anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem negatywa

RED
#21 Demiurg#

Niedawno allegro na swojej stronie głównej informowało o wyroku, który zapadał

po kilku latach, gdzie serwis został ukarany za niedozwolone praktyki

podawał tutaj uzasadnienie tego wyroku z wcześniejszej instancji, która została utrzymana w wyższej

ale admini usilnie to kasowali

generalnie zwrócono w niej uwagę, że serwis ukrywa wiele danych w rozproszonych miejscach i konsument może sobie nie poradzić z połączeniem w całość

właśnie otrzymałem negatywa od osoby, która padła ofiarą kompletnego niezrozumienia prezentowanych danych przez serwis allegro

produkt kupiony 5 minut przed piątkiem w nocy

z datą przewidywanej dostawy na początek tygodnia

spakowany w piątek

i wysłany w poniedziałek rano

przesyłka smart monitorowana przez allegro

------------------------------------------------------------------------

w poniedziałek wieczorem już po naszej pracy

mail z pretensjami, że towar nie został wysłany

a 5 minut później negatyw, obniżone gwiazdki i zła ocena produktu (ta którą jest podpięta pod kod ean towaru wspólna dla innych sprzedawców)

do tego stwierdzenia, że allegro anulowało zakup towaru ?????

-------------------------------------

kontakt z kupującym niemożliwy, podczas rozmowy telefonicznej rzucenie słuchawką

zignorowany mail z numerem przesyłki, wskazaniem gdzie przyjdzie kod otwarcia paczkomatu, powołanie się na przepisy i regulamin allegro i godziny pracy

dzisiaj pretensję, że towar nie dotarł mimo, że od wczoraj leży w paczkomacie

i ubliżanie że zakup został anulowany przez nas???

 

Mam pytanie czy serwis usunie ten komentarz i przeprosi kupującego za to że nie znalazł danych, których potrzebował ukrytych w zakładkach?

jak pisałem tutaj

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096

serwis ponosi pełną odpowiedzialność za pisane tutaj komentarze - do tego ma wszystkie informacje sugerujące, że jest on nieprawdziwy

 

Ciekawe co serwis powysyłał kupującemu, że ten stwierdził że jego zakup został anulowany?

 

podanie numeru listu przewozowego i powołanie się na chronologię wydarzeń

 

Trafiliśmy na trudnego kupującego ale całą winę za tą sytuację ponosi Allegro i jego nowomowa, sposób prezentacji danych przez serwis, wypisywanie jakiś informacji bez wiedzy sprzedawcy

całkowicie niezrozumiałych dla Kupujących

 

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

hurt-met
#11 Animator#

@RED z tego co zrozumiałem to zakup nastąpił o 23:55 w czwartek  więc 24h minełą w piątek o 23:55 

wysłałeś w poniedziałek zapewne w godzinach południowych , wydaje mi się że dlatego wynikło opóźnienie w historii przesyłki 

oznacz moderatorów