anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka dostarczona uszkodzona bez zawartości

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

Nadałam paczkę zamówienia de53a980-c320-11f0-a15d-abfa98d9197c prawidłowo. Produkt był w kartoniku, owinięty folią, dodatkowo zabezpieczony dodatkowym kartonem oraz folią sterczową. Opakowanie było wykonane zgodnie ze standardami.

Klient zgłosił, że paczka została rozcięta, a jej zawartość zaginęła. Informację o rozcięciu przesyłki mam wyłącznie od klienta — nie mam pewności, kiedy ani w jaki sposób faktycznie doszło do utraty zawartości. Nie mam żadnej realnej możliwości zweryfikowania, co wydarzyło się w sortowni lub podczas transportu.

Zasugerowałam złożenie reklamacji do przewoźnika. Reklamacja DPD została rozpatrzona, jednak wygląda na to, że przewoźnik oceniał ją jedynie pod kątem uszkodzenia, a nie utraconej zawartości, co jest kluczową różnicą. Odwołanie również nie przyniosło skutku.

Ani ja jako sprzedający, ani kupujący nie czujemy się winni tej sytuacji, dlatego kupujący złożył wniosek w ramach Ochrony Kupujących.

Proszę o informację, jaką winę przypisujecie mi w tej sprawie.
Skoro:

  • paczka została zapakowana poprawnie,

  • nie mam możliwości ustalenia, kiedy faktycznie doszło do utraty zawartości,

  • przewoźnik rozpatrzył reklamację pod niewłaściwym kątem,

  • a wszystkie informacje o rzekomym rozcięciu mam jedynie od klienta,
    to dlaczego mam ponosić za to odpowiedzialność?

Proszę o wyjaśnienie jak to ma być teraz rozwiązane Dodam ze jakieś 2 miesiące temu była podobna sytuacja i to wszystko DPD  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@AlleMakijazPL napisałaś dokładnie to samo w wiadomości do złożonego wniosku do Allegro Ochrona Kupujących, więc póki co poproszę Cię o cierpliwość. Kupująca złożyła wniosek dwie godziny temu, więc na ten moment nie pozostaje nic innego niż poczekanie na decyzję i odpowiedź w tym wniosku. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#12 Orędownik

tak napisałam e-mail ale również chciałam uzyskać inf. od innych czy spotkali się takimi sytuacjami 

bo jak można odrzucić reklamacje i napisać ze zapakowanie nie było poprawne w przypadku kiedy paczkę ktoś celowo przeciął i wyjął zawartość 

co ma wspólnego wiec zapakowanie z celowym działaniem kogoś kto miał złe zamiary 

proszę się  do tego odnieść dlaczego dochodzi do takich sytuacji 

oznacz moderatorów