Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niedawno allegro na swojej stronie głównej informowało o wyroku, który zapadał
po kilku latach, gdzie serwis został ukarany za niedozwolone praktyki
podawał tutaj uzasadnienie tego wyroku z wcześniejszej instancji, która została utrzymana w wyższej
ale admini usilnie to kasowali
generalnie zwrócono w niej uwagę, że serwis ukrywa wiele danych w rozproszonych miejscach i konsument może sobie nie poradzić z połączeniem w całość
właśnie otrzymałem negatywa od osoby, która padła ofiarą kompletnego niezrozumienia prezentowanych danych przez serwis allegro
produkt kupiony 5 minut przed piątkiem w nocy
z datą przewidywanej dostawy na początek tygodnia
spakowany w piątek
i wysłany w poniedziałek rano
przesyłka smart monitorowana przez allegro
------------------------------------------------------------------------
w poniedziałek wieczorem już po naszej pracy
mail z pretensjami, że towar nie został wysłany
a 5 minut później negatyw, obniżone gwiazdki i zła ocena produktu (ta którą jest podpięta pod kod ean towaru wspólna dla innych sprzedawców)
do tego stwierdzenia, że allegro anulowało zakup towaru ?????
-------------------------------------
kontakt z kupującym niemożliwy, podczas rozmowy telefonicznej rzucenie słuchawką
zignorowany mail z numerem przesyłki, wskazaniem gdzie przyjdzie kod otwarcia paczkomatu, powołanie się na przepisy i regulamin allegro i godziny pracy
dzisiaj pretensję, że towar nie dotarł mimo, że od wczoraj leży w paczkomacie
i ubliżanie że zakup został anulowany przez nas???
Mam pytanie czy serwis usunie ten komentarz i przeprosi kupującego za to że nie znalazł danych, których potrzebował ukrytych w zakładkach?
jak pisałem tutaj
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096
serwis ponosi pełną odpowiedzialność za pisane tutaj komentarze - do tego ma wszystkie informacje sugerujące, że jest on nieprawdziwy
Ciekawe co serwis powysyłał kupującemu, że ten stwierdził że jego zakup został anulowany?
podanie numeru listu przewozowego i powołanie się na chronologię wydarzeń
Trafiliśmy na trudnego kupującego ale całą winę za tą sytuację ponosi Allegro i jego nowomowa, sposób prezentacji danych przez serwis, wypisywanie jakiś informacji bez wiedzy sprzedawcy
całkowicie niezrozumiałych dla Kupujących
@RED z tego co zrozumiałem to zakup nastąpił o 23:55 w czwartek więc 24h minełą w piątek o 23:55
wysłałeś w poniedziałek zapewne w godzinach południowych , wydaje mi się że dlatego wynikło opóźnienie w historii przesyłki