Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Dostaliśmy negatywną ocena od klienta który twierdzi, że nie dostał przesyłki, a śledzenie pokazuje wyraźnie, że przesyłka została dostarczona 6dni temu. Co można z tym zrobić ? @Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mam podobną sytuację, w statusie przesyłka doręczona, a w rzeczywistości zagubiona, po wyjaśnieniu sytuacji i zwrocie pieniędzy kupującemu otrzymałem negatywa.
Trzeba wyjaśnić sprawę!
Dzień dobry! @VayaMedical @Elektronika-Auta w pierwszej kolejności skontaktujcie się proszę z kupującymi, aby wyjaśnić, czy co się stało. Następnie możecie poprosić kupującego o zmianę lub usunięcie oceny.
Jeśli to nie przyniesie rezultatu, skontaktujcie się proszę za pomocą formularza.
Kontaktowałem się z kupującym, bezskutecznie.
Gwarantuję że kontakt z Allegro o usunięcie tego negatywa również będzie bezskuteczny. (tzn. dostaniesz odpowiedz ale nie taką jakbyś oczekiwał). Pozwij gościa za komentarz.
@Elektronika-Auta Wyślij mu wezwanie do usunięcia naruszeń (pomówienia), a jak nie to do sądu.