Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, Proszę o pomoc w oznaczeniu dyskusji jako rozwiązanej. Była to reklamacja uznaliśmy ją, produkt został naprawiony. Po wysłaniu wiadomości do klienta od podanie adresu do dostawy otrzymaliśmy adres w niedzielę kiedy nie pracujemy a w poniedziałek rano oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną. Na drugi dzień 5 sierpnia dotarła do klienta paczka z reklamowanym produktem nie zgłasza uwag więc sprawa została zakończona. Czat i infolinia od wczoraj nieosiągalne a punkty lecą w programie super sprzedawca.
@yamahaa1 Przekazałam zgłoszenie do weryfikacji przez zespół odpowiedzialny za obszar dyskusji. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
ciągle czekamy na kontakt
@yamahaa1 dyskusja została oznaczona jako rozwiązana. 😊
już nieaktualne, poradziłem sobie inaczej...