Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, mam sprawę, klient dzwonił do mnie, że w weekend go nie będzie i żebym wysłał mu paczkę na spokojnie w poniedziałek (inny przypadek niż wszystkie) 😄
Jest prawdp. że paczka dojdzie jutro (sobota)...
Proszę w takim razie o wykluczenie zakupu o nr 11c63750-95bb-11ee-b584-8587f7f2ec70 z jakości sprzedaży (pod względem terminu wysyłki), bo czas na wysyłkę mam do dziś 🙂
Mam nadzieję, że to jest możliwe do zrobienia, proszę o informację i z góry dziękuję.
@KRAKENSHOP_PL jeśli to była rozmowa telefoniczna to nie będzie to możliwe, bo nie mamy żadnego potwierdzenia, że rzeczywiście klient poprosił Cię o opóźnienie przesyłki. Jedyna opcja żebyśmy mogli usunąć to zamówienie z Twojej jakości, to jak zdobędziesz od kupującego dowód pisemny, że zwrócił się do Ciebie z taką prośbą.