Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule. Z Payu problem był już od dawna, ponieważ przy zwrocie pieniędzy za zwrócony towar nie mam nawet opcji logowania do ING Business, tylko do Moje ING. Tak samo z P24 dzisiaj, dostałam stronę Moje ING zamiast ekranu wyboru logowania co mnie zdziwiło, bo z P24 nie mieliśmy takich problemów. Przez to muszę zwracać klientom środki z mojego konta prywatnego, bo nawet nie mogę się zalogować na firmowe z poziomu wpłat na zwroty dla klientów na Allegro. Proszę o wyjaśnienie tej sprawy
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@poli_pap W pierwszej kolejności proszę Cię o próbę wyjaśnienia tej sprawy z Twoim bankiem. Być może wystarczy zmiana ustawień konta. Jeśli to nie rozwiąże problemu, napisz ponownie.
Wina ustawień konta? W systemie bankowości internetowej ING dla firm nie ma żadnych opcji dotyczących takich płatności, problem jest w tym, że z poziomu Sales Center, po rozpoczęciu wpłaty na poczet zwrotu po wybraniu mojego banku nie dostaję ekranu na którym mogę wybrać logowanie dla klientów biznesowych. To jest problem po stronie procesorów płatności i Allegro, bo np. z Payu już od ponad roku nie mogę zrobić wpłat na poczet zwrotu za towar, ponieważ dostaję stronę logowania dla klientów indywidualnych. To jest błąd, który powinien już dawno zostać naprawiony, zgłaszałam już ten problem wcześniej, a teraz to już nawet nie wpłacę przez P24 (którzy o dziwo, przekierowywali na odpowiednią stronę logowania przy płatności wcześniej). Ten problem występuje tylko przy wpłatach na poczet zwrotu, nigdy nie zdarzyło się, że zostałam źle przekierowana przy zakupach czy opłacaniu należności wobec Allegro z panelu Rozliczenia z Allegro.
@poli_pap Proszę Cię w takim razie o przesłanie zrzutu ekranu z widokiem opisywanego problemu na adres: spolecznosc@allegro.pl. W treści wiadomości podaj link do tego wątku z Gadane. Przekażę Twoje zgłoszenie do weryfikacji i kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się ponownie.