIA-W1 Zrobiłaś mi wieczór . Siedzę i się zaśmiewam jak nienormalna 🙂
@Kaliope_Brzeg Ja też mam polewkę. Żal mi trochę sprzedawcy, bo pewnie ma takich, a nie innych pracowników. Jak zadzwoni, to wiele nie straci. Jak nie zadzwoni, wszystko moje 🙂
@WREDZIA-W1no ale skąd ta nadwyżka? Chyba,że wysyłał kilka przesyłek i się wsie rozwaliły a Ty się pierwsza upomniałaś więc spakowano na poczcie i Ci wysłano.
@ifonka-zabaNo, dokładnie 🙂 Na poczcie z dwóch zrobili jedną. Ja pyskiem szczekałam, to wysłali do mnie 🙂 No, jaja jak berety 🙂
A skąd wiesz, że to sprzedający źle spakował a nie na poczcie ktoś za mocno kopnął paczką?
Pisanie takich rzeczy, że sprzedający źle pakuje to bzdura. Myślisz, że jemu zależy na reklamacji, utracie produktu, który się zniszczy?
Jak wysyłałem firmówki to średnio kilka razy w miesiącu otrzymywałem telefon od przewoźnika, że paczka im się **piiip**ała na magazynie i żebym im podał co miało być w środku, żeby mogli to przepakować i nadać dalej.
Widać na poczcie tego nie robią (ja nadawałem kurierami praktycznie wszystkimi na rynku) i po prostu co leży obok to walą do kartonu.
Dodatkowo jak masz terminale przeładunkowe to ktoś musi to zeskanować aby się status zmienił, więc Pani co ci naopowiadała, że paczka to u nadawcy dalej jest powinna z rozpędem głową jebnąć w ścianę. jeśli nadawca nie ma skanera z terminala poczty to on im statusu nie zmieni.
@marky_20Tak się składa, że na pudełku była ich firmowa taśma, więc wiem w co zapakowali. Pudełko z dwuwarstwowej cienkiej tektury na 8 kg towaru. Za obszerne i towar w środku latał. Cud by był, gdyby to doszło całe.
Wiem że właścicielowi firmy zależy, ale pijanemu pracownikowi niekoniecznie. Tego nie pakował trzeźwo myślący człowiek.
Babie z poczty nie uwierzyłam zanadto i robiłam awantury sprzedawcy 🙂
@WREDZIA-W1 Errata: "i nie robiłam awantury...." miało być.
@marky_20Twoja wiara w cudownie pakujących wszystkich sprzedawców trochę mnie rozbawiła. Widocznie mało paczek zamawiasz 🙂 Ja współpracuję od lat z firmą , która niezmiennie pakuje fatalnie i żadne upomnienia i komentarze nie są w stanie tego zmienić. W punkcie w którym paczki odbieram krążą już żarty na ten temat . A że towar jest super, właściciel czasem też zadzwoni i się pokaja więc uznałam, że jak nie mogę czegoś zmienić to trzeba to polubić 🙂
@Kaliope_Brzegja nie tyle, że zamawiam sporo, to jeszcze posiadałem do niedawna na allegro firmę, która nadawała kilkatysięcy paczek miesięcznie. Więc pisałem to ze swojego doświadczenia.
Ale widać zamiast przeczytać moją wypowiedź od początku do końca to komentujesz "z pupy".
Ja ci pisałem, że firmy kontaktowały się ze mną, żeby im podać co było w paczce (żadna firma nie kontaktuje się z odbiorcą w takiej sprawie).
To, że tobie pasuje firma krzak, której szkoda 40gr na odpowiedni karton to super. Ja w swojej firmie oraz wcześniej w firmie, w której byłem odpowiedzialny za logistykę kładłem duży nacisk na jakość w pakowaniu, ponieważ uszkodzenie towaru w trakcie transportu nie obchodzi tego kto kupił i w przypadku uszkodzeń to JA jako firma potem jestem stratny.
Czyli też uważasz jak pocztomistrz, że sprzedający nie wysłał paczki, tylko włamał się do systemu informatycznego poczty i podmienił dane, żeby ci ściemnić?
@daniel_net_pl Przyznam, że zgłupiałam po wyjaśnieniu baby na infolinii. Mam zamiar dzisiaj tam zadzwonić i równo ją zjechać za kłamstwa.
@WREDZIA-W1
Godzinę temu dostałem SMS, ze paczka do odbioru, status na stronie PP wskazuje, że paczka nie opuściła jeszcze urzędu nadania. 😂🤣
@medalik_2009 Od wczoraj mają awarię.
@WREDZIA-W1 Przydałoby się "postawić do pionu" Panią z infolinii. Ty masz prawo nie wiedzieć, kiedy które numery się pokazują w śledzeniu, ale babka dokładnie wiedziała że z przesyłką jest coś nie tak i że napewno nie leży u nadawcy.
Jest już komunikat na stronie poczty z monitoringiem (czy tam po polsku śledzeniem).
@a_brod Dokładnie.Miałam dzisiaj tam zadzwonić i zjechać babę, ale wypadło mi co innego i zrobię to jutro. Nie odpuszczę.
Cześć, @WREDZIA-W1
Możesz napisać jak sprawa omyłkowo wysłanej do Ciebie paczki się skończyła? Udało Ci się dodzwonić do sprzedawcy i oddać towar prawowitemu właścicielowi?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!