anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem negatywa

RED
#21 Demiurg#

Niedawno allegro na swojej stronie głównej informowało o wyroku, który zapadał

po kilku latach, gdzie serwis został ukarany za niedozwolone praktyki

podawał tutaj uzasadnienie tego wyroku z wcześniejszej instancji, która została utrzymana w wyższej

ale admini usilnie to kasowali

generalnie zwrócono w niej uwagę, że serwis ukrywa wiele danych w rozproszonych miejscach i konsument może sobie nie poradzić z połączeniem w całość

właśnie otrzymałem negatywa od osoby, która padła ofiarą kompletnego niezrozumienia prezentowanych danych przez serwis allegro

produkt kupiony 5 minut przed piątkiem w nocy

z datą przewidywanej dostawy na początek tygodnia

spakowany w piątek

i wysłany w poniedziałek rano

przesyłka smart monitorowana przez allegro

------------------------------------------------------------------------

w poniedziałek wieczorem już po naszej pracy

mail z pretensjami, że towar nie został wysłany

a 5 minut później negatyw, obniżone gwiazdki i zła ocena produktu (ta którą jest podpięta pod kod ean towaru wspólna dla innych sprzedawców)

do tego stwierdzenia, że allegro anulowało zakup towaru ?????

-------------------------------------

kontakt z kupującym niemożliwy, podczas rozmowy telefonicznej rzucenie słuchawką

zignorowany mail z numerem przesyłki, wskazaniem gdzie przyjdzie kod otwarcia paczkomatu, powołanie się na przepisy i regulamin allegro i godziny pracy

dzisiaj pretensję, że towar nie dotarł mimo, że od wczoraj leży w paczkomacie

i ubliżanie że zakup został anulowany przez nas???

 

Mam pytanie czy serwis usunie ten komentarz i przeprosi kupującego za to że nie znalazł danych, których potrzebował ukrytych w zakładkach?

jak pisałem tutaj

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096

serwis ponosi pełną odpowiedzialność za pisane tutaj komentarze - do tego ma wszystkie informacje sugerujące, że jest on nieprawdziwy

 

Ciekawe co serwis powysyłał kupującemu, że ten stwierdził że jego zakup został anulowany?

 

podanie numeru listu przewozowego i powołanie się na chronologię wydarzeń

 

Trafiliśmy na trudnego kupującego ale całą winę za tą sytuację ponosi Allegro i jego nowomowa, sposób prezentacji danych przez serwis, wypisywanie jakiś informacji bez wiedzy sprzedawcy

całkowicie niezrozumiałych dla Kupujących

 

 

 

 

 

 

 

oznacz moderatorów
40 ODPOWIEDZI 40

the-foe
#12 Orędownik#

Większośc negatywów to jest nieterminowa dostawa, mimo, ze miesci się w terminie deklarowanym, Klienci tego nie widzą, nikt nie klika na link "DOSTAWA". Tłumaczenia nei pomogą, jeden klient zarzucił mi nawet fałszerstwo, bo pamięta, ze było napisane "na drugi dzień", screen z kopi aukcji w chwili zawierania transakcji gdzie było 10 dni robocze go nie przekonało. Jedyne co zostaje to nie sprzedawanie z opóźnionym terminem, negatywy się skończyły. Za to są telefony kiedy będzie można zamówić, bo zniknęło z Allegro.

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

ja lubię allegro szczególnie za system śledzenia listów poleconych, co drugie pytanie o paczkę to "dlaczego jeszcze nie wysłana!!!?" a paczka już jest w doręczeniu albo nawet awizowana tylko allegro pokazuje kupującemu że nawet nie została jeszcze nadana.

Zgłaszane kilka razy w ciągu kilkunasty miesięcy.

Dalej nie działa.

Kto zbiera negatywy? Oczywiście ja.
Kto ich nie chce usuwać? Oczywiście allegro.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mix-mce, czy mogę Cię prosić o podanie numeru takiego zamówienia?  

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@mr_oma trochę ciężko będzie biorąc pod uwagę że nie mam dostępu do tego co się wyświetla kupującym i operuję tylko na skargach że paczka jeszcze nie wysłana, ale ostatni zgłaszany problem to np

d2b185e1-fa96-11eb-8650-ad786052714e

Jaki się tam teraz pokazuje status - nie wiem.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@mix-mce 

trafiłeś w sedno

Kto zbiera negatywy? Oczywiście ja.
Kto ich nie chce usuwać? Oczywiście allegro.

 

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mix-mce wracam z odpowiedzią z konsultacji.
Zamówienie nr. d2b185e1-fa96-11eb-8650-ad786052714e chociaż zostało przez Ciebie wysłane 11 sierpnia, zostało przekazane do doręczenia (przez odpowiedni oddział Poczty) dopiero 17 sierpnia. Informację na temat nadania przesyłki przekazujemy do kupującego dopiero po zeskanowaniu przez Kuriera w oddziale nadawczym, dlatego tutaj było opóźnienie.
Podobna sytuacja wystąpiła z innym zamówieniem realizowanym przez Pocztę Polską nr. e0110bb1-ff42-11eb-947e-a5aaa620b7a0 - przesyłkę nadałeś 17stego, paczka była przekazana do doręczenia 20stego, i dopiero wtedy kupujący otrzymał powiadomienie o nadaniu.
Obie przesyłki były doręczone w przewidywanym czasie, który dla tej metody dostawy wynosi 3-4 dni robocze i nie wpłynęło to na Twoją jakość sprzedaży, ponieważ na koncie, którego dotyczy Twoje zapytanie wskaźnik wysyłki w terminie to 99,07. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@la_nika moment, więc kupujący dostaje informację o nadaniu paczki dopiero jak będzie przekazana do doręczenia albo doręczona? Przecież to nie ma sensu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mix-mce paczkę uznajemy za nadaną kiedy kurier ją zeskanuje i otrzymamy o tym informację od przewoźnika. Czy w przypadku tych zamówień podałeś kupującym numery przesyłek

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@la_nika nawet jeśli bym nie dodał numeru paczki ręcznie (co robię) to numery są automatycznie dodawane podczas wysyłania zbioru paczek w EN poczty polskiej

oznacz moderatorów

zabawkoweabc
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj również otrzymaliśmy negatywa, klient zakupu dokonał podczas trwania naszego urlopu, niestety nie zauważył informacji o urlopie, ani też nie zwrócił uwagi na wyliczony czas dostawy.

Urlop od 6.08 do 12.08

Czas wysyłki na aukcji 3 dni

Zakup 9.08, na aukcji w tym momencie wyświetlała się informacja o dostawie we wt. 17.08 - śr. 18.08

Niestety kontakt telefoniczny nie dał efektu, klient uparty - "NIE BYŁO INFORMACJI O URLOPIE, INACZEJ BYM NIE KUPIŁ"

Jak takiego klienta ugryźć ? Co @mr_oma i Allegro na to ?

Dodatkowo, w pierwszy dzień po urlopie, Allegro stwierdziło, że ponad dwadzieścia przesyłek nie nadaliśmy w terminie, przy ustawionej wysyłce w ciągu 3 dni zaniżając statystyki wysyłek.

oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

przecież widać dokładnie informację że był urlop - o ile to o ten zakup chodzi

meduza_0-1629891943477.png

 

oznacz moderatorów

zabawkoweabc
#7 Wielbiciel#

Dokładnie o ten zakup chodzi, wczoraj wysłaliśmy screeny, link itp do klienta.

Dzisiaj nie odbiera telefonu.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zabawkoweabc Komentarz z wczoraj nie zawiera treści, więc nie możemy założyć, że to rzeczywiście powód, który wskazałeś jest jego jedyną podstawą. Kupujący ma prawo do wyrażenia swojej opinii dotyczącej obsługi zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zabawkoweabc
#7 Wielbiciel#

Skontaktujcie się z tym użytkownikiem, my próbujemy na każdy możliwy sposób ponieważ jest to bardzo krzywdzące.

Ale Allegro jak zwykle "nie jest stroną w sprawie", ważne, że prowizja została przytulona 😉

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@zabawkoweabc Nie mamy tutaj podstaw, aby kontaktować się w tej sprawie z Kupującym. Listę wszystkich powodów, w których możemy usunąć ocenę znajdziesz tutaj. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z jej treścią, sam możesz poprosić Kupującego o jej usunięcie w naszym systemie. Wystarczy, że w zakładce Otrzymane oceny skorzystasz z opcji "poproś o usunięcie."

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

zabawkoweabc
#7 Wielbiciel#

Doskonale wiem co możemy zrobić, nie zmienia to faktu , że klient upiera się przy swoim i wysłanie prośby o usunięcie nic nie da jeśli w dalszym ciągu uważa, że urlopu nie było, a my tydzień zwlekaliśmy z nadaniem przesyłki.

oznacz moderatorów

mix-mce
#14 Krzewiciel#

@zabawkoweabc nie licz w tym temacie na allegro, komentarze usuwają tylko w ostateczności jeśli nie mogą podważyć że nie jest zgodny z regulaminem. Sam z nimi walczę o bezsensowne zaniżanie ocen za koszt wysyłki który sami narzucają ale to jak gadanie do ściany. Kupujący ma to gdzieś allegro tym bardziej.

Po internecie jest pełno wzorów pism tzw. "przedsądowe wezwanie do usunięcia krzywdzącej opinii", wypełnij i wyślij poleconym z potw. odbioru. Co później zrobisz to już zależy od Ciebie i jak bardzo wyceniasz swoje statystyki komentarzy, rozprawa może być dość kosztowna w porównaniu z wartością opinii ale zawsze możesz wpisać do zarzutu oprócz usunięcia opinii to także pokrycie kosztów rozprawy i prawnika.

Jeśli jest dużo takich "kupujących" to bardzo dobrym sposobem jest nawiązanie współpracy z jakimś radcą prawnym i płacić mu od "zlecenia" wysłania pisma.

Telefonowanie, pisanie maili z prośbami to jest dobre ale nie na allegro, tutaj kupujący czuje się całkowicie bezkarny.

oznacz moderatorów

orbitkownia_pl
#11 Animator#

tylko dlaczego sprzedawca nie ma takiej możliwości, tak jak było kiedyś

 

oznacz moderatorów

musicsklep_pl
#12 Orędownik#

Powiem CI jedno z obserwacji kupujących na Allegro - nie czytają nic ze zrozumieniem, są roszczeniowi bo im się nalezy, maja Ciebie w d...e bo ty jesteś na ich posługach jako sprzedawca - oni kupili i już ma być wysłane natychmiast - odsyłają towar bez żadnego poszanowania, jak śmieci i najlepiej daj im drugi nowy.

oznacz moderatorów

orbitkownia_pl
#11 Animator#

czasem pakują w reklamówkę owijają taśmą i przychodzi wszystko tak wymięte że nawet rozprasować się nie da

 

oznacz moderatorów